1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Asura's Wrath

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 sep 2010.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Laat ik het er maar op houden dat ik uitkijk naar de demo en zeker naar het volledige spel ;)

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hij is gaaf zeg, ik vond de eerste demo chapter vooral cool qua scenes en spektakel. Dat zag er echt heel cool uit, alleen qua gameplay was er veel automatisch en veel QTE's. Maar de tweede chapter is geweldig, gewoon een superbruut gevecht tegen die swordsman. Heel erg cool hoe je rond kunt lopen en zijn aanvallen ontwijken, en die superbrute moves erbij....echt nice.

Hopelijk dat je ook gewoon tegen andere vijanden moet vechten in levels, zoals bij DMC bijvoorbeeld...dat zou genoeg variatie brengen.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Idd, deze demo bracht alleen maar bossfights dus ben wel benieuwd hoe de 'gewone' gameplay verloopt :) Ziet er iig echt supervet uit!

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het ziet er inderdaad heel spectaculair uit. Ook de muziek vond ik goed. Die klassieke muziek (wat natuurlijk niet speciaal voor de game is gemaakt, I know) vond ik ook leuk passen. Je voelt je dan een echte badass. Maar ik vond de sfx wat... zwakjes. Zat geen punch in. Dat viel me dan vooral in het eerste level op.

Jammer dat de demo alleen bossfights waren, was beter geweest als ze gewoon 1 spectaculaire bossfight + een normaal level hadden gehad. Velen zullen het nu door het hoge QTE gehalte gaan afschrijven.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja die muziek inderdaad, ik kende dat ergens van, wist alleen niet waarvan. Klassiek dus :). Maar ik herkende het ook van films of reclames volgens mij.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachtte een hoop van deze game, maar Capcom had beter Platinum Games in kunnen huren. Ergens verwachtte ik ook een soort PG, maar helaas. Grafisch onder de maat, de muziek vind ik er helemaal niet bij passen en de gameplay...tja...

Gelukkig is het een demo, maar mijn verwachtingen stel ik ver naar beneden bij jammer genoeg.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Alleen tweede stuk was wel aardig, deed me op een of andere manier aan DBZ denken. Maar vervolgens al snel uit gedaan. Niet mijn ding en teveel quick time events, en boeit voor geen fuck imo.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ze hadden beter gewoon een film kunnen maken want echt spelen doe je niet... Van al die QuickTimeEvents gaat je anus toch op je enkels hangen man.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer van Battlefield 3 werd er ieder geval niet beter van.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    DBZ was ook wat in mij opkwam tijdens het eerste gevecht.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hieruit blijkt toch al wel dat het echt niet alleen maar een QTE game is.

[yt]8S-VsdVjgLQ[/yt]

[yt]ZoVNvvgpVAQ[/yt]

14. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen zitten nu te bitchen over deze game, maar wacht maar tot die uit is.....ik heb de volste vertrouwen in deze game en kijk er na de demo erg naar uit. _O_

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe ist zo k*t dan die demo.

Ga et zo zelf maar eens ondervinden. :p

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat et een demo is, vond ik em ook een beetje tegen vallen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Xbox 360 mag Italy is het er niet mee eens :+

Kingdoms of Amalur: Reckoning, Asura’s Wrath, and NeverDead have all received their first reviews in the February issue of Xbox 360 Mag Italy.

Kingdoms of Alumar fared the best. The magazine gave the title a 9.0/10, saying that it’s a must-have game even if you’re not a fan of RPGs.

Asura’s Wrath and NeverDead earned their fair share of praise, too. Capcom’s beat ‘em up picked up an 8.5/10. As far as NeverDead is concerned, Xbox 360 Mag admitted that it has some flaws, but players should appreciate Konami’s attempt at making something new and original. The publication gave it an 8.0.

Other releases reviewed in the magazine include Final Fantasy XIII-2 (9.5) and SoulCalibur V (9.0).

http://gamingeverything.com/13931/kingdoms-of-amalur-asuras-wrath-neverdead-get-first-reviews/

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Kingdoms of Alumar lijkt me ook wel wat of zou dat net iets teveel rpg zijn...

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer is iets voor jou 'te veel' RPG? Als je gesprekken moet voeren? Side quests? Upgraden en levellen? Je eigen armor en weapons uitzoeken? Looten?
    Ik vind het op basis van de demo een Fable 'kloon' met wat meer RPG elementen.

Probeer anders de demo van Kingdoms. ;)

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Is een goeie Dulle, wanneer is voor mij iets te veel RPG ? Misschien als ik teveel bezig moet zijn met exploren, items zoeken en inderdaad constant gesprekken moet voeren. Maar ik begrijp dat Kingdoms of Alumar wat meer op de actie is gericht, dus zodoende dacht ik dat dit spel misschien wel in mijn straatje past. Games als Oblivion kunnen mijn aandacht niet vast houden. Ik geef het vaak wel een kans, omdat de wereld er wel gaaf uitziet, maar kennelijk ligt het me gewoon niet. Skyrim ziet er ook zo tof uit, maar ik durf het gewoon niet aan ;) Maar goed... Ik ga die demo checken en het Kingdoms of Alumar topic hier goed in de gaten houden.

Deel Deze Pagina