Dude, je hebt voor een deel gelijk....maar das nou precies de rede waarom ik deze tread heb gemaakt in the first place. Communiceren (en dan met name met vreemden) is voor mensen met (een vorm van) autisme, zoals ik, nou eenmaal moeilijker dan voor anderen.
Daar kun je hoog of laag om springen, en ik zeg niet dat iedereen die weinig communiceert of geen headset gebruikt autisme heeft....maar bij MIJ heeft het er zeker wel mee te maken want ik heb dit me hele leven al, ook online heb ik dus gemerkt.
En om even op de vraag van Sic terug te komen, mezelf "dwingen" om te praten met onbekenden....nee dat gaat dus niet zo 1, 2, 3. Daarom ga ik nu ook steeds vaker met bekenden de matchmaking in, mensen dus die ik in me friends list heb staan.....die ik ken en eventueel op de hoogte zijn van mijn communicatiegebrek, die tonen dan ook meer begrip en als ik iets wil zeggen gaat het makkelijker dan. En als er niemand online is uit mijn friends list als ik Halo 2 online wil gaan spelen, dan ga ik iets anders doen gewoon Heel af en toe ga ik nog weleens alleen de matchmaking in als ik ECHT zin heb ik Halo 2 ookal is er niemand online, maar dat komt niet zoveel voor. Gelukkig heb ik genoeg andere spellen (en consoles) om dan een andere keuze te maken Een ding ben ik VOLKOMEN met je eens : ik speel dit spel ook voor de lol, en niet om die stomme ranking achter me gamertag
Maar helaas lopen er idd teveel fanatiekelingen rond in Halo 2, die van iedereen verwachten dat ze de hele game hun lippen nie op elkaar houden bij wijze van....en dat vind ik een beetje jammer. Maar ook die mensen hebben recht op hun eigen mening, inclusief Pure dus.
Ik ben hier alleen gekomen om mijn verhaal te doen, en al zegt 80% van de gamers hier (wat gelukkig niet zo is hoor) dat het aan mij ligt omdat ik meer moet communiceren....ik heb nou eenmaal een "gebrek", en de mensen waarmee ik wel fatsoenlijk Halo 2 kan spelen hebben daar begrip voor.
Ik ben de dingen inmiddels ook anders gaan zien, wat een ander hier in deze Thread al zei (ik geloof dat het Sith_Vegeta was ), namelijk dat IK niet degene ben met het gebrek als mensen mij verwijten dat ik te weinig communceer....maar de mensen die gaan lopen schelden en zielig doen omdat ze een rank omlaag gaan zogezegd "vanwege mij", die hebben een gebrek : namelijk het niet tegen hun verlies kunnen denk ik dan maar
Laatst bewerkt: 9 aug 2005