Een auto waar ik wel benieuwd naar ben is de Mazda MX-5 ND (stock) en een track waar ik benieuwd naar ben is Vallelunga! Wellicht samen een leuke combinatie, als het niet teveel moeite is? EDIT: nvm, staat al op YT (de cup versie, maar geeft ook een indruk) Beetje wel eigenlijk ja.
Ik ga geen pre-order plaatsen. Pcars was ook volop verkrijgbaar. Zelfde als F1. Sterker nog, bij de lokale MM stonden beide games niet tussen de pre-order mogelijkheden.
ik heb hem wel gepreorderd.. Puur omdat het een nieuwe console racegame is.. F1 heb ik ook wel aangedacht maar daar waren de laatste 3 delen ook niet alles van.. Dan gaat Mijn voorkeur toch maar een nieuwe race game en in Sep FH3
Ik heb wel in mijn hoofd om hem op launchday te halen. Preorderen vind ik alleen handig als ik hem digitaal haal.
Stuurtje staat maar stof te happen. Hoop echt dat AC brengt wat het belooft maar ik ben toch redelijk sceptisch. Ik wacht even rustig de reviews/reacties af.
Niet specifiek op AC maar de laatste (en vooralsnog enige) simracer die naar de console kwam was eigenlijk best teleurstellend. Heb mij prima vermaakt met pCARS omdat we een leuke groep hadden maar na de dramatische launch is het eigenlijk nooit goed gekomen. Bij zulke games hoort gewoon close racing en daar was de game op de XB1 niet toe in staat.
Nog wat controller-gameplay (pc ditmaal): Ziet er een stuk(!) beter uit dan Project Cars! Ik kijk er heel voorzichtig al naar uit om binnenkort hopelijk weer wat verder voorin het veld te rijden in de XBWR-competities
Hoe is deze game op pc vergeleken met Pcars? Vind bij Pcars minder dat je soms 20x achter elkaar met een auto MOET racen waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt (lees Historic TC2 UK Trophy).
Dat is inderdaad rijkelijk overdreven, al heeft de controllerbesturing wel grote stappen gemaakt in PC het afgelopen jaar. Met default-settings vond ik het ook nauwelijks te doen en alleen door veel geduld, tweaken van settings, en meest belangrijk denk ik de vele updates die het spel kreeg werd het speelbaar. Wellicht heeft hij/zij het bij de release geprobeerd en vervolgens nooit meer aangeraakt.
Het bovenstaande focuste puur op het besturen van de auto's, niet hoe spel en career is opgebouwd. Ik vond de career van PCars ook niet heel leuk, ik ben uiteindelijk in de Clio's gestrand.
Ja de career is gewoon minder inderdaad. Als de career beetje leuk is bij deze dan zal ik hem overwegen te kopen. Hij is al een paar jaar beschikbaar voor pc dus prijs valt nu wel mee.
Weet iemand of je bij AC trouwens bij cockpitview : het stuur en de handjes kan weghalen en of je je zicht positie iets meer naar voren/achteren kan bijstellen?