Als of pcars helemaal bug vrij is.. Pcars was zelf zo erg dat na 10 patches geen patch meer kwam en de game gewoon verneukt blijft met het plakken en lobby problemen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Classic Heb je online training > kwalificatie > race, of hoe gaat dat nu nadat je een lobby gejoined bent? @HRT WietHoK NL bugs =/= ontbrekende features.
Eerst kwalificatie van 15 minuten (tenzij Nordschleife) en daarna direct de race. In singleplayer kan je wel een enkele trainingsessie instellen geloof ik, dus hopelijk kan je dat instellen in de private lobbies. Aan de andere kant, 15 minuten qualifying is wat mij betreft altijd wel voldoende, zeker omdat je je snelle ronde ook af mag maken als de klok op 0 staat.
Die indruk wek je wel een beetje. We roepen wel als dit gefixt is (kan nog effe duren, i know ), in de tussentijd genieten wij van wat AC wél biedt. Let wel, ik begrijp dat je je twijfels bij de game hebt, en ik snap ook dat je hem voorlopig aan je voorbij laat gaan, maar dat (blijvende) bitchen zonder zelf een meter te hebben gereden is nu wel duidelijk. En nee, online kun je idd niet de kleur van je auto kiezen hahaha
Ik vond dat AC ook veel features miste als ik meelas, maar als je eenmaal rijdt mis je er bijna geen één meer, behalve de mogelijkheid om zelf races in te stellen.
Dat heb ik dus ook.. Racen doe ik online.. En zodra ik race mis ik eigenlijk niets.. Tuurlijk leaderboard in TT zal leuk zijn maar mis het niet.. Achterom kijken en private lobbys zijn voor mij de dingen die ik echt mis Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://www.facebook.com/marco.massarutto.1/videos/10208177103219259/ Eerste video van die Schotse track.
Met private-lobbies wil ik dit heel graag een keer doen/maken in Assetto Corsa. Met onderstaande auto's, en bestuurders die vlot door kunnen rijden, van te voren uitrekenen wanneer iedereen moet vertrekken om ongeveer tegelijk over de finish te komen! Alfa Romeo Giulietta Ferrari 488 GTB Ferrari 488 GT3 Ferrari SF-15T Hopelijk is het dan ook mogelijk om de replay op te slaan, en kan er met een combinatie van verschillende camerastandpunten iets heel moois gemaakt worden! EDIT: "Some classics here #TheHighlands #AssettoCorsa #February" Ik wil vanavond eens kijken hoever ik kom op Imola in de RX7! Mijn doel: sneller dan @Racerblade01
Dit is (een gedeelte van) 'long route'. Andere layouts zijn Town, Standard en Drift. Town lijkt me erg gaaf, mis wel een stratencircuit.
Dit kwam ik net op het AC forum tegen.. Antwoord op de vraag over auto-blip. Auto blip is for those that cannot do heel / toe. It blips the throttle for you when downshifting to prevent spinning the car. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gameplay of new Track "The Highlands" which will come for free in February ( Het schijnt wat breder te zijn vaak dan 'in het echt'.. Maar het moet natuurlijk wel racebaar blijven, dus ik lig er niet wakker van! Heeft wat weg van (delen van) Bernese Alps uit Forza (maar dan groener).
Porsche pack 3 is live!!! Weet alleen niet of die het al doet.. Op https://www.microsoft.com/en-us/store/p/assetto-corsa-porsche-pack-vol3-dlc/bsw37xpn6bpn staat de 13de als datum maar dat kan ook een datum voor update 1.12 zijn.. Dlc heb ik net gedownload Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die eerste auto... Porsche 911 GT3 Cup 2017... Bohhh Heb met mezelf afgesproken om niet de DLC te halen voordat er private lobbies zijn maar begin nu wel te twijfelen.