1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Indivi_Duel, 13 dec 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker waar, ik identificeer ook heel snel iemand aan zijn avatar omdat je gewoon sneller weet met wie je te maken hebt.

2. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    hoe is het dan nogmet jou opgelost ? nog steeds 2 de zelfde in t forum ?

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is gebanned inmiddels :p

maar hij zal wel weer terug komen en gebruik blijven maken van mijn ava. Jammer :'-(

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Toen mijn avatar gejat werd heb ik een nieuwe gemaakt en de betreffende persoon persoonlijk een schop verkocht. Maar daar was hij niet echt van onder de indruk en hij loopt er nu nog steeds mee rond...

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke gast die mijn avatar gaat stelen ;).
    Ach, het is behoorlijk irritant dat een of andere nitwit je avatar gaat stelen waar je toch wat werk in hebt gestoken...

6. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je controleren wie het eerste een avatar had door recht-klik op het plaatje > eigenschappen en dan te kijken naar het achterste cijfer, het "dateline=" gedeelte dus. Lager is eerder neem ik aan.

Je kunt ook kijken of de copycat dezelfde filename heeft door recht-klik > opslaan als, maar aangezien het bij de meesten toch zoiets als avatar.jpeg/.gif is heeft dat weinig nut :)

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  7. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ach so, ik heb net een Pm gehad van shadow_4 zijn OOM heeft m voor m gemaakt.... zeer geloof waardig.

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    er is hier wel een ava ripper met de naam weezle en die heeft al van verschillende mensen gejat..wat doen jullie daar eigenlijk aan?? krijgen ze een waarschuwing ofzo?

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    bannen :cool:

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat brabbel jij nou weer :confused:

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    *krabt aan hoofd :confused:

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ff serieus: Denk niet dat we avatar-dieven kunnen aanpakken, iedereen moet vrij zijn om te kiezen welk plaatje hij/zij wil. Het verstandigste blijft gewoon vriendelijk vragen of hij/zij de avatar wil veranderen.
    Wat je natuurlijk ook kunt doen is je eigen naam in de avatar plakken :cool: Zo wil niet eens iemand met jouw avatar rond lopen :p

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
  14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij liep er nog iemand rond met die avatar, maar dan was het geen ruit zoals deze twee, maar daar was het plaatje gewoon vierkant, dus er zijn er al drie met zo'n avatar.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niks aan te doen helaas. Dit is een alom verkrijgbaar plaatje op het internet, dus je kunt niet voorkomen dat iemand anders dat plaatje ook als avatar neemt. Evenmin kun je een avatar "reserveren" zodat jij alleen recht hebt op die avatar. Zoals ik eerder al zei: als je een avatar helemaal zelf hebt gemaakt, dan wordt het een ander verhaal.

16. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    vind ik ook al is het een internet plaatje dat is het gewoon jammer voor je maar als is ie custom made ...ban m dan

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    hehe, ik heb mijn avatar wel zelf gemaakt, maar het idee kreeg ik toen ik de avatar van HantheMan zag:D

Edit:

Ik heb de derde met dezelfde avatar gevonden:

MoJoo

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  18. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    die is toch wel iets anders..ik denk niet dat hij die heeft gejat

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja ok, maar het komt eigenlijk wel op hetzelfde neer.

20. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    die jatters moeten worden geband vind ik, niemand jat mijn avatar trouwens hebben ze toch niks aan

Deel Deze Pagina