Ik heb een probleempje met mijn 901: Op de een of andere manier erkent 'ie bepaalde toetsen van het toetsenbord niet. Wanneer ik dus bijvoorbeeld de backspace toets indruk, gebeurt er helemaal niets. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe dit op te lossen is? Thanks .
In de verschillende forums staan meer klachten over slecht/niet werkende toetsenbord. Er is helaas maar 1 oplossing en dat is de 901 opsturen naar Asus. Ben nog steeds zeer tevreden over de 1000H. Alleen maakt de HDD nog steeds om de paar minuten een piep geluid , lijkt net dat de HDD eventjes wordt uitgezet ??
Hmm, dan moet ik toch maar eens contact opnemen met de klantenservice. Heb je toevallig een link naar een forum waar mensen dezelfde klachten hebben?
Zo, m'n EEE PC is verzonden naar Asus. Ben benieuwd wat ze ermee doen en wanneer ik 'm weer terug heb.
Na een paar maanden met volle tevredenheid gebruik gemaakt van de 1000H , heb ik het nu helemaal gehad met dat ding. De ergenissen worden niet veroorzaakt door de Asus maar door Windows XP. Duurde het opstarten eerst nog geen 1 minuut , nu heeft de Asus minuten nodig om opstarten. Explorer loopt regelmatig zonder enige reden helemaal vast. Moet de Asus nu aanzetten en dan eerst maar een bak koffie drinken , meteen aan het werk gaan wil niet meer. Kan niets vinden waarom XP zo onbetrouwbaar is geworden. Gebruikte de 1000H alleen voor Internet , Email en Foto's. Denk er nu aan om de 1000H te gaan vervangen door een Mac book. De pc is inmiddels ook vervangen door een Mac.
Kijk dat zijn nog is stappen, van een eee pc naar een macbook Maar je hebt wel gelijk ik heb ook een eee pc en heb precies dezelfde problemen als jouw. Naar mijn mening is de eee pc net effe te cheap gemaakt door asus om goed te functioneren, heb zelf gelukkig ook een prima laptop dus ik kan met de mankementen leven.
Heb de Eee gekocht als 2e laptop naast mijn 17" Acer. De Acer gebruik ik hoofdzakelijk voor Autocad , de Eee is ideaal voor onderweg , vakantie en in bed. Hoef niet steeds een laptop van bijna 5 kilo mee te slepen. Was mijn pc in Juni zo zat , dat ik doe heb vervangen door een Mac. Heb de Mac nu sinds Juni en het opstarten is nog steeds < 1 minuut.
ik heb een vraag ik heb linux op mijn asus EEE 900 draaien en heb hem in de advance modus draaien. nu ben ik daar de start valk kwijt? hoe krijg ik hem weer terug weet iemand dit wan ik wil graag mijn klokje weer zien en kunnen wisselen naar de 2 e desktop! Alvast bedankt
Mmmm, bijzonder probleem waar ik vandaag ineens mee geconfronteerd ben. Mijn speaker doet niks mee. Hij speelt geen geluid af! Maar als ik oordopjes gebruik werkt het wel gewoon... Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en of ik er zelf iets aan kan doen?
Driver, instelling geluid etc.. @Melbuuln, geen spyware of iets anders (try malwarebytes en dial-a-fix/tweak-a-fix een keer(
Aan de drivers of instellingen lag het niet. Alles werkte perfect en ik had niks verandert. En het was ook vaag dat de koptelefoon wel gewoon geluid gaf. Maar zoals ik zeg, alles in verleden tijd. Ik zet net een filmpje aan en ineens heb ik weer geluid! Ik snap er niks van...