[B2S] De scholen zijn weer begonnen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 30 aug 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Back 2 Skool

Jep, kaft je boeken en secure je agenda want de (ik verwijs hier naar het voorgezet onderwijs) scholen zijn weer begonnen!

Vandaag was het weer zover; de deuren waren wijd open, zuchtende 2e en 3e klassers die zo langzaam mogelijk de trappen opliepen om hun nieuwe klas te ontmoeten, de bovenbouw die al rokend en pratend de trap oplopen :)

Bruggers die de trap op stormen :9 ;)

Wie kent dat gevoel niet; "waarom kon ik nou niet nog 1 weekie in Frankrijk blijven", of "mwa.. ik vind zo'n warm bed toch spannender dan dit...".

Vandaag was mijn eerste dagje weer >> 3e klas Havo ;)

Toch wel heerlijk om je vrienden weer eens te zien, en zelfs wat nieuwe gezichten in de klas. Daarna je rooster ophalen, telefoonketting invullen en dan weer nach Hause ;)

Dus, hoe was de eerste dag voor jullie? Of zijn jullie al een weekje bezig?

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er woensdag al een week op zitten. Achja, moet nou eenmaal. Ik vind het op zich minder erg dan voorgaande jaren. Het aantal saaie vakken is afgenomen.

3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet morgen naar een sportieve orientatiedag:'-( moeten schone kleren mee nemen want je kan nog wel eens nat worden (en dan niet ddor de regen)(ga btw naar de 4e)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moet morgen jammer genoeg boeken halen :mad:

5. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook.

Ben naar Havo gegaan; kwam van Gymanisum af, want daar heb je toch saaie vakken.. |:- (Grieks en Latijn)

Nevermind, moet morgen rooster ophalen, telefoon"piramide" ophalen, en weer naar huis :)

Edit

Kga ook naar 3Havo.

Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik een pesthekel gehad aan school, maar nu ik al een paar jaar werk verlang ik er heel erg naar terug. Lekker hangen in de schoolbanken, doen en laten wat je wilt en veel, heel veel vakantie's.
    :'-(

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet morgen pas weer beginnen, ben best wel tevreden met me rooster (voor de aankomende weken). donderdag altijd vrij._O_ hooguit 4 uur per dag. maarja, dat zal wel zijn om erin te komen. dus ik wacht nog even af voor dat ik in me handen wrijf

8. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Hey...het blijft school...Zou het ooit wennen?

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Heb nu bijna mijn eerste week erop zitten van Havo 5. Valt me mee, erg relaxed rooster (3 keer tot het 7de, 2 keer tot het 6de) en door het KWT systeem heb je practisch geen huiswerk. Klas bestaat uit een bunch of wankers (denk aan gothics, mensen met burberry caps op en mensen van wie je je afvraagd hoe ze in godsnaam op de havo zijn terechtgekomen), maar zit wel naast een gigantisch lekker wijf, waarmee je ook wel kan lachen. Volgende week mijn eerste tentamen Duits, dus ze laten je in ieder geval lekker stresserig beginnen.

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Muahahaha :D :9 ik heb nog een week tegaan. :p moet nog wel eff alle onzin kopen!

(kheb echt het nieuwste vh niewste gezien; een rekenmachine op waterenergie, serieus!)

edit:
    post is een foto :D

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moest stoppen met Gymnasium omdat ik een 4 had voor Duits :mad::mad::mad:

Wat een (*^*^%#@! beleid hebben ze op mijn school zeg :mad:

En nu, door die ene 4 voor die kloterige taal zit ik in Havo.... :confused:

Latijn vond ik btw best leuk :'-(

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    W00T!

Ik stel voor dat we een Xbw verzamel-de-coolste-schoolgadgets club beginnen :+ }:]

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kom ik op school, jongen uit me klas kreeg geen boeken
    ze zeiden dat hij vorig jaar 1 boek niet had ingeleverd terwijl die trut aan wie je het moest geven vergat dat ze dat boek wel had neergelegd maar nee die jongen had het fout en niet mogen kijken of het boek ook daar echt is neergelegd
    begon goed dus
    krijgen we boeken:
    32 boeken!!!!!!!!
    enorme tas :mad:
    krijg ik te laat te horen van me mentrix dat het gratis kaftpapier op is en je naar de congierge kon om je kluis code op te hale, ik daar bij die congergie: codes op
    lkkr geregeld jan arentsz :mad:

en dan zit je in a4b

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Neuh, ga niet met een digitale camera naar school, en zo'n prutscamera op een telefoon vind ik de grootste onzin. ;)

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ben het jaar ook begonnen zonder boeken. Stuboek (bedrijf dat de boeken regelt) had mijn boekenlijst zoek gemaakt. Lekker dan, mag je een maand zonder boeken zitten. |:-

16. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    :mad: Ik moet morgen boeken halen :mad:
    Maaruh btw ik ga naar atheneum 2.

17. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik net hier in Den bosch ongv 2maanden komen wonen dus moet ik naar een nieuwe school,waar ik niemand ken dus dat is is niet zo mooie maar ik hoef nou niet meer 8km
    te fietsen tot ik op school ben :p

18. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er alweer bijna 1 week op, examenjaar, vwo6 , wel lekker relaxed omdat een heleboel vakken al afgesloten zijn. Heb maar 20 uur per week les, dus et valt allemaal wel weer mee, en heb elke dag minstens et eerste uur vrij, dus lekker uitslapen :D

ik heb btw mn boeken midden in de vakantie al binnen gekregen, das niet goed voor je vakantiegevoel :p

19. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :p k heb ze begin deze week thuis gestuurd gekregen

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet morgen ook boeken halen.
    Ik heb toch zo'n pesthekel daaraan, moet ik weer 15 terugfietsen met 30 boeken oid.
    Ik ga btw naar Atheneum 5

Deel Deze Pagina