Is bij jullie je 'digitale 'backlog ook groter dan je backlog aan games op discs? Ik koop regelmatig XBLA of PSN games alleen omdat ze in de aanbeiding zijn om ze vervolgens helemaal niet te spelen. In de laatste weken bijvoorbeeld Deathspank, Splosion Man, Greed Corp.. allemaal gekocht maar nog niet aangeraakt (behalve deathspank een uurtje) Maar goed dat ik geen Steam account heb, daar zijn de koopjes zo verleidelijk dat ik me kan voorstellen dat je zo 20 games voor een prikkie koopt zonder er echt tijd voor te hebben games die ik in de winkel koop speel ik altijd minstens wel een avondje. Hoop niet dat jullie ook games die nog niet uitgespeeld zijn (maar dus al wel gespeeld )tot backlog rekenen want dan ben ik nog wel even bezig
Nee, bij mij is het juist andersom. Die digitale games zijn vaak veel korter, waardoor je ze sneller afmaakt of ze sneller oppakt.
Op de 360 heb ik echt een backlog waar je eng van wordt. Ik denk dat ik nog tegen de 100 games moet uitspelen. Maar inderdaad eens een lijst maken van wat ik nog moet uitspelen... Bedankt voor het herinneren hieraan .
Jup, dat heb ik. Daarom koop ik vanaf een paar dagen geleden ook helemaal geen arcade games meer. Speel die shit toch nooit. Zeg altijd van 'Zijn leuke spelletjes voor als ik even niks te doen heb of ik me verveel' maar als ik dan mijn 360 aanslinger ga ik die games echt niet spelen, dan speel ik een echte game of druk hem anders weer uit. Heb nog Earthworm Jim, Crash Course, Splosion Man, Harms Way, Trials HD, 3D Ultra™ Minigolf, Sonic The Hedgehog, Peggle, Sam&Max Beyond Time and Space, en Costume Quest die ik amper heb gespeeld. Plus Wallace & Gromit deel 1 waar ik ooit mee was begonnen, vervolgens mijn zusje die hem opeens helemaal uitspeelt en ik er dan geen zin meer in heb.
Heb het ook vooral bij XBLA games. Heb er nog 8 ofzo die ik moet spelen. Moet wel zeggen dat ik die allemaal gratis heb gehad en op de een of andere manier word je er dan minder toe gezet om ze ook echt te gaan spelen! Met gewone games heb ik er denk nog 6 ofzo liggen die ik echt nog moet uitspelen, maar gewoon niet aan toekom.
Was trouwens die stapel games voor handhelds nog vergeten. Koop altijd voor de vakantie, in het kader van traditie, een nieuwe game daarvoor, maar volgens mij heb ik van de 30+ games die ik over de afgelopen jaren verzameld heb er maar iets van 2 of 3 uitgespeeld. Kom er in de vakantie uiteindelijk niet aan toe, en thuis speel ik die zooi nooit...
Maar , maar ... Lara Croft:GoL is in de aanbieding vandaag voor maar 600MSP..... must resist.. must resist..
whehehehe echt zoooo herkenbaar. Ik wilde mijn totale backlog 'even' posten en dan alle games die ik (in de verste verte) niet heb uitgespeeld. Blijken het 70 games te zijn!! Als ik RSI wil ga ik wel wat anders doen
Met die Steam sales wordt het er ook al niet beter op. Loop nu al enorm achter op zowel PC als Xbox360
Alan Wake zit bij mij nog in de verpakking (redelijk snel na launch besteld). Read dead redemption vorige week pas mee begonnen! Assassins Creed 2 heeft maanden in het folie gezeten. Maffia 2 zit ook nog in het folie sinds 2 weken. Verder Mass Effect 1 mindere dan een uurtje gespeeld, net als Forza 3. Braid ligt nog te wachten. Shift 2 minder dan 1 uur gespeeld etc etc etc
[yt]Y3gTO4B6msE[/yt] Deel 1 van meneer Brycecorp3 z'n collectie, de hele rondleiding duurt 150 minuten En hij zegt maar 5 a 10% gespeeld te hebben , dat is pas een backlog (ben wel stinkend jaloers op zn NEO-GEO , Megadrive en Saturn verzameling) heel artikel staat hier http://kotaku.com/5716630/this-could-be-the-greatest-retro-game-collection-in-the-world
Halo Combat Evolved Splinter Cell Double Agent Kameo Eternal Sonata Project Gotham Racing 4 Command & Conquer 3 Army of Two Kung Fu Panda Lost Odyssey Grand Theft auto 4 Banjo & Kazooie Nuts & Bolts Tom Clancy's Endwar Frontlines Fuel of War Bakugan: Battle Brawlers Episodes of Liberty City GTA4 The Orange Box Mass Effect 2 Mini Ninjas Borderlands Fairytale Fights Prototype Blur Fallout New Vegas Moet ik nog uitspelen en nog 18 arcade games. In excel gemaakt en een kruisje erachter gezet welke ik heb uitgespeeld En deze kerst komt er vast nog een game bij. Ik ben werkloos maar ik heb geen zin om de hele dag te spelen