Ik heb ook moeite om te praten via Xbox Live. Ik speel het niet vaak maar als ik speel zonder headset. Het is geen verlegenheid.
Na het lezen van jou website herken ik veel dingen. Ik kan bijvoorbeeld niet goed praten over dingen die mij niet interesseren (ik kan niet makkelijk over koetjes en kalfjes praten). Ik voel me anders dan anderen en ben het ook. Ik ben een laadbloeier. Informatie in de klas kan ik moeilijk verwerken. Heb altijd een samenvatting nodig. Ik kan slecht dingen uitleggen (mondeling). Ik moet op alles voorbereid zijn. Ik wil een perfectionist zijn. En misschien wel het allerbelangrijkste.. ik heb moeite om vrienden te maken met iemand.
Het is geen verlegenheid.. Ik zit op een opleiding waar communicatie één van de belangrijkste dingen is. Presentaties gaan me makkelijk af en men staat versteld hoe goed ik dat doe... Ook ben ik goed om een groep mensen te leiden.
Is het bij jou nou zo dat je helemaal niet durft te praten in het openbaar.. dat gaat me namelijk goed af (als het maar niet over koetjes en kalfjes gaat).
Ik weet dus goed wat jij voelt of ervaart tijdens een potje live. Ik speel altijd zonder headset. Vind hem ook niet lekker zitten.
Edit:
Ik heb grote moeite met bijvoorbeeld een casus. Ik kan me moeilijk inleven in een situatie.
Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2005