1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backlog

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbwdx, 25 okt 2011.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    DAAROM DUS!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Just Cause 2 en Mass Effect 2 zijn de beste/leukste games die ertussen staan, dus doe die maar eerst. :cool:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Huh? Zie jij een ander lijstje dan ik, Dulle? Het is toch duidelijk dat Deus Ex: HR en Metal Gear Solid HD Collection (MGS3 is beter dan al die games op de lijst bij elkaar) de beste/leukste games van het lijstje zijn. :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik dus duidelijk niet mee eens, maar goed. Daz, neem die van Modder erbij en er zijn van de 14 nog maar 4 games over. Graag gedaan. :cool:
     
  5. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Sommige games weet je van dat ze zo lang duren dat als je een beetje gemiddeld gamet, je er twee maanden mee bezig kan zijn.

    Daarom ga ik in de herfst een weekje vakantie opnemen om Fallout New Vegas in een ruk door te spelen. Heb er nu al zin in. :)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kick!

    Iemand anders ook een flinke backlog aan games waar die aan moet werken? Zeker gezien de nieuwe titels die deze maand uit zijn gekomen of nog moeten komen wordt het een flink karwei denk ik.

    Ik ben op dit moment bezig met Deus Ex, daarna heb ik nog flink wat om uit te spelen. (zie signature)
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op Xbox vaak geen backlog maar ik heb nu Assassin's Creed II, Revelation en Brotherhood nog liggen + Transformers Fall for Cybertron.

    Ben op het moment erg bezig met Black Ops 2 en ga vandaag/morgen de singleplayer doen.
    Verwacht dat ik hierna begin met Transformers.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik heb een enorme backlog, vaak ook nog games waar heel wat tijd in gaat zitten. Heb daarom ook geen enkele nieuwe release aangeschaft (op Max Payne voor een tientje na :+).

    Ben nu bezig met Dark Souls, Resident Evil 4 en de derde game wisselt af en toe een beetje.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat verstaan jullie onder backlog trouwens?
    Nooit uitgespeeld? Want dan is die van mij ook pagina's lang.

    Maar als ik echt kijk naar games die ik heb gekocht en nooit mee BEGONNEN ben (:emo:):

    - Bioshock 2
    - Alan Wake
    - Call of Duty Modern Warfare 2
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uhm, eens zien.

    Xbox 360
    • Borderlands 2 nog niet mee begonnen, was zelfs een pre-order 8)
    • Batman Arkham City
    • Halo 4 Campaign uitgespeeld, nu nog Spartan Ops en de MP in duiken. Maar ik tel die dus eigenlijk niet meer mee als deel van de backlog.
    • Skyrim nog geen seconde mee verder gegaan sinds mijn vorige post.
    • Dark Souls. Was vastgelopen. Toen de de game eruit gehaald, Xbox uitgezet en de game nooit meer erin gedaan.
    • Assassin's Creed III. Ik ben voor AC: Liberation gegaan, maar die Gamemania actie was te verleidelijk, dus voor een tientje alvast ACIII opgepikt. Wilde het eigenlijk pas over een half jaar kopen. (waarom schijnt ie net nu ik het op de release koop een kut game te zijn :mad:)

    Vita:
    • Assassin's Creed Liberation: Awesome. Zit pas in de 3 sequence.
    • Treasures of Montezuma Blitz: Altijd in de backlog. Te verslavend.

    Er zijn nog wel meer games die ik niet heb uitgespeeld, maar die behoren in mijn gedachte dus niet meer tot mijn backlog.

    edit: Tyrant: Voor mij is een backlog games die ik heb, maar niet uitgespeeld heb maar wel de intentie heb om verder mee te gaan.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Zelfs als je die restrictie stelt heb ik nog een stapel games van hier tot Tokyo liggen. :+

    Edit: Dulle heeft Dark Souls? :eek:
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Mijn backlog is gigantisch en alleen maar gegroeid de laatste tijd door die aanbiedingen overal

    Forza, Grid, AoT 40th day, MW1, Deus Ex HR, Skyrim, Viking, Oblivion, Xmen Wolverine, Infinite Undiscovery, Lost Planet 1, Lost Planet 2, ME2, Borderlands 2 en nog iets van 12 games waar ik allemaal wel een keer mee ben begonnen maar al lang stof liggen te happen. 8)

    Moet echt minder gaan kopen....:+

    Speel voorlopig toch alleen Halo denk ik..
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk dat games die je gekocht en nog niet gespeeld hebt ook onder backlog vallen, mits je natuurlijk ze van plan bent om te gaan spelen.
    Dan heb ik erbij: Bioshock 2 (twijfel nog steeds hard of ik hem wel moet spelen of niet), AC: Revelations, Batman Arkham City, The Darkness II en Kingdoms of Amalalur.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Het probleem is bij mij ook vaak dat ik de ene dag heel veel zin heb om de ene game te spelen en de andere dag veel meer zin in een andere. Dat gecombineerd met heel veel keuze zorgt ervoor dat ik best een eindje ben ik veel games, maar dat ik nog geen enkele echt uit heb gespeeld. :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zal vanavond eens mijn lijst posten, weet dat echt niet uit mn hoofd.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Halo 4. Nog niet aangeraakt sinds ik 'm binnen heb. :x
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kan praktisch al mijn games als backlog zien, want ik speel zelden een game uit.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat snap ik persoonlijk niet. Speel eigenlijk al mijn games uit. Begin meestal pas aan een andere game als ik de huidige uit heb.

    Backlog; FFXIII-2 (denk niet dat ik die ooit nog ga spelen), FNV DLC, Darksiders II DLC, ACIII, Dishonored. Nu bezig met Risen 2.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: Alan Wake is echt gruwelijk. Zonde


    Hmm even denken over mijn backlog. Ik speel volgens mij elk spel dat ik koop wel, al is het maar voor eventjes. Niet uitgespeeld lijst is veels te lang.
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte ervaring mee? Ik vond dit een hele goede RPG en zeker een stuk beter dan FF XIII zelf.
     

Deel Deze Pagina