Iemand geweest gisteren? Was echt heel erg cool.. Veel mooie auto's, races enzo..vooral skyline gtr en een mini met williams turbo was echt vet
Voor zo ver ik weet heette het: "2 fast 2 furious" Aardig wat bezoekers, 31.000. Ik had zelf wel willen gaan, maar had clan war, en nog wat andere dingen (uitslapen). Achteraf wel jammer, want ik zeg al 2 jaar ofzo, dat als er weer legale straatraces zijn dat ik er dan wel naartoe ga.. Maar weer niet gegaan, ben benieuwd hoeveel mensen er van XBW er zijn geweest
Mn broers zijn er geweest. Zeiden dat ze de meeste wagens al op andere gelijksoortige shows gezien hebben.
Ik was ook weeer van de partij, was een leuke gezellige dag! Mooie wagens, de legal streetrace was ook tof alleen niet altijd eerlijk een VW Golf teguh een Amerikaanse V8 ja wat moet ik daar nog aan toevoegen maar het was mooi om te zien! En over het algemeen denk ik dat er meer duits blik rondreed dan Japaner's ghehehe. En oja wat ze volgende keer anders moeten doen is die verekte tunnel onder de baan door veeeeelste klein voor zoveel man! Als je van de ene naar de andere kant moest mocht je daar wel half uur tot 3 kwartier voor uit trekken En meer kassa's volgende keer we stonden daar ook te lang in de rij! Maar over het algemeen was het een geslaagde AUTOMAXX DAY. (btw we hadde mazzel met het weer!)
Die tunnel(s) zijn een aantal geleden al verbouwd hoor . Waren eerst nog kleiner (geen stoepjes aan de zijkant). Maar het circuit is eigenlijk ook niet gebouwd voor dit soort evenementen denk ik
Killaz ik wil mijn trots ook niet te min doen, Ik rij zelf ook VW Golf Gti en bevalt me goed En Blokkie15 deze keer was er maar 1 tunnel naar mijn weeten open naar de tribune en dat was erggg lastig en krap an lange wachtrijen enz..