1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

audio geluid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GTA freak, 22 nov 2005.

  1. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik heb een 'probleem'. Als ik men audio bestanden op men Ipod zet, klinkt de ene song wel luider dan de andere. Sommige songs spelen echt stil af wann ik op men maximum volume zit.
    is er een manier om die songs allemaal gelijk te zetten ???
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat schijnt met Itunes te kunnen, welke optie dat precies is weet ik niet maar dat is gemakkelijk op te zoeken op een site of in de help functie.
     
  3. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja of de bitrate is gewoon lager dan andere songs, opzich betekent dat niet altijd dat het stiller is, meestal heb je dan meer ruis maar toch. Je hebt een hoop programma's waarmee je de bitrate kan aanpassen zodat het allemaal hetzelfde klinkt, ik prefereer zelf Switch.
     
  4. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft denk ik met het opnamevolume te maken van de CD.

    De ene studio gebruikt een ander opnamevolume dan de andere studio.

    Maar dat is slechts een gedachte van mij, ik denk in ieder geval niet dat het aan jouw ligt.
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn progjes om je mp3's te normalizen, dwz dat het volume gelijkgetrokken wordt naar 0 db (of een andere waarde). Ik geloof dat een zo'n proggie MP3Gain heet. Heb het ooit wel eens gebruikt, werkt heel simpel. Effe googlen en je hebt het zo te pakken.
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    via Itunes, klik op de nummer in de bibliotheek, dan info tonen, dan Opties...
    wil je meteen vanaf je ipod (moet ook in itunes) dan doe je info tonen, en dan info..
     
  7. doeby

    doeby Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    uhu helemaal waar gaat met veel programmas hoor!
     

Deel Deze Pagina