1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

1. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Dat er een verschil is tussen PC en console publiek ben ik zeker met je eens, maar console gamers willen gewoon online gamen. Star Wars Battlefront had niet eens een single player. Ook Forza wordt massaal online gespeeld en je moet dan niet huilie huilie gaan doen als dat (soort van) ontbreekt en het maar afschuift op de 'onkunde' van de console gamers. Hij heeft het nergens over het missen van features, alleen maar over dat de game zo super duper goed is, dat 'wij' het niet kunnen handelen. Dat is gewoon crap. Je kunt niet eens time trailen, geen leaderboards!! Da ken toch nie! Alsof het PC publiek alleen maar op hun zolderkamertje zonder internet wel de hele tijd tegen de AI loopt te racen...

Project Cars' succes laat zien dat hardcore gameplay (want zó veel verschilt het nou ook weer niet met AC) geen bottleneck voor de console markt hoeft te vormen.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    BRON: http://www.assettocorsa.net/forum/i...ss-again-not-updated.41593/page-4#post-821400

Racerblade01 vindt dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Toch grappig hoe mensen games waar door weet ik hoeveel 100 man aan gewerkt wordt vergelijkt met een team van nog geen 30 man.

Iets met appels en peren!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wel een appel en een peer waar je allebei rond de 50 EURO voor moest neerleggen bij de release (AC was misschien ietsie goedkoper).

Ik vind het argument 'ze zijn een klein team dus je hoeft er geen fatsoenlijke game van te verwachten' nooit zo sterk, wanneer ze wel de prijs van een fatsoenlijke game durven vragen.

5. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Dat zeg ik nu ook niet.. Gaat er meer om dat men maar alles stel op sprong verwacht... Ook ik heb genoeg voor ac neer gelegt.. Zonder spijt!!! Het race gevoel is vele malen beter dan forza of Pcars. Tuurlijk mist de game ook hele boel belangrijke dingen helemaal mee eens.. Maar dat wil niet zeggen dat hun team er niets van bakt.

6. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Gran Turismo 1 is door 12 man gemaakt en had 173 auto's en 10 tracks in 1997. Als je team dedicated is, kun je mooie shit neerzetten.

Daarnaast snap ik nooit waarom je appels en peren niet met elkaar kan vergelijken. Dat gaat prima.

7. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Vroeger was er ook geen multiplayer

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als ik nu een auto zou maken met de details van Gran Turismo 1 dan zou het met een paar dagen wel klaar zijn (model, unwrap en textures). Als ik echter dezelfde auto zou maken met de details die je tegenwoordig verwacht dan ben ik wel een paar weekjes bezig. Je kan pure aantallen op die manier niet met elkaar vergelijken want het moet tegenwoordig meer en groter zijn, maar tegelijkertijd gedetailleerder en mooier.

9. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ja, met de hardware van nu ja.

Vroeger waren er niet eens games.

Ik heb Socom 1 (2002) en DTM Race Driver 2 (2004) eigenlijk alleen maar online gespeeld. Des te debieler dat ze dit voor AC nu nog "aan het onderzoeken" zijn.

10. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Als jij het over 97 hebt is dat voor mij vroeger.

11. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608

13. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Dit 'It's a very difficult community' klopt dus wel aardig als ik de discussie volg naar aanleiding van het stuk

Zifnap en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Laten we het 'gepassioneerd' of 'betrokken' noemen. :p Moeilijk klinkt zo... moeilijk ;)

Racerblade01 en LapjeNL70 vinden dit leuk.
  15. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Domste vind ik nog wel de marketing/communicatie van Kunos zelf; als je het filmpje ziet van Porsche DLC 3 pack krijg je de indruk dat je op LB times tegen elkaar kunt racen maar dat kan in de game (nog) helemaal niet. Dus deels ligt de teleurstelling ook bij de verwachtingen die ze zelf gecreëerd hebben c.q. de gouden standaard in multiplayer games ligt hoger dan je nu krijgt in Assetto Corsa en dat hebben ze wel onderschat.

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Rondje Red Bull Ring voor de geïnteresseerden:

Lekkere baan, heb er al een best leuke race mee gehad met randoms. Bocht 3 blijft altijd verrassen met veel onderstuur en de rest heeft gewoon een lekkere flow. Prima toevoeging. :)

Beltoni en B Tender vinden dit leuk.
  17. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ze doen het! Red Pack en Porsche Pack zijn nu aan het downloaden. :)

B Tender vindt dit leuk.
  18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Thnx!!! Ben klaar met downloaden.. Zo ff roken en dan maar eens ff kijken

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kom over een halfuurtje meerijden :)