Ahh bedankt, k zie et al ... SDRAM moet ik dus hebben ... Dat wordt dus dit weekend es lekker upgraden
wil je egt lekker wegkomen, zou ik gaan sparen, of "toekomst" onderdelen kopen , ik heb een HT-otionele Mobo gekocht voor et geval ik tot een ~3.0Ghz HT CPU wil , heb nu me Radeon 9500 @ hard'oc!
Ik moet al voor zo veel dingen sparen, nieuwe Xbox games (ben al zoet geweest met NBA Street 2), nieuwe videokaart, nieuwe Xbox game, nieuwe PC game want HL2 MOET ik gewoon hebben ... Ik koop meestal dingen die ik op dit moment nodig heb, dan zie ik wel ... live for the moment, zou ik zeggen En je vraagt je je natuurlijk af, waarom gaat deze gast niet werken, nou omdat ik gewoon geen zin heb... Ik krijg gewoon 10 euro per dag zakgeld, ja een 16 jarig jochie dat nog zakgeld krijgt ... ik mag van geluk spreken ..
Ok nieuwe vraag: Is er ook een tv-out optie bij de ATi Radeon 7500 ? En hoe werkt dat precies? En kan het ook op een laptop? ok 3 vragen dan
hahah, koop dan ook niet for the moment ;P ik bedoel, ik heb nu een pc die wel denk ik een jaartje nog wel lekker meekan... Celeron 2.0Ghz *Clocked 256Mb ddr333 Ram Aopen HT-Tech Optional Mobo Radeon 9500 ( clocked @ C: 276 > 369Mhz M: 270 > 319.25Mhz - 3350 '03 marks ) 20Gb hd... ik ga nog een reepje ram halen + HD'tje van 60Gb ofzo, kijk in de verte wat je nodig zou kunnen hebben, niet voor nu
Laat me raden, die kabel is appart verkrijgbaar? En hoeveel ongeveer? Celeron, das toch PII ?? Anywayz, ik ben niet zo vaak bezig met mn hardware ... Ik moet spare voor andere dingen, en k ben ook niet zo'n geweldige spaarder ... als ik iets in de winkel zie moet ik et gelijk hebben en daar gaat mn spaargeld voor wat anders dan! K snap echt niet hoe jullie et doen ... *ff snel offtopic: K wou net ff een film brande op een cd, de film is 683MB en de lege cd is 800MB ... en mn Easy Cd Creator zei dat ie er niet op past... nog nooit gebeurd ...
**off: dingen verkopen, vragen, (eventueel) werken.... Celeron in een P3 / 4 met 128KB L1 Cache **On: de file kan wel die size zijn ja, maar misschien is de cd niet goed... ?
*off Cd is van dixons .. werken altijd bij mij .. echt raar dit .. Vanmiddag brandde ik een stuk of 3 cd's zonder problemen en nu zeggen ze bij een 700mb file dat ie niet past op een 800MB cd ... Of Dixons zet 800MB stickertjes op hun 700MB cd's .. =/ *on Overclocken, is dat niet een groot risico? Heb k gehoord btw ...
Als je er niets van kent, dan is het een groot risico en het is ook een risico als je geen goed koeling hebt. Anders is het gewoon gewoon met in gedachte dat er iets fout kan lopen (zoals bij alles).
met behulp van je Bios / Software... In je bios meot je dan je FSB ( Front Side Bus ) veranderen.. Deze celeron loopt standaard op 100×17 = 1700Mhz als je dan je FSB veranderd, wordt het aantel Hz'en ook hoger.. v.b: FSB 110×17=1870Mhz // +170Mhz FSB 120×17=2040Mhz // +340Mhz etc.. etc.. let wel op, er zit een grote risico by die je MOET weten als je gaat overclocken: 1- De temperaturen kunnen oplopen, houdt deze dan ook GOED in de gaten 2- Als je je FSB verhoogd, verhoog je ook het aantal Hz'en in de AGP en PCI bus: normaal is dus: 100Mhz FSB // PCI = 100:3=33Mhz // AGP = 100:2/3=66Mhz. Deze frequencies moet je ten strengste aan zien te houden zodat ze stabiel lopen... 3- je geheugen beperkt je ook, zorgt dat je niet de Mhz'en overschrijdt die de mem. aan kan. 4- bij een TE grote overclock kan hardware stuk gaan