Ik red er ook zeker 5 uur mee op super perfomance mode. Met welke instellingen red jij de >6 uur? (Mijn desktop heeft kuren.. ik gebruik momenteel mijn 901 als vaste PC.. en het gaat geweldig!
Power Saving Mode. Bluetooth uit. Brightness staat op ¼ , wat nog steeds voldoende licht geeft. De teller staat nu op 94% - 5:29 uur. Vanavond de laatste firmware gedownload van de site van Asus. Deze moet de Asus nog zuiniger maken. Zit alleen met een vraag waarop ik geen antwoord kan vinden. De onboard videokaart van de 1000H kan maximaal 128Mb gebruiken. Als ik naar eigenschappen videokaart ga dan staat hier. Gebruikt : 8MB. Maximaal : 128MB. Regelt de 1000H soms zelf het aantal MB's wat nodig is ?? Want in de BIOS kan ik namelijk niets instellen. Zag op de site van Asus dat de 1000H geen netbook is maar een notebook.
als je informatica gaat studeren heb je in ieder geval een krachtige machine nodig voor simulaties (thuis), deze laptop is handig voor er bij
Net de nieuwste firmware (1005) geinstalleerd op de 1000H. Na het opstarten werkte de webcam en wifi niet meer De hardware was spoorloos verdwenen. Veel dingen stonden in de BIOS gewoon uit , nu weet ik ook waarom v1005 zuiniger is
Ik houd de Eee PC nu al een tijdje in de gaten en ik ben er dan ook (bijna) voor gevallen. Alleen heb ik nog een aantal vragen, allereerst, hoe zit het met programma's als bijvoorbeeld msn? Kunnen deze er gewoon op worden gedraaid? Verder wil ik af en toe even een game spelen (hoeft niet veel te zijn). En zijn programma's als pokerstars bijvoorbeeld op de Eee Pc te draaien? En hoe werkt dat kleine toetsenbord? Gaat dat fijn of is dat een geklungel?
Voor welke OS versie ga je Linux of XP. Heb zelf een 1000H met XP , kan hierop normale Windows programma's installeren. Voor Linux zijn er veel goede alternatieven. Als GTA zonder problemen draait op een Eee 901 dan mag Pokerstars helemaal geen probleem zijn. Vind het toetsenbord van de 1000H perfect.
Op mijn Eee PC 901 speel ik: Warcraft 3, Call of Duty, GTA Vice City, Heroes of Mights and Magic 3, Halo Combat Evolved, Spore Creature Creator, N (flash game) en Linerider 2 Beta (Flash game) en dat speelt de Eee PC allemaal af zonder problemen van een SDHC 8GB Ultra kaartje Gamen gaat wel lukken.. Ik heb vanmidag Music Maker 2008 op een 4GB SDHC Ultra kaartje geinstaleerd.. alleen een probleem waar ik niks voor kan vinden.. DVD nodig.. Spoiler Nergens een NO-CD te vinden.. iemand anders een oplossing?
Ik heb sinds gisteren ook een Asus EEE 1000h Ben er nog erg tevreden over Vind het toetsenbord precies goed. Heb tijdje terug voor mijn vriendin een 900 gehaald, maar vond daar de toetsen veel te klein van. Ik kan hier precies lekker op typen Ben nog niet echt bezig geweest met games, maar die ga ik binnenkort toch maar eens installeren
@iRoy Zit met het volgende probleempje. Ben blijkbaar niet de enige , vond het volgende in het Eee forum. But I notice that I can hear the hard drive's spindle parking (that familiar click) every 10 seconds or so. I get this as well. Kind of a click-beep noise. The timing is not consistent, sometimes every 10s, some time less frequent. Zo gauw de HDD even geen activiteit heeft , hoor ik het click-beep geluidje. Heeft jouw 1000H dit ook !!
Ik heb nou ook mn 1000h eee pctje! Nou vraag ik me af waar jullie wallpapers vandaan halen? ik vind 1024 x 600 de mooiste kwaliteit alleen zijn er niet veel wallpapers in dit formaat.. maken jullie het zelf of hebben jullie briljante sites gevonden?
Snap niet waarom Asus voor 1024x600 heeft gekozen. Ze hadden beter kunnen kiezen voor een 10,1" scherm , dan had je nu een normale 1024x768 resolutie gehad. Heb nog niet veel aandacht aan de wallpaper besteed. Heb nu een zelf gemaakt foto als achtergrond. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de 1000H. Ik heb wel 1 groot probleem met de 1000H. Ik loop nu 3 weken (vakantie) met dan ding in mijn handen. De hoogglans zwarte deksel zit vol met vingervlekken. Hoe ziet de Microsoft licentie-sticker er bij jullie uit ?? Bij is alleen het activatie-code nog zichtbaar , alle andere informatie is weg. De sticker hadden ze ook nooit aan de zijkant moeten plakken.
Die sticker is al aan het vervagen en ik heb em net 2 dagen... edit: die bios update, wat moet ik daar in hemelsnaam mee? hij vraagt om verbinding met internet en dan gaatie zoeken en dan zegtie dat de ftp server vol is al 4 x ofzo.. en hij blijft het maar vragen.. ik zie dat ik die asus updates kan uninstallen maar dat lijkt me ook niet slim.. kan iemand me helpen hierbij?
Heb de BIOS update (1005) gewoon van de site van Asus geplukt. Installeren van de BIOS is een eitje. Onder Windows de BIOS update starten , Eee pc wordt automatisch opnieuw opgestart en de BIOS wordt geinstalleerd. Controller na het installeren even de BIOS instellingen , bij mij stonden namelijk de Wifi en Bluetooth uit.
Welke van deze gevallen is het nieuwst/snelst en wat kost die? Zijn er ook grotere modellen en zo ja, wat kosten die dan? Ik wil er dan wel eentje met minimaal 80 GB. Aangezien er Windows Home op zit, heb ik dan ook Word? Heb geloof ik nog wel thuis Office liggen dus dat kan er dan waarschijnlijk wel los op. Ben er inmiddels achter dat de 1000H rond de 400 euro kost. Weten jullie of je nog via een of andere zaak studentenkorting kunt krijgen, en of je in termijnen kunt betalen? Bij voorbaat dank.
Heya, Ik ben erover aan het denken om een EEE 901 te halen. Wat ik me echter nog afvroeg, is of er binnen afzienbare tijd nog nieuwe modellen om de markt gebracht worden in deze prijscategorie. Als ik me niet vergis komt er een nieuw model, maar ligt de prijs daarvan ook weer een stuk hoger.
beste xbw'ers ik heb onlangs een eee 901 gekocht maar ik zit steeds te klote met mijn c schijf ivm de ruimte (3,7 gb) ik probeer zoveel mogelijk op mijn D te installeren en op mijn SD kaart te zetten maar bijvoorbeeld adobe zet zichzelf automatisch op mijn C, hoe kan ik dat voorkomen. verder heb ik via configuratiescherm->software die lijst met progjes bekeken en heb bij een paar de vraag of ik die niet gewoon eraf kan gooien. ik gebruik mijn 901 alleen voor school, dus word en internet zijn voor mij voldoende. kep ook al windows update uitgezet want die maakt het ook helemaal vol(hoe kan ik die update terug draaien? want hij deed er 42!) over deze programma's wil ik weten of die er niet gewoon af kunnen: java(tm)6 update 3 en EEE storage hebben jullie verder nog andere tips? met vriendelijke groeten, Phoubus
Als je bij het begin van de setup van Adobe advanced kiest, kan je kiezen op welk station hij geïnstalleerd moet. Geloof ik hoor, tijd geleden dat ik een Adobe setup heb gedraaid. En updates kan je verwijderen in het software scherm, maar dan moet je bovenin een boxje aanvinken dat hij ook updates laat zien, en dan kan je alle updates verwijderen. En Java6 zal ik er maar op laten staan, anders kan je geen java apps op internet openen!