Ow kijk, als dat zou kunnen dan ga ik morgen er ook maar eens ff 1GB bij halen! Eens onderzoek doen op internet hierover. Dat touchpad is trouwens echt wel makkelijk als je het eenmaal door hebt. Volume veranderen, slepen, etc. Is echt leuk bedacht. Ben ik nog niet vaak tegen gekomen.
Kijk hier eens ! http://forum.eeeuser.com/index.php De DVD-tassen van Caselogic zijn zeer geschikt voor de Eee pc. http://www.caselogic.nl/Home/tabid/163/Default.aspx Kwam deze tip tegen in een forum over de Eee pc !!
Nice!, ik ga er morgen in de stad eens naar opzoek! /Edit Case Logic WDEC10 Nylon Portable DVD-speler hoes - 10 inch Deze vind ik wel gaaf. Case Logic PDVS3 - 9 inch Case Logic PDVK9 Kunstlederen Portable DVD-speler tas
Wacht nog even tot Dinsdag voordat ik een dvd-tas ga kopen. Ben geen zin om weer terug te moeten naar winkel als blijkt dat de tas te klein is. Even kijken of de plaatselijk pcboer morgen los is want daar kost een 2GB (667) reepje nu € 39,90 Hoop dat de "koerier" Dinsdag vroeg op de stoep staat en niet tegen het eind van de middag komt aanzetten.
De Mediamarkt verkoopt nu ook de Trendtac EPC 700. 128MB geheugen. 2GB HDD. 800x600 resolutie. Wifi-G Vind het prijskaartje van € 199 veel geld. Dan moet ik eerst naar Enschede en dat is minimaal 18Km met de auto. Vervolgens een parkeerkaartje kopen en dan weer 18Km naar huis rijden. Ben vandaag nog niet bij de pcboer geweest , wil morgen eerst de 1000H hebben. Ga dan op jacht naar 2 GB geheugen en een Caselogic tas.
Dat was ik vergeten , de Trendtac heeft Linux. http://www.trendtac.nl/ Dan vind ik € 199 nog veel geld , want voor € 249 heb je een Asus. Volgens mij is dit de zelfde Netbook die ook tekoop is bij Intertoys.
Dan is het inderdaad veel geld. Als er XP op zou zitten.. dan had ik begrepen waarom hij nog zo duur duur is geweest als je kijkt naar de specificaties. (XP duur, Linux free)
Heb je vandaag nog gekeken naar een Caselogic tas ?? Vraag of af of de processor in de Trendtac (400Mhz) niet te langzaam is.
Ja, dat heb ik.. maar eigenlijk ben ik niks speciaals tegen gekomen van dat merk. Wel ben ik bij elke winkel waar ze de 901 gaan verkopen deze tas tegen gekomen. Hij is voor 7'' + 9", en of de 10'' erin past zou ik niet durven zeggen. http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=186360
Vanmiddag laat pas de 1000H gekregen. Wat een lief apparaatje is dit , had hem namelijk nog niet in het wild gezien. Meteen een virusscanner geinstalleerd en de Windows Live rotzooi van de HDD verwijderd. Heb alleen MSN laten staan , de andere troep gebruik in toch niet !! Vind de muisknoppen niet lekker werken , vind het niet zo erg want ik gebruik toch een muis. De 1000H is ondanks de XP OS nog behoorlijk snel.
Ik heb de 900 die toen met Linux werd geleverd en ik heb daar zelf een getweakte XP op gezet en je wilt niet weten hoe snel het draait. Hij start op in luttele seconden, misschien nog sneller dan m'n desktop pc. Anyway, zat er geen case bij de 1000H?
ik heb zojuist de acer one gehaald, dit is dan wel de concurent maar je hebt veel meer waar voor je geld. eigenlijk wilde ik een 701 maar bij de MM kwam ik erachter dat het scherm toch wel heel klein was. toen zag ik daarlangs de Acer staan. groter scherm, 2x zoveel hdd en mooier design en natuurlijk een beter resolutie als de 701. dus had die 50 e meer er wel voor over. qua specs komt hij volgens mij erg dicht bij de 900/901 in de buurt. Alleen mis ik mn tas erbij, dacht dat die er wel voor niks erbij zou zitten.
Bij de 1000H zit een case gemaakt van een duikers-pak. Wil een goede tas met opberg mogelijkheden ( Adapter , Muis en andere zooi ). Het opstarten van de 1000H gaat ook razendsnel <40 seconden. Een mooie optie vind ik de Super Hybrid Engine. Met een simpele druk op de knop zet ik de 1000H in Super Performance Mode.
Ik heb ook mijn Eee PC 901 binnen! Echt een fantastisch apparaat. Later meer, ik ga eerst ff ermee spelen. Vanmiddag niet zo veel tijd gehad /Edit Weet er iemand een site waar je vette thema's kan downloaden voor XP? Dus zonder problemen te verwijderen thema's en zonder een programma te installeren? XP is lelijk
Zijn er hier al mensen die Mac OS hebben draaien op hun EEE Pc ? Zit eraan te denken om er 1 aan te schaffen en er vervolgens Mac Os Tiger erop te zetten.
Damn, hoe krijg ik dat bluetooth desktop icoon verwijderd /Edit Nice!, ik heb Heroes of Mights and Magic 3 al geinstaleerd op mijn 8GB SDHC kaartje, en hij loopt echt super op mijn Eee PC 901 . Slechts 389 mb totaal. Morgen ga ik Diablo 2 + Expansion instaleren, en GTA Vice City.
Wat is de naam van het webcam icoontje (snelkoppeling) op de 1000H. Heb hem verwijderd maar kan het nergens weer terug vinden. Inmiddels gevonden ( ECap). Ik vind 2 tekstverwerkers een overkill op de 1000H ( Works en OpenOffice). Denk dat ik Openoffice maar verwijder , hiermee bespaar ik weer >800MB op de HDD. De levensduur van de accu is fanastisch zit nu op >4,5 uur Verwijderen van het Bluetooth icoon. Uitvoeren > regedit. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace Zoek nu iets met Bluetooth places op en verwijder deze. Maak altijd wel eerst een backup van het register. Eee PC opnieuw opstarten en weg is de Bluetooth icoon.