Zelfs met slip stream ging ik nauwelijks sneller, weinig leuks aan dan. Heb nu 1,6 miljoen, moet dus nog even sparen. Al vind ik de xj220 lookalike er ook erg vet uit zien. Kan altijd keertje aanhaken. Merk dat ik uit AC toch wat minder voldoening haal. Zal ongetwijfeld komen omdat ik nog geen 20 uur in heb gestoken.
@Racerblade01 Als de lobby update er is wacht ik even 1 avond jullie mening af wegens weinig vertrouwen in Kunos, maar als jullie een bugloos avondje erop hebben zitten zal ik Assetto ook aanschaffen met idd interesse in een cup
@Racerblade01 Hier hetzelfde verhaal Al kan ik gedurende deze periode geen keiharde toezegging doen dat ik er altijd bij zal zijn, maar ik zal het zeker proberen.
Die ziet er heel vet uit, maar is online gewoon niet competitief genoeg. Ik deed tot voor kort (ik heb het echt dik 4 maand niet gespeeld) altijd met de T20, maar sinds de Stunts update werden de 3 auto's die geïnspireerd zijn op de echte racers, zoals de Mazda 787 etc behoorlijk OP op bochtige circuits en ben toen gestopt met online racen gezien mijn win/lose verhouding de verkeerde kant op ging. Die staat sinds deze week weer positief (500 wins / 390 lose) met de Nero Custom.
Coole aan AC is dat ze (tot nu toe beloven) om voorlopig verder te blijven bouwen aan AC1 met updates, in plaats van jaarlijks te willen cashen met een nieuwe versie van het spel (FM 1,23,4,5,6,7).
Wie o wie duikt hieronder? Best tevreden al met m'n rondje Merk op dat er bijna alleen maar PS4'ers en XB1'ers meerijden De xbox-coureurs komen er niet al te best uit tot u toe.
Volgens mij was dat ook de planning bij PC totdat ze er achter kwamen dat er een fout (het plakken) dat ze er niet eenvoudig uit kregen. Om het met FM te vergelijken... Dat is de CoD onder de racegames, qua DLC en nieuwe versies dan. Eerst even op vakantie, als ik terug ben nog 2/3 weken en dan kunnen we aan de slag met Dirt 4. Daar verwacht ik wel erg veel van!
Dat vind ik inderdaad een nadeel van AC. Zonder DLC kan je nog niet eens de helft van de auto's kiezen. Samen met een zeer beperkte tracklist is het een bijzonder karig spelletje. Betwijfel of de nieuwe update daar verandering in gaat brengen.
Er zijn 6 packs beschikbaar, samen 52 auto's (en een track) uit 149 in totaal beschikbare auto's. (35% DLC) Project Cars had tegen deze tijd overigens al 9 betaalde DLC's uitgebracht. Met in totaal 41 (en 3 tracks) auto's uit 113 beschikbare auto's. (36% DLC)
Kom nog niet verder dan een 1.00.638, verlies veel in de 2e en 3e bocht denk ik. http://xboxclips.com/ColdzeroNL/screenshots/5741bb7a-f6f7-429e-b4a5-a42710462aa2
Het vervelende is vooral dat Project Cars' DLC daadwerkelijk nieuw ontwikkeld spul was en dat van Assetto deels (als ik het goed heb begrepen) uit de oude doos van de PC getoverd is. Daarnaast heeft Assetto nu 18 locaties en Project Cars 37, toch best een wezenlijk verschil. Project Cars 2 krijgt overigens 60 locaties. Dat zou inderdaad cool zijn als ze daad bij woord voegen, maar tot nu toe is het vooral gebakken lucht. Assetto's updates blijven langer in de zogenaamde QA fase hangen dan dat Forza met een nieuw deel komt, maar ik heb toch echt liever dat laatste: Forza's updates zijn namelijk leuk als toevallig jouw auto ertussen zit, maar niet noodzakelijk omdat het spel al af is. Met slechts 17 locaties is het gewoon kut dat je dan gelijk kan lappen voor een nieuw circuit. Wil je de digitale versie met season pass dan betaal je nu nog steeds gewoon € 80,-, dus als ze dat nog ff volhouden koop je binnenkort PCars 2 voor een 10tje minder met 4x zoveel content. De updates los kosten praktisch net zoveel als een nieuwe versie van Forza trouwens, met het verschil dat Turn 10 toch steeds wel met een nieuw deel komt en Kunos vooral met Facebook updates.
Valt wel mee, AC had (net zoals Project Cars) een Limited Edition carpack en de Japanese Pack is op PC pas een paar maanden voor de release van consoles uitgekomen. De rest kwam ook op PC pas na de release van de consoleversie. De DLC van Project Cars kwam overigens ook voor een gedeelte uit Early Access content, dus ik vind het wederom een beetje selectief. Dat er te weinig locaties zijn ben ik met je eens, maar aan de andere kant zijn we ook dik verwend met Project Cars. Bijna geen enkele game heeft meer dan 20 locaties, Assetto zit gewoon op een normaal aantal en heeft sowieso meer kwaliteit zitten in een locatie dan welke andere game (op console) dan ook. En dan heeft Assetto ook nog twee (bij volgende update nog één) locaties gratis toegevoegd.
Heb ook even een rekenmachine erbij gepakt. Bij PC kon ik met 100% van de auto's rijden, dat is wel een noemenswaardig verschil.
Ik haak ook wel aan als ze er zijn om het uit te proberen! de laatste tijd is het rommelig mbt tijd maar zal het zeker willen proberen!
Het is niet alleen het aantal denk ik, ook Imola, Magione, Monza, Mugello, Vallelunga... van de 12 echte racetracks liggen er 5 in Italië, en alle 12 in Europa. Beetje veelzijdigheid in dat aspect was ook wel leuk geweest.
Kan aan mij liggen maar het boeit me echt geen bal op welk stukje land op deze aarde de racetracks in een racegame gelegen zijn. Italië is in wekelijkheid nu eenmaal ook best goed bedeeld met toffe racetracks