Bij de 'Porsche @ Red Bull Ring' online lobbies zijn de 911R en de 911Turbo aan de autoekeuzelijst toegevoegd. Wellicht ook bij andere lobbies
Zijn er meer die ervaren dat de frame rate in de special events erg vaak slecht is? Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Servers zijn inderdaad geüpdatet. GT3, Porsche, Vintage Porsche, Super Trackday etc. hebben allemaal de nieuwe auto's. Zag ook een Porsche Cup server ertussen staan.
Gisteren de Seasonpass aangeschaft voor Assetto, voelt nu online qua auto's wel als een complete game!
Bijna een complete game bedoel je.. Laat die private lobby maar komen!! Heb wil zin in een cup race.. Als cup opener de mx5 ofzo hahaha
Daarom zeg ik ook "qua auto's online". voor de rest vind ik het spel nog altijd karig en matig qua beleving. Gisteren met de 911R over de nordschleife gestuurd en dat is wel echt heel gaaf! Ook het driften gaat steeds beter met 900 graden, moet alleen nog wennen aan het feit dat de handrem links zit op het stuur.
Had het in het klets topic ook al geplaatst, ga hier ook even recruiten. Vanavond racen?! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Wellicht dat ik de game bij thuiskomst ook wel ff installeer. Is het gelijk ready to go? Of moet ik eerst allelei variabelen minutieus afstellen? En kun je standaard in een beetje fatsoenlijk wagens rijden? Porsche sowieso niet, toch?
Wait what? Sinds wanneer heb jij AC? En er zitten tegen de 100 auto's standaard in het spel. Porsches, paar Ferrari's en een paar road-auto's zitten achter DLC. FFB wel wat lager zetten, tussen de 40-60% hebben de meesten hem.
Een paar weken, maar nog niet echt noodzaak gezien om er mee aan de slag te gaan. Denk ook niet dat ik er in de praktijk veel mee zal doen, maar ik moet 'em natuurlijk wel een keer uitproberen.
Hij is redelijk "ready to go". Ik heb zelf de FFB settings wat opgeschroeft (niet de algemene, maar de andere 2, Kerb en die andere) naar een 30% Autoblip functie zou ik aanzetten in het keuzemenu van de auto. Vind ik wat fijner, maar dat kan ook komen omdat ik wel met koppelingspedaal rij. Ik weet dat Cold en Racer niet met koppeling rijden.
Pffff, pittige game zeg! Vooral het remmen vind ik nog erg lastig. Sowieso het vinden van het rempunt (voor m'n gevoel zijn er veel minder bruikbare visuals) maar ook het verdelen van de remkracht. Al met al ben ik tot nu toe niet super enthousiast over de handling, terwijl ik dat wel had verwacht (omdat jullie dat allemaal zo hard schreeuwen ). Wellicht dat ik teveel gewend ben aan Project Cars. Ik hoorde dat @loyallronin ook aanpassingsproblemen heeft. Hoe zit dat bij @Kimi NL? En heeft @Dex de game al?
Zoals Cold en Racer kunnen beamen, heb ik zeker problemen met deze game. Ik vloekte nogal veel, waarna ik ragequitte en BF1 Ging spelen. Het is vooral qua look and feel behoorlijk dull en saai. Ik moet gewoon even doorzetten volgens mij, maar makkelijk aanpassen van PCars naar AC is het zeker niet voor mij. Verstuurd vanaf mijn combi magnetron