hehe zeker.. misschien dat ik toch maar weer filmnet of zo moet nemen dat ik het ook weer kan kijken.. Ok dat is inderdaad wel redelijk.. heb ooit Live op de snes gehad en toen stond ik op iets van 90% winst.. op difficult.. die was echt te makkelijk. 2k3 meer sim.. ik denk dat ik dan toch daarvoor ga... nou ja ik zie nog wel.. heb eigenlijk de laatste tijd genoeg games gekocht en te weinig uitgespeeld
Live 2003 is completely different dan de voorgaande versies.. , ik heb hetzelfde probleem..ik heb nog niets uitgespeeld.. Ik heb in 2 maanden tijd 12 games gekocht.. Maar ik zou in eerste instantie ook voor 2K3 gaan als ik jou was.. Ik kon niet wachten tot Maart '03, dat was 2k3's releasedatum.. 7 Feb is best wel 'close'..Maar Live 2003 heeft me echt verrast.. Mijn Live 2002 review kreeg een 7,4..2003 een 9,0.. Maar ik ben blij dat we meteen online kunnen spelen met 2k3.. Dat is een pluspunt, ten opzichte van Live 2003..
Waarschijnlijk speel je SS meer omdat het meer jou type game is of omdat het gewoon leuk blijft omdat het een lekkere vrije shooter is waar je volop kunt knallen.
Ik wacht gewoon ff tot ze er allebei zijn.. dan kan ik echt vergelijken. van de spellen die ik nu heb heb ik geloof ik alleen halo uitgespeeld oh ja en timesplitters.. (op easy.. haha) dat is zeker een pluspunt
Hmm op zich is het niet mijn type-game.. ik hou meer van spellen waarbij ik in ieder geval een beetje moet nadenken.. haha bij SS wordt echt alles voorgekauwd.. Maar het is wel een heel goede gameplay en zoals je al zegt een lekkere vrije shooter zonder enige pretenties.. wel top humor trouwens en waanzinnige vijanden.