Wow 3Dmark is een 177MB download, hehe doe ik later wel Mijn PC specs zijn: P3 939mhz GF 2 Mx 400 HD 17,5 GB (ja ik weet het, zielig zielig zielig) 128MB RAM (laaaag) Ik ga binnekort wat geheugen erbij doen, daarna sparen voor een betere videokaart ... Denk dat het dan wel moet lukken ... Op mn laptop is alles al in orde ... Ow jah, weet iemand of je ook je PC speakers op je laptop kunt aansluiten, geen USB maar die je achterin je systeemkast doet .... ??
Gewoon in de koptelefoonaansluiting pluggen. Tenminste ik heb het nooit geprobeerd, maar het zou wel moeten werken.
hahah, je bent niet de enige hoor , ik ben ook "maar" 14, werk ook niet, dit heb ik allemaal gekocht: Celeron 1.7Ghz @ 2.0Ghz 256Mb DDR333 ram Aopen MX4GR mobo met HT Technology: Intel 845G chipset Radeon 9000, komt binnenkort me 9500 binnen! ( €154,90 ) Aopen Case 17" Iyama Monitor 20Gb Western Digital HD ±700~800€ toch wat en ik heb et "gewoon" gekocht... jij zal niet veel scoren, ik zou het niet eens proberen om te benchmarken met die pc... zonde van je tijd....
Wauw ! Misschien kan ik dat niet kopen omdat ik al mijn geld uitgeef aan de xbox ? Maar ik ben 6 september jarig, en de 7de vieren we het, zodat het geld weer binnen rolt ! Mischien kan ik het daarna kopen... Maaruh, nog een vraagje: holang heb jij voor jouw systeem gespaard ? Ik moet het van al mijn zakgeld doen... ( en binnekort mijn verjaardag dan *) )
pff ik spaar niet , krijg geen zakgeld, maandje ofzo ?... ik had een celeron 850, zon packard Hell geval, me ma gezegd dat dat ding te traag werd, ik met me ma gepraat... blablabla zei ik dus, nou ik wil dus nieuw pc kopen..., is goed hoeveel geld heb je? nogwat nogwat, hier heb je de rest ga maar naar hoofddorp naar de mycom ;D, tja zo ging et .... vorige week een Radeon 9500 Non-Pro besteld: €158,90... krijg ik van me ma en van me zelf edit: ik heb aardig wat voor mezelf ;P JVC toren: Cd-wisselaar, Tuner, Versterker, Dual-Deck, Platen speler + 2× 180W boxen :: Xbox 9Games 3 Controls :: Minidisc :: PC.... dus tja beetje veel niet
Ik heb net ff de pcgameplay zomerspecial erbij gepakt, en hier zeggen dit: Beste prijs/performance systeem: * AthlonXP 2600+ * 512 MB DDR400 * nForce 2 moederbord * Radeon 9500pro * 120 GB Harddisk Western Digital 1200JB * Soundblaster Live 5.1 * CD-Rom drive * kast / muis / keyboard / floppy PRIJS: +/- €905 Top performance systeem (AMD) * AthlonXP 3000+ * 512MB DDR400 * nForce 2 moederbord * Radeon 9700pro * 120 GB harddisk Western Digital 1200JB * Soundblaster Live 5.1 * CD-Rom drive * kast / muis / keyboard / floppy PRIJS: +/- €1330 Top performance systeem (Intel) * Intel P4 3Ghz * 512 MB DDR400 * I875 moederbord * Radeon 9700pro * 120 GB Harddisk Western Digital 1200JB * Soundblaster Live 5.1 * CD-Rom drive * kast / muis / keyboard / floppy PRIJS: +/- €1575 Ik zal zelf voor de laatste kiezen. Maar dan wel met 1024 MB DDR400 en een Radeon 9800pro. Maar ik heb op internet gekeken, en dat kost toch stukken meer ! Nou heb ik dus nog wel een beeldscherm/kast/muis/floppy en DVD-Drive. Dus het zou eigenlijk de prijs iets omlaag moeten doen. Ik hoop echt dat ik snel zo'n systeem kan kopen !
Dat snap ik wel. Ik bedoel dus ook zoals in mijn vorige post: alle onderdelen zijn los te koop, en zo staan ze daar ook. Ik was alleen vergeten de prijzen erbij te zetten. Doe ik wel een andere keer. Maar jij hebt je PC niet zelf betaald ? of gedeeltelijk...
Tja, daar was ik eigenlijk ook naar op zoek. kheb al bij dynabyte.nl hardware. Daar kun je de onderdelen bekijken. maar het is een niet al te grote catalogus.
2 vraagjes: k heb gehoord dat er verschillende types geheugen dingetjes zijn ... iets met SDD ofso Hoe kom ik te weten welke mijn type is? En zijn die sites wel betrouwbaar, k bedoel qua bestellen enso? Ja maar er zijn dan nog 2 andere snoertjes, 1tje is van de adapter die in de stopcontact gaat.. de andere gaat van de achterkant van 1 box naar de achterkant van de systeemkast ... Beetje ingewikkelde uitleg maar tis simpel als je het ziet ... wat mijn bedoeling is, ik wil mn speakers alleen voor de laptop gebruiken ... maar k weet niet of mijn (toekomstige ) laptop die plug in dinges hebben ...
1: hier weet ik helaas ook geen antwoord op :{ 2: dynabyte in iedergeval wel, aangezien deze ook bij ons in de stad zit ( Tilburg )
Bij Dynabyte heb je verschillenden geheugenmodules ... hoe weet ik nou welke bij mijn pc hoort? Of maakt dat gewoon nix uit?
als het goed is hebben de newere Lap's audio uit plugs.. als je Ram gaat kopen, je enige ramm sticky meenemen... als je er achter wil komen... en idd je heb gelijk, er zijn meerdere types: SDR-Ram ( Single Data Rate ) in de versies: PC 100 / 133 (MHz) DDR-Ram ( Dual Data Rate ) in de versies: PC2100 / 2700 [ DDR 266/333 ] Ram-Bus in de versies: 800 Mhz en nog 1 het beste wat je kan doen is erachter komen welke Moederbord je heb, de naam en type even opschrijven, en dan via www.google.nl dat moederbord opzoeken, en kijken welke type geheugen hij ondersteunt
En hoe kom je te weten welke moederbord je hebt? Ergens achter je systeemkast ofso? Die geheugenmodules zijn niet zo duur als ik had gedacht btw ...
meestal staat het wel op je Moederbord, mijn ouder stond erop: GA-6WMM7 in witte letters... als je het dan nog niet weet, download SiSoft sandra, kijk naar info over je moederbord en je geheugen en je weet genoeg