http://xboxclips.com/HRT WietHok NL/66255881-b1ac-4633-af04-d8fa746809cd/embed Mooi!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
http://xboxclips.com/HRT WietHok NL/9c2788d5-d067-4e48-86d4-76bfb386338b/embed Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is waarom ik gebanned werd op Monza (vanaf 1:50). Wat een bullshit. Buiten dat weer een lekker avondje.
Voor het eerst een paar uurtjes gereden en het rijdt toch wel erg lekker. Laat die private lobbies maar komen!
haha die ban gaat nergens over. En die Glickenhaus is veel te snel voor die klasse. Hij is op basis van een 458 geloof ik maar eigenlijk is het bijna een LMP2 auto voor Le Mans.
Reed op Spa geloof ik twee seconden sneller dan de rest van het veld en dat was mijn 1e avondje met de game
De penalties zijn hier wel een verademing. Gewoon innen wanneer het goed uitkomt, voorkomt penibele situaties. Al is 25 sec voor 2e penalty wel heftig
Supercars @ Norschleife met @ColdzeroNL, @Racerblade01 en @HRT WietHoK NL zag er gisteren zo uit Hier lijk ik op 0:15 net zo'n stier en @ColdzeroNL de matador. 10 seconden later bleek dat ik een minder goede matador was, en of @Racerblade01 een betere stier, toen ik hem per ongeluk een remmentest gaf. @Beltoni reed ook mee gisteren, en werd hier vakkundig gepasseerd door @ColdzeroNL (NB: ik ook, maar ik remde braaf heel vroeg).
Was die ban van @Racerblade01 gister niet gewoon het resultaat van teveel penalties?? Dat 25sec de laatste is en daarna de lobby uit gegooit wordt?? Zal opzich best verklaren waarom lobby zo snel leeg zijn als we met een groepje aan het racen zijn Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt dat had ik vandeweek.. Kreeg op Barcelona bij de laatste chikane een penaltie.. Dacht los hem na het rechte stuk wel in.. Kom de start over en klaar was de race haha Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed om te zien dat alles m.b.t. elkaar er af tikken en rage quitting ook in AC nog steeds hetzelfde is
Het rage-quitten valt mee hoor, dat deden we niet (wellicht zag je ons terug naar de pit gaan, vanwege schade aan de auto?) ennnnnn het plakken is er ook niet meer! Ik zette hem op pauze voor een filmpje Dat we elkaar eraf tikken is een van de zekerheden in het leven die gelukkig nooit zal veranderen.