Ik blijf lachen om je vastberadenheid om elke mogelijke kans te benutten, om uit te lichten dat het eigenlijk een kut spel is! Spoiler Ik ben het eigenlijk ook nog gewoon met je eens, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik gewoon niet snel ben in deze game
Zoals je zelf al dikgedrukt aangeeft zei ik Eind feb ZAL private lobby er VAST WEL zijn.. Daar ging IK dus vanuit en geloof het of niet vele andere gamers net zo!! En zei ik dus NIET dat private lobby er dan is!!!
Voor een van de Special Events moest ik 1:53.000 rijden met een Cayman op Vallelunga, dus ik reed uiteraard precies 1:53.000 (skillzz) . Wat blijkt... geen gouden medaille hahaha. Daarvoor moet je toch echt ónder de 1:53.000 rijden (is me iets later ook gelukt, 1:52,8xx, post ik nog een filmpje van). Nog 5 dagen en dan weten we het!!
Game gekocht. Weet niet waarom ik zuig in dit spel Wel erg vette handling en FFB. Jammer dat zoveel unlocked moet worden met DLC. Wat zijn nu een beetje de leuke game modes? Lees dat de career niet zoveel voorstelt. Edit: en welke DLC packs zijn de must haves?
Online met XBW'ers is erg vermakelijk, en ik zelf vindt de Special Events ook heel leuk. Ik rijd online regelmatig met o.a. @ColdzeroNL @HRT WietHoK NL @Racerblade01 @GoldPwnageNL @hillss Stuur me maar een friendrequest Over Special Events gesproken.. Belofte maakt schuld, julile hadden ondertaand filmpje van m'n Goud op Vallelunga met de Cayman nog tegoed. Rondje is niet perfect, maar weg goed genoeg en daar draait het om
Vraagje. Net een race gewonnen in career. Maar waar zie je vervolgens in het menu dat je die race gecomplete hebt? Werd opeens in de pit geplaatst en toen ik terug naar het menu ging leek mijn race niet gesaved?
Denk niet dat het April gaat worden jongens. Maar goed, ik kan me inderdaad voorstellen dat zo'n submission-proces nogal wat tijd kost en dat je voor een vlotte doorstroming afhankelijk bent van MS/Sony, wat je niet helemaal in eigen handen hebt. Zeker wanneer je geen AAA-titel hebt kan ik me voorstellen dat je niet de topprioriteit van MS/Sony krijgt bij zo'n proces..