1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Autisme belemmerd Live ervaring

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 1 aug 2005.

  1. Candyman

    Candyman Guest

    Ik zit vaak ook tijdens Match Making gewoon beejtuh te zingen enzo mare heb wel gemerkt dat da zeer irritant is voor me mede spelers haha
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wauh vandaag was je ook SUPER Irritant..
    Weet niet wat je nou precies zei maar volgensmij alleen maar dit: 8)
    Pap pap pap pap pap pap pap pap pap pap pap pap

    OF niet? |:-
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Da was zo mooi liedje dak had gemaakt klonk zo vet!!! hey je moet sand is horen tijdens matchmaking als ik zing ik wordt gemute en geboot of hij gaat offline :p zo vet jongen hij flipt alijd mare kan ik begrijpen ik iriteer me ook altijd als iemand zingt
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm moet je maar niet met black spelen die heeft last van echo hoor je de hele tijd hoe lelijk je aan het zingen bent... hmm je kan het zelfs amper zingen noemen 8) :+
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jezus, verneuk deze (zeer interessante) thread niet zo!


    Z3R0-P4R4DOX, ik kan helemaal begrijpen hoe het is om het te hebben. Maar kun je jezelf ook niet dwingen om wat meer te gaan praten? Uiteindelijk zal het spelletje dan denk ik wel leuker worden. Echter zijn op halo2 in matchmaking de mensen toch level-geil en zullen ze echt niet letten op iemand die weinig zegt.
    Wie het hardst schreeuwt, krijgt de meeste aandacht. Zeer jammer, en dat is ook de reden dat ik alleen nog maar team-training doe. Ik heb schijt aan dat cijfertje achter mijn naam, en anderen gelukkig ook. Winnen is niet belangrijker dan meedoen, al lijkt het soms andersom.
     
  6. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    het lijkt wel alsof jullie denken dat je halo kan spelen zonder te communiceren. das het belangrijkste aan het spel man. hoe eet je anders waar de tegestanders zitten, hoe de bom loopt waar ze campen, als je hulp of cover nodig hebt heb je toch comunicatie nodig ofniet.

    ik weet nix ontopic te zeggen maar dit viel me wel op toe ik al jullie bverichten las.
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    Wat nou verneuken het gaat allemaal over het onderwerp hoor Agrie.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Hey Pure er zijn veel hulp steuntjes gemaakt voor mensen die bijvoorbeeld geen headset hebben. Als je wordt geraakt dan kleurt het vierkantje boven je logo rood en als je in gevecth bent (aan het schieten bent) geel. En zo zijn er nog meer hulp steuntjes mare je hebt wel gelijk communicatie is gewoon een heel belangrijk iets wil je een beetjuh serieus spelen.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je hebt voor een deel gelijk....maar das nou precies de rede waarom ik deze tread heb gemaakt in the first place. Communiceren (en dan met name met vreemden) is voor mensen met (een vorm van) autisme, zoals ik, nou eenmaal moeilijker dan voor anderen.

    Daar kun je hoog of laag om springen, en ik zeg niet dat iedereen die weinig communiceert of geen headset gebruikt autisme heeft....maar bij MIJ heeft het er zeker wel mee te maken want ik heb dit me hele leven al, ook online heb ik dus gemerkt.

    En om even op de vraag van Sic terug te komen, mezelf "dwingen" om te praten met onbekenden....nee dat gaat dus niet zo 1, 2, 3. Daarom ga ik nu ook steeds vaker met bekenden de matchmaking in, mensen dus die ik in me friends list heb staan.....die ik ken en eventueel op de hoogte zijn van mijn communicatiegebrek, die tonen dan ook meer begrip en als ik iets wil zeggen gaat het makkelijker dan. En als er niemand online is uit mijn friends list als ik Halo 2 online wil gaan spelen, dan ga ik iets anders doen gewoon :) Heel af en toe ga ik nog weleens alleen de matchmaking in als ik ECHT zin heb ik Halo 2 ookal is er niemand online, maar dat komt niet zoveel voor. Gelukkig heb ik genoeg andere spellen (en consoles) om dan een andere keuze te maken :9 Een ding ben ik VOLKOMEN met je eens : ik speel dit spel ook voor de lol, en niet om die stomme ranking achter me gamertag :)

    Maar helaas lopen er idd teveel fanatiekelingen rond in Halo 2, die van iedereen verwachten dat ze de hele game hun lippen nie op elkaar houden bij wijze van....en dat vind ik een beetje jammer. Maar ook die mensen hebben recht op hun eigen mening, inclusief Pure dus.

    Ik ben hier alleen gekomen om mijn verhaal te doen, en al zegt 80% van de gamers hier (wat gelukkig niet zo is hoor) dat het aan mij ligt omdat ik meer moet communiceren....ik heb nou eenmaal een "gebrek", en de mensen waarmee ik wel fatsoenlijk Halo 2 kan spelen hebben daar begrip voor.

    Ik ben de dingen inmiddels ook anders gaan zien, wat een ander hier in deze Thread al zei (ik geloof dat het Sith_Vegeta was :)), namelijk dat IK niet degene ben met het gebrek als mensen mij verwijten dat ik te weinig communceer....maar de mensen die gaan lopen schelden en zielig doen omdat ze een rank omlaag gaan zogezegd "vanwege mij", die hebben een gebrek : namelijk het niet tegen hun verlies kunnen denk ik dan maar :)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  10. fetEX

    fetEX Guest

    ja maar te veel praten /zingen he maestro ....is ook echt echt echt irritant in een game. sorry mischien kan je wle beter zingen dan ik ! damn stop met haloen en ga lekker in een opera spelen maestro ! iest voor jou ?

    mmmmm:p heey man tot lataer kom morgen weer thuis!
    yeah ....5 weken niet gehaloet een hoop inhalen he!
    laters
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach je hebt niks gemist hoor cheaters overal 8)
     
  12. fetEX

    fetEX Guest

    ja maar ik heb een truckje!!!:p
    heb je vast al wel gehoord...maybe kan nu iedereen hem al ik weet het niet hoor!
    compleet legaal ....nooit gecheat worden.
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Jah Sand ik weet dat het irritant is ene tijdens matchmaking hou ik daar nou ook zeker rekening mee ene dat zal ik ook altijd doen als iemand het aan mij vraagt mare ik zit gewoon te game in me keldertje ene dan moet ik gewoon wat te doen hebben en omdat ik gewoon zo goed kan zingen dan doe ik dat ook gewoon :p ene wat moet je nu zonder mij, je hele leven 35 blijven. Je moet toch echt een keer zakken!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2005
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    sorry ik heb idd geen halo (2) wist niet dat cominucatie belangrijk was!
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een ouwe thread van me nieuw leven inblazen....

    Ik heb inmiddels heel wat meer Nederlanders, veel mensen vooral van dit forum, in m'n Friends-List staan en dat vind ik erg leuk.
    Toch merk ik dat het voor mij nog steeds niet gemakkelijk is om initiatief te nemen om een potje (vul hier je game in) te spelen over Live.

    Met de komst van de X360 had ik me voorgenomen wat meer actief te zijn op Live, meer actief op Live zijn en vooral met een beetje een vaste "kliek" zorgt er immers voor dat je een bepaalde reputatie opbouwt....zoals dat in real-life ook zou gebeuren als je met mensen omgaat. Mensen zien je dan online komen en denken van "Hey daar hebben we P4R4DOX, is toch altijd fijn spelen met die gozer....kom we inviten hem" :)

    Nu sta ik dus bij inmiddels heel wat mensen van het forum hier in hun lijst, en ze zien me dan ook online komen natuurlijk....maar waar ik een beetje bang voor ben is dat mensen op een gegeven moment gaan denken "Hmm die gozer is wel online, alleen ik speel er nooit mee, bovendien heb ik ruimte nodig voor andere mensen in m'n lijst dus ik gooi um er uit"....

    Laten we een ding duidelijk stellen : ik wil niemand pushen om meer met mij te gaan spelen of om me invites te sturen voor een game die ik heb en mee kan doen, dat maken mensen namelijk ten allen tijde zelf uit. Ik zou het alleen wel heel erg leuk vinden zegmaar O-)

    Klinkt misschien stom, alleen ik weet echt niet hoe ik het anders moet zeggen. Ik zou heel graag een beetje een vaste deelname willen hebben in een bepaald spel online, met een beetje vaste mensen waar ik over Live goed mee kan spelen en bovenal veel lol mee kan hebben, alleen het gaat zo verdomde moeilijk :mad:
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie je inderdaad regelmatig online komen (net als wat andere nieuwe Live friends), maar ik mis de killergame waar ik echt met mensen vaak online wil spelen.

    En als ik singleplayer aan het doen heb ik lang niet altijd zin om met iemand te kleppen. Niet iedereen hoeft mij te horen als het niet lekker gaat in de sp van CoD2 ;). En we hebben nu nog niet eens dezelfde spellen ;)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik ken het wel een beetje wat je zegt. Eerst deed ik veel Halo 2 met wat vrienden (en dan eigenlijk met name met 1 vriend) die ik ken uit de directe omgeving Den Bosch zegmaar.

    Maar Halo 2 is me toch teveel gaan vervelen (heb het eigenlijk nooit een supergame gevonden, mja bijna iedereen speelde het dus jah dan ga je toch meedoen :9) en nu zoek ik idd een vette game op de X360 waar ik mezelf echt in wil gaan gooien :)

    Nu blijft het bij af en toe een potje Perfect Dark Zero online, maar zelfs als ik dat spel aanzet ben ik eerder geneigd om Solo of Co-op te gaan spelen....
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja goed, ik ga verder niet lopen zeiken of zeuren want dat wil ik niet....

    Oproep voor de mensen die mij in hun lijst hebben staan : Stuur me gerust een keer een invite voor een spel wat ik heb en mee kan doen, de kans is groot dat ik dan met je meedoe :) Misschien bevalt het je wel en vindt je mij een hele aardige kerel (O-) ), en dan spreken we mekaar vast wel vaker en kunnen we wat vaker samen spelen. Het zou de zaken voor mij wat vergemakkelijken, en dan heb ik wat vaker speelplezier op Live :)
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het spelen op live niks met jou vorm van autisme te maken heeft hoor, maar meer komt omdat er nog niet echt genoeg spellen zijn die goed gebruik maken van de Live-functie, ik heb zelf ook geen behoefte om op live te spelen, terwijl ik dat bij spellen zoals Halo 2 en SCCT wel had, dus is gewoon even wachten op meer games die goed gebruik maken van de live-functies(o.a. clans maken) en dan speel ik wel weer meer op xbox Live. Ligt niet zo zeer aan jou hoor maar ik denk gewoon meer aan de games ;)
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nu ook. Ik heb dan PGR3 voor het onlineg gebeuren (met die reden aangeschaft) maar heb nog geen 1 potje online met mensen van me friendlist gespeeld!! Alleen heel even met iemand gevoice chat.

    Dit komt ook doordat ik een hoop mensen op me lijst hebt die ik verder niet ken (toegevoegd door hen, via ander forum) dus ja dat schiet ook niet echt op. En als je dan eens wilt joinen krijg je een error :confused:

    Maar ik zoek dus ook dat spel waar je lekker vaak met bekenden kan spelen, ik denk dat dat ghost recon 3 voor mij gaat worden. Dat je inderdaad een vaste groep ontwikkeld (clan) en dat als je dan online komt je meteen weet waar je wilt spelen.

    maar paradox heb jij pgr3? anders voeg ik je wel even toe en dan gaan we dat eens zo af en toe spelen :)
     

Deel Deze Pagina