1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

B.C. kijk er nog iemand naar uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 2 jun 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een vernieuwend concept en ik hoop dan ook dat het de verwachting kan waarmaken.Het is is wel een feit dat P.Molineux hele goede spellen kan maken.We zullen zien

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    plaatjes

Absoluut. Ik heb zelf echt het sterke gevoel dat we Fable en BC ongeveer tegelijktijdig kunnen verwachten. Hopelijk nog in 2003 *) .

Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  3. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk er zeker naar uit, nog wel meer dan bij Fable. Denk niet dat ie eerder dan Fable komt, want daar zijn ze al 10 jaar mee bezig en hier nog niet.

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zit te denken, er waren toch helemaal geen dinosaurussen in de tijd van de eerste mensen? Of ben ik nu gek?

Wordt wel een hele koele game btw, ziet er mooi uit, en als Molyneux zijn ambities waarmaakt, wordt dit een must-have!

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk niet dat BC tegelijk komt met Fable, ze zijn note bene van dezelfde makers. Dan moeten gamers kiezen tussen twee toptitels. Ik denk dat hij pas op z'n vroegst in de zomer van 2004 komt. Misschien zelfs pas later.

6. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    nee dacht dat ze ongeveer uit dezelfde tijd stammen. Het echte begin van Xbox.

BC

In 2000 (jawel al drie jaar geleden. De Celeron was in die dagen top off the bill :D ) is bc al begonnen

Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  7. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    In het OXM stond de laatste keer ook een stukje over BC en 3 plaatjes maar dit spel lijkt me echt leuk alleen jammer dat we nog zo lang moeten wachten. Het spel is volgens OXM even ver in ontwikkeling als Fable. En tot nu toe ziet het er grafisch ook wel goed uit. Alleen de gameplay vind ik tot nu toe vrij onduidelijk.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe bedoel je 'onduidelijk'? Weet jij dan al ongeveer hoe de gameplay gaat?

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er mooi uit, maar ik heb nog steeds geen flauw idee van wat voor soort game et gaat worde :confused:

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waar ik nog benieuwder naar ben, is wat voor verhaal zit er in dit spel?
    Als het enige dat je kunt doen je dorp verzorgen en op dino's jagen is, wordt dit voor mij toch wel wat teleurstellender. Maar afwachten wat het gaat brengen.

11. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Voor zover ik begrepen heb is het de bedoeling dat je god speelt over een kleine stam, zeg maar neanderthalers.

Deze stam moet jij in de vaart der volkeren omhoog stoten door de verschillende stadia van ontwikkeling (van nomade naar boer bijvoorbeeld).

Het spannende, mi ieg, is dat je in een gesloten ecosysteem speelt, waarbij elke daad gevolgen heeft.

Voorbeeld:
    Indien je alle natuurlijke vijanden van een diergroep vermoord is de kans groot dat je van deze groep een plaag tegemoet kan zien.

Ook ben je in dit ecosysteem niet de enige stam die zich probeert te ontwikkelen dus een stammenoorlog(en) behoort ook tot de mogelijkheden.

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het idee ook gelezen en het lijkt me wel wat, nu maar hopen dat ze het goed uitwerken!

13. nielzo

nielzo Guest

ohohohoho dat ruled echt heel erg als dat klopt :9

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan zou het dus zoiets worden zoals Black and White lijkt me. We zullene zien wat het gaat brengen. Ik verheug me er al op.

15. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Jawel Black & White is denk ik inderdaad de goede denkrichting, hoewel alles NU nog steeds behoorlijk speculatief is, want de game komt ook van Lionhead (offtopic ook B&W komt naar Xbox).

De maker is in dit geval Intrepidgames (klik ), waar ook een forum aanwezig is om over BC te forummen.

De makers zijn redelijk actief op dit forum en vervullen in sommige gevallen de mod-functie. Neem een kijkje zou ik zeggen :D

Deel Deze Pagina