Borderlands 2
Ja. Verdorie. Moet ik nog steeds aan beginnen. Vind er maar geen tijd voor door al die andere games.
Assassin's Creed III
Gaaaaaaaaaaap. De laatste paar dagen hebben mensen me dat al heel vaak zien roepen, maar god wat is deze setting saai. -_- Amerika vindt zichzelf heel wat interessanter dan het werkelijk is.
Batman Arkham City
Ik werd afgeleid door Catwoman. Dat werkt hypnotiserend...
Waar had ik het over?
Dark Souls
Deze was een cadeau, dus ik weiger em af te schrijven. Ooit zal de disc weer de binnenkant van de 360 zien. Maar voorlopig nog niet. Het is een love it or hate it game.
Ik sta nog niet aan de love it kant. Ik heb niks tegen uitdaging, maar een game wordt er niet gelijk beter op als ie 'ouderwets moeilijk' is.
Guild Wars 2
Telt dit als backlog? Ik heb het verhaal nog niet uitgespeeld. Maar Ik heb met alle draken zitten matten.
Ik heb moeilijke Jumping Puzzles gehaald.
Ik heb minder moeilijke gefaald.
Andere grote mormels neergehaald (en zelf er een aantal keer bij gaan liggen)
En een feestelijke versie van Guitar Hero gespeeld.
Dit blijft een game die misschien nog wel een paar maanden in mijn 'backlog' blijft staan. Altijd leuk om even op te starten en wat rond te rennen.
New Super Mario Bros U
Mario. Wie kent em niet. Maar deze keer met een U.
Ja, ik moet toch wat met de Wii U zo zonder Rayman.
Uncharted 3: Drake's Deception
Die blijft nog wel even in de backlog. Ik heb genoten van Golden Abyss, maar deze trekt me niet zo.
Gelukkig is ie van mijn zusje, dus heb ik er geen cent aan uitgegeven.
Wonderbook: Book of Spells
Ja, ik ben zo een idioot die dit gekocht heeft. Dit is toch een geinige 'game'? En ook het enige waar Move goed voor is; zwaaien met toverstokken.
Je kan in het begin je Pottermore account linken aan de game, maar waarom tellen de house points die je haalt dan niet mee?
Gemiste kans
Dirt 2
Dirt 3 was leuk. Deze was goedkoop. 1+1=Dirt 2
Ik was natuurlijk weer druk bezig met opnemen, maar bij het terugkijken blijkt dat ik er meer crashes op heb gekregen dan races. Dan maar even Dirt 3. Waar ik blijkbaar iets beter in was. Daar kon ik eerste worden op de hoogste difficulty en zonder assists. In D2 zwabber ik een beetje dronken rond.
Rayman Raving Rabbids
Tegenwoordig zouden we zeggen; perfecte XBLA game. Nou, voor deze prijs kon het dat net zo goed zijn. Helaas zal ik nooit ver komen met de achievements door bugs, glitches en ander gespuis. Maar voor eventjes is het best leuk
Sleeping Dogs
Playstation Plus. Wat doe je me aan. Je blijft mijn backlog maar vullen.
God of War
Klein stukje gespeeld, en het voelde gelijk uitermate vertrouwd aan. ik weet niet of dat betekend dat GowIII zo weinig heeft vernieuwd, of dat deze GoW gewoon al zo goed was.
Lekker via Remote Play (als het goed werkt)
Saints Row The Third
Sales, gratis spul. Het is altijd wel wat. Op deze manier krijg ik mijn backlog nooit meer terug op 0.
De game is natuurlijk ook te idioot voor woorden. Heerlijk.
nsfw
Bevalt me tot nu toe beter dan Saints Row 2. Alleen al die intro op dat vliegtuig
Vanquish
Nog zo een PS+ game. Modder dwingt me deze te spelen.
Het is niet slecht, maar ik ben wel blij dat ie niet al te lang is, want zo goed vind ik em ook weer niet.
inFamous 2
PSPLUSPSPLUS
10 minuten gespeeld. Intro was... ehh.... niet meer aangeraakt. Maar met inFamous 1 had ik ook problemen om 'in' de game te komen, dus deze blijft nog wel even in de backlog.
Assassin's Creed Liberation
The Walking Dead
Waarom was ik eigenlijk gestopt met deze? Hm. Binnenkort maar mee verder.
Wel jammer dat Ep 3 nét iets te lang door ging. Ze hadden moeten stoppen na
de dood van Duck
Dit zijn mijn keuzes tot nu toe
Ep 1
(IK HAD NIET GELOGEN TEGEN HERSHEL!
)
Ep2
Ep3