1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Indivi_Duel, 13 dec 2003.

1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    gelukkig wilt niemand mijn avat hebben:9:cool:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat een onzin.... iemand bannen omdat ie een avatar jat :{ Als jij een koekje uit de koekjestrommel steelt zetten ze jou toch ook niet twee weken op water en brood? :confused:

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik vindt het ook nergens opslaan, het enigste wat je er aan kan doen is een pm'tje sturen naar dat persoon die jouw avatar heeft.

maar als je het beide van internet hebt gehaald,..... hebben jullie het allebij eigelijk "overgenomen"

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Maar wel als hij de hele koekjestrommel houdt 8)
    Shadow was ook al vriendelijk benaderd ter middel van PM, maar hij doet er niks op uit..
    Een ban gaat natuurlijk wel een beetje ver, maar het is natuurlijk klote als iemand je ava jat, en dan na het vriendelijk gesprekje er nog niets op uit doet. :{

<--- Hoe zou jij dit vinden? 8)

enneh chill, dit is maar een voorbeeld :p

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit is anders, dit is uitdrukkelijk mijn avatar, die door mijzelf gemaakt is, waar mijn nick op staat en waar ik zelf opsta.... ik heb dus alle recht om deze avatar als de mijne te claimen. Standaard avatars waar er dertien van in een dozijn op internet te vinden zijn hebben die waarde niet.

Ik ga er dan ook vanuit dat je nu weer van avatar verandert.

/edit heb geen zin om te wachten, zie dat je inmiddels offline bent, dus ik heb hem zelf al weggehaald }:]

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jij schendt mijn privacy! :mad:

Haha :p
    Ja is goed, was ook maar een grapje. :+
    Maar het blijft natuurlijk storend, dat als jij als (zoals individi_duel) al een half jaar met de zelfde ava rondloopt, en jij daaraan kenmerkend bent, dat er opeens zo'n dastje aankomt die doodleuk je avatar kopieert. En na vriendelijk verzoek er spreekwoordelijk geen zak op uit doet.
    Maargoed, wie ben ik? Mijn ava wordt niet nageaapt ;)

7. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon bannen voor 2 dagen ofzo.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Niks, dan moet je er zelf maar 1 maken en niet zo maar wat van internet plukken. Die is dan sowieso niet te claimen naar mijn mening.

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    doe toch niet zo moeilijk over die avatars, als je een leuke hebt loop je nou eenmaal het risico dat ie gekopieerd wordt. En als je zo graag wilt stunten met je copyright dan moet je hem maar claimen en laten registreren.

Vind het trouwens wel raar dat wanneer een mod z'n avatar gekopied wordt dat opeens hemel en aarde bewogen gaan worden en het "niet mag" (om wat voor reden dan ook), dan is het meten met 2 maten, helaas bewijst dat het gedrag van mod's weer wat door sommige bekritiseerd wordt.

edit: en als je die van mij kopieert, ga je gang, ik voel me vereerd:)

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    niet??8) shit.. dan heb ik een slechte jeugd gehad:eek:

Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  11. Shadow_4

Shadow_4 pang pang

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dezelfde avator als Indivi_Duel.
    mijn oom heeft hem voor mij gemaakt.
    ik kan er niks tegen doen dat ik dezelfde heb.
    dus niet zo kwaad luitjes.

greetz robby.

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwahaha! Wat een mop! :D _O_

13. Shadow_4

Shadow_4 pang pang

Leuk Bevonden:
    0
    doe niet zo dom kerel.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar is niks van waar. Mijn avatar is meerdere malen gejat, en elke keer heb ik eerst de betreffende persoon een nette pm gestuurd. In de meeste gevallen lost dat het probleem wel op, vooral als je een eigengemaakte gebruikt, dan kan er namelijk geen twijfel over bestaan of ie nu wel of niet gejat is of ergens anders van het internet gehaald is. In enkele eigenwijze gevallen (denk aan weezle) was dat niet het geval, en in die gevallen heb ik idd de avatar verwijderd.

Als jij denkt dat jouw avatar gejat is, en je hebt hem zelf gemaakt en je kunt dat bewijzen, dan heb je het volle recht om mij of een andere admin te pm-en. Die kan er wat meer druk achter zetten of de gejatte avatar verwijderen. Mits je allereerst netjes een pm hebt gestuurd naar diegene natuurlijk.

Dus er wordt helemaal niet met 2 maten gemeten, ik vind dat iedereen recht heeft op een unieke avatar, en ik vind het dan ook vrij zwak als iemand een avatar jat die door iemand anders zelfgemaakt is.

15. Shadow_4

Shadow_4 pang pang

Leuk Bevonden:
    0
    ik verander hem als ik thuis ben. ( zit op school)

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Oooow wacht ff, nu snap ik het: Indivi_Duel is jouw oom...!

Luke, I'm your Uncle...
    Nóóóóóóóó :D:D:D

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    uiteraard ben ik het daar helemaal mee eens,

wil alleen niet zien gebeuren dat een admin/mod snel iemands avatar veranderd omdat hij/zij het er niet mee eens is terwijl een "normale" forummer hier erg veel moeite voor moet doen (puur vanwege verschil in rechten en kunnen op het forum). Zonder je aan te vallen Darkwing bedoel ik alleen dat mod/admins hun "macht" niet moeten misbruiken

18. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Welke Oom dan? (Ik ben z'n neef).

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voer dit soort familiegesprekjes per pm, msn, of tijdens het kerstdiner, maar niet hier a.u.b. :)

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind het sowieso vreemd dat iemand op het idee komt om een avatar te jatten:confused: , want je avatar is ook een beetje je image op dit forum en daarbij komt ook nog is dat het gewoon veel leuker is als je een zelfgemaakte avatar hebt (voor jezelf dan).O-)

Deel Deze Pagina