1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

auto's/parcours lijst voor rallisport challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door YOURI60, 11 apr 2004.

1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wij verwachten wel een Review:)
    Hoe speelt het en hoe zijn de graphics????
    Zijn de auto geluiden goed en is het snelheidsgevoel ok???

In het lijstje zag ik een Ford puma Evolution zit deze nou
    echt in het spel ,want dit is persoonlijk mijn favourite:)

2. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ok dan, een zeer korte review:

Graphics: Zeer netjes. Licht effecten, bewegende laaghangende mist, regen, sneeuw, laagstaande zon. Het klopt allemaal!

Sound: De wagens klinken als echte snerpende racemonsters, muziek is standaard rock-ish. Verder prima.

Gameplay: De oude gameplay is getuned en getweaked. Het spel bestuurd makkelijker en beter als in CMR4 en dat zegt veel!!

Vooral Hill Climb is ziekelijk! De snelheid is gewoon ASO!! En dan is de auto ook nog eens heerlijk te besturen :)

Kortom: SUPER verslavend rally spel zonder al te veel overbodige fratsen. Het unlocken van skins voor de auto's geeft het spel een hoge replay waarde.

Zodra die uit is koop ik m, puur voor Live!

:D

3. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    De wagens klinken als echte snerpende racemonsters

Nog beter dan colin mcrae rally4???
    Zit er nou een Ford Puma evolution in????

4. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik ken ook niet wachten tot ie er is. Lekker raggen in de bagger, heerlijk!

Ik hoop alleen dat ze de stages en het spel zelf iets moeilijker hebben gemaakt. Bij deel 1 was alleen nog de up en down hill een extreme uitdaging voor mijn. De rest ragde ik zo doorheen na een keertje oefenen.

Deel Deze Pagina