Auto techniek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door michel1989, 21 nov 2008.

1. michel1989

michel1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey,

voor een project voor school ( han autotechniek ) moeten we de schuurstraal en kpi vastleggen in een pakket van eisen. Dit moeten wij doen door het gemiddelde te pakken van soortgelijke auto's. Dit zijn bijvoorbeeld: volvo s40audi a3,vw golf, toyota auris, honda civic, peugeot 207, seat ibiza, hyundai i30
    Weet iemand toevallig iets meer over de schuurstraal van een van deze auto's? Of wat ongeveer een normale schuurstraal zal zijn. Aan de hand daarvan is toch de Kpi te berekenen?

alvast bedankt,

groeten Michel

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, toevallig heeft me vader een bedrijf voor auto schade. Zal het wel aan hem vragen als hij thuis komt en ik het niet vergeet.

3. JeePee

JeePee Guest

Course 2 hè ;) Een jaartje geleden ook moeten doen. Voor zover ik me kan herinneren namen wij in ons PvE op dat KPI (en dus automatisch ook de schuurstraal) verstelbaar moet zijn. Ik zal eens ff kijken of ik nog ergens een verslag/gegevens heb van vorig jaar.

Edit:// dit stond in ons PvE:

Maar nu ik dit zo terug lees is het niet erg SMART geformuleerd. Naja, voor zover ik me kan herinneren was dit een 7. Wellicht door onze mondelinge onderbouwing naar de expert toe, maja, doe wat je er mee doen wil ;)!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2008

Deel Deze Pagina