1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sen, 13 mei 2002.

1. Qautrix

Qautrix I own you!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    HELP....

Ik heb avantar problemen ik probeer met Paint probeer ik de juiste maten te geven maar hoe dan ook hij blijft te groot.
    En als ik de pixels verrander blijft er helemaal niks meer over van het plaatje..
    Is er iemand die mij helpen kan?

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je Photoshop? is namelijk een stukkie handiger

3. Qautrix

Qautrix I own you!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb helemaal niks van dat soort programma's want ik ben der nog al onhandig en onwetend in :mad: sorry

4. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde zelf ook een avatar palaatsen zo een van Uc. Maar Ik heb telefoon verbinding en hij krijgt hem maar niet up-geload als ik op submit modifications duw.(Na het zetten van de avatar.) Dus ik snap er niets van, weet iemand hoe dit anders kan?

5. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toevallig een vette avatar gevonden op google. Maar hij was 95x95 (5,63 kb groot) en hier op XBW moet ie 80x80 zijn. Dus ik verklein hem naar 80x80 met photoshop. Is ie in één keer 18,7 kb :confused: . Ksnap er niks van.

orginele plaatje 95x95:

80x80:

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vraag je denk ik het verkeerde forum (boeit verder niks), want het ligt niet echt aan XBW maar gewoon aan Photoshop. Als wat heb je hem opgeslagen, .jpg/jpeg of .gif? Je zou eens al .gif kunnen proberen, want dan is ie zeker kleiner.

7. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem hem opgeslagen als JPEG. Als ik hem op wil slaan staat GIF er niet bij, het plaatje wordt dan ook minder mooi toch als je er een GIF van maakt?

Deel Deze Pagina