Klopt en daar heb je gelijk het 2e mankement, vanwege het feit dat er gewoon een 2.5 hd inzit, slurpt die behoorlijk wat meer vermogen, omdat die de hd draaiende moet houden, terwijl er bij de 901 ssd veel minder energie consumeert.
Op de officiele asus site staat het volgende
1000H - Up to 5 hours batterylife
901 - up to 8 hours batterylife
Als ik mijn 901 zit te webbrowsen wifi aan, hoogste brightness, dan komik ongeveer uit op 6:45 min.
dus ik denk dat de 1000h ongeveer 4 uur netto meegaat met wifi aan en webbrowsen?? correct me if im wrong.
Maar ondanks dit zijn het gewoon allebei hele goeie apparaten hoor, alleen ik ben voor de 901 gegaan omdat die kleiner , lichter en langere batterijduur had.
Ik zat zelf ook heel lang te twijfelen tussen de 1000 en 901 omdat ik ook veel meer opslag wilde, maar heb uiteindelijk gewoon nog een 16gig SDHC kaartje bij gekocht en mij hoor je niet meer klagen hoor genoeg ruiimte.
Want het was of langere batterijduur of iets meer opslag.
Doe mij dan maar batterijduur, want daar gaat het bij mij in eerste instantie vooral om, hoelang kan ik het buiten redden zonder een stopcontact erin te hoeven stoppen.
En Sdhc kaartjes kosten tegenwoordig ook geen drol meer......had mijn sandisk ultra 2 16 gig voor 50 euro maar
Laatst bewerkt: 20 aug 2008