Jezus dat is wat ik noem een gruwelijk wrede kick ass back .....tering dat ding is Vet met een hoofdletter V. Zal ook wel een heel Vet prijskaartje aan hangen. Als ik het geld had gehad had ik gezegd vannuh: zeg maat doe mij es zo'n bakkie.
ziet er zwaar (VET) uit zou ik ook wel willen hebben alleen een beetje duur!!! Dit moet echt wel een xbox freak zijn Cooool!!!
Die wagen ga ik kopen als ik het kan!!! OMG, die is echt heerlijk!!! 270 km/pr en dan lekker gamen, zou er ook Live! opzitten? Met sattelietverbinding ofzo.
Die vent heb dat voor die sier denk gedaan want gamen als je aan het rijden ben, gaat echt niet. dvd kijken in de auto gaat nog wel maar gamen nee. wel leuk als je in de file staat. Jammer genoeg zie ik ons er later niet in rijden behalve ik dan he!
hehehe check die velgen... 20 duim ofzow vraagt er zich nog iemand af waarom er een schermpje op de binnenkant van de kofferklep Zit??????
Voor sociale maffia-bazen die willen dat de mensen die ze hebben liggen in de kofferbak ook film kunnen kijken.
gehehe lol maar die mensen in de kofferbak zijn meestal al dood het is logisch dat er maar 2 controllerports zijn want de corvette is een 2zits
WOW!! Over strak design gesproken. Check die DVD-lade van de Xbox.. Dat is pas design.. Dat is echt sweet in het design van de auto verwerkt, alleen de controller moet nog even in dezelfde kleur als de auto gespoten worden... SWEET!!
Kan ik hem ook ruilen voor mijn motor. Doe ik de cinquento van mijn vriendin er ook bij. ps:Wanneer komt hier een pre-order aktie van.