Eigenlijk is het niet de bedoeling dat je er plezier aan beleeft.. Bloed, zweet en tranen om die laatste duizendste te vinden!
Volgende week Red Pack? Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce The track Spielberg REDBULL Ring Circuit EDIT: en nog een filmpje (niet red pack)
Binnenkort maar eens met het groepje die AC al wel heeft ff gezellig racen dan maar Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De developer (dezelfde stagiair als de ontwikkelaar van de quit-knop in Battlefield 1) is nog aan het onderzoeken hoe ze dat in het spel moeten krijgen. Over 4 maanden meer nieuws. Misschien.
Nope, die is later pas toegevoegd (I kid u not). https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/58616/battlefield-1-fall-update-notes-11152016
Iedere keer als ik dit topic bovenaan zie staan hoop ik tevergeefs dat iemand met een private lobby update is gekomen.
Deze topic niet meer volgen.. Dan hebben jullie dat probleem ook niet meer Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nog eentje voor @Kimi NL En deze omdat het kan Wordt niet geweldig gereden, maar de auto's zijn ook niet heel 'makkelijk'. Wow je hebt gelijk! Wist ik niet. Deze meisje
Giodver, je hebt gelijk. Belachelijk dat alle woorden die uit de Engelse taal geleend worden, standaard het lidwoord "de" krijgen. Mijn plaatje was ook meer uit verbazing dat het correct was