1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Audio vraagje?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Falldown, 11 feb 2010.

  1. Falldown

    Falldown Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,

    Ik vroeg me af of iemand weet waar ik een soort van splittertje kan kopen voor me audio.
    Momenteel heb ik mijn xbox en pc op 1 scherm, en alleen geluid voor me xbox en als ik geluid voor me pc wil, moet ik de hele tijd omschakelen, maar weet iemand of er iets bestaat zodat het geluid van mijn xbox en pc vanuit 1 setje speakers kan komen?

    MVG.
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey,

    Je kunt je vraag beter hier stellen:
    Gamen in Surround/Dolby Digital
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan je dat niet gewoon doen met een simpele Jack Splitter?

    http://www.allekabels.nl/na/0/1488/Jack---Jack-Splitter.html

    Ben je voor een paar euro klaar.

    [​IMG]
     
  4. Falldown

    Falldown Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoeiets heb ik al, maar waar moet het audio stekkertje erin dan van mijn boxjes?

    Ik heb eigenlijk deze nodig, maar dan met 3 female kanten, of doe ik nu iets verkeerd?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    volgens mij kan je deze plug gewoon in je pc steken. In de twee vrouwen kanten steek je de xbox jack en in de andere die van je boxen. Als je nu je xbox aanzet gaat het geluid in de splitter en komt hij bij het andere vrouwtje eruit. net zoals bij de mannetjes kant. Alleen moet je nu niet je xbox en pc tegelijk audio laten afspelen. Klinkt een beetje gek!
     
  6. Falldown

    Falldown Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ja dat van tegelijkertijd afspelen begrijp ik, ik zal morgen wel ff langs de expert gaan en kijken of ze zo'n kabeltje voor me hebben,
    erg bedankt voor je hulp!:thumbs:
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je het geluid niet via je pc laten verlopen?
    Dan kan je ook nog probleemloos muziek op je pc afspelen en Xboxen tegelijk (doe het zelf namelijk ook).
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010

Deel Deze Pagina