1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bron staat er bij ... xbox.com .. Forum zie de threads van Major Nelson. Kritiek mag altijd, maar dan niet als je dat constant doet.

Drie games zijn al bevestigd (out of the box):

Halo
    Halo 2 (bron bungie.net)
    Fable (bron IGN, Gamespot)

De rest komt met updates binnen. De lijst word dan continu op xbox.com ge-update en men post de lijst 1 week voor de US launch ... net als de release lijst

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Kritiek uiten doet iedereen hier, maar jij loopt al 2 maanden te huilen dat het niet BC is, terwijl je dat helemaal niet weet, en nu blijkbaar ook nog zeker mis hebt. Kritiek uiten is best, maar jij voert het een graadje op en dan wordt het zeiken, en dat mag hier inderdaad niet.*)

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel The Lost Chapters?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet bekend (ik vermoed het wel) ... er gaan ook al geruchten dat met de launch alle first-party games B/C zijn ... maar dat is nog steeds onduildelijk

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Huilen doe ik inderdaad.
    Omdat ik hier nu al een paar weken hoor.
    Ja de lijst komt eraan, maar hallo misschien is het jullie opgevallen er is nog steeds niks.
    Oja en als je te lang over iets zeurt dan is het zeiken.
    En heb ik het blijkbaar mis, dat voorlopig wordt dat niet ontkracht.
    Xbox.com, nou ik moet zeggen dat is heel betrouwbaar.
    Een officele xbox site.
    Ja en dat die lijst volgende week komt dat hoor ik hier nu al een week of vier.
    Sjjiiiitttt doe ik het weer huilen, o nee dan wordt het zeiken en oeps dat mag niet.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft nu pas voor het eerst aangegeven dat de lijst er komt. Mensen dachten echter dat deze eerder zou komen ... deze mensen zin gewoon dom ... Je moet alleen de officiele berichten vertrouwen niet van horen zeggen .. daarom vraag is een bron... check xbox.com maar :)

jeb Halo en Halo 2 worden ook op een normale tv scherper :)

9. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
  10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Zelf je probleem erkennen is stap één...wat dacht je ervan dat jij hiermee ophoudt, dan hoef ik niet elke keer zo'n nutteloze post te maken.

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Haaaaahhhhhhaaaaaa.
    Doe je het weer

/Mod ja en jij ook, ontopic blijven hè heren.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2005
  12. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    @ Tasso...ga eens even een zakdoek halen...er zit namelijk nog wat melk aan je mondhoek van Sony's tepel.
    Ben btw. blij dat ik niet zo een flapdrol bij mijn reclamebureau heb werken.....kan een mod. hier iets aan doen daar hij alleen komt trollen hierro...

Btw...laatste nieuws omtrent BC en Half Life 2 (afkomstig van C&VG) :

HALF LIFE 2 PRETTIED UP FOR 360?

Net rumblings point to Valve's darling loading up a better make-up kit when booted on the Xbox 360

10:47 Net reports stemming from various websites are stating, without source, that Half Life 2 may be compatible with X360 in a way which will give an improved experience to 360 owners.
    The unconfirmed report states that if Xbox 360 owners place their Xbox copy of Half Life 2 - to be released Stateside on the 18th this month - they'll find textures upgraded, multiple screen resolution choices and anti-aliasing boosts becoming available to them, a bit like with Halo 1 and 2.

In one sense, this would make sense as Valve already has a variety of hi-res assets on hand after developing the PC version. The PC game also came on one DVD, so it's entirely possible that two groups of content - one for Xbox and one for 360 - can fit on the disc. Furthermore, it's possible that the game's delay could be partly attributed to waiting for 360 devkits to be up to the standard where such features can be road tested. The game is coming out a handful of days before the 360 launch, so again, as rumours go, it's not entirely ludicrous.
    Of course, all this is rampant speculation on our part.

We're yet to receive any official comment from Valve but when we hear anything further on this matter, we'll be sure to let you know.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over "Out of the box", betekent dit het letterlijk, staan deze patches al op de schijf dan? Of betekent dit dat alleen deze drie patches te downloaden zijn op launchdag??

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee even serieus nu.
    Ja dat kan ik ook.
    Hoe kom je erbij dat ik een sonyfan ben.
    Het enige wat ik heb van sony is een psp.
    En ben daar blij mee.
    Maar ik zal nooit een ps3 halen omdat ik dat al helemaal een gehypt apparaat vindt.
    Met hun bleu ray onzin.
    En dan niet te spreken over de ps2.
    Waar ik mij eigenlijk het meeste aan stoor is simpel.
    Ze roepen van te voren er komt een wereldwijde realease.
    Wat nou wereldwijde release, ze gaan een hoop mensen teleurstellen.
    Kan je dan spreken van een sucsess.
    Tuurlijk is het moeilijk om elke winkel te bevoorraden, maar ja als je hoog van de toren blaast moet je het ook waarmaken.
    En als dan iemand van een xbox team gaat beginnen over de concurrent, denk ik hallo kijk naar jullie zelf.
    Grote bek maar waarmaken ho maar.
    Tot nu toe is bv de psp overall te koop, is dit te danken aan een goede distributie of is het gewoon geen succses, ze laten het ons echt niet weten hoor.
    Ja dat je de weken na de launch de winkels gaat bevoorraden lijkt me logisch.
    Maar je moet iedereen blij maken op de launchdag en niet een paar weken later.
    Dan kan je in mijn ogen niet spreken van een geslaagde launch.
    En dan die preorder kits die je kon kopen.
    Dat vind ik al helemaal het toppunt, ja je moet van te voren maar een preorderkit kopen dan ben je zeker van je 360.
    UUUhhhhh het was toch een wereldwijde release, ja als je eerst iets gekocht heb ja.
    En ook had ms de bc eerder naar buiten moeten brengen.
    Dat je eerst wat moet downloaden.
    Dat is het enige waar ik me echt aan stoor.
    Voor de rest geloof ik dat de 360 het wel goed gaat doen.
    Beter dan de xbox hoop ik.
    Maar ik ben ook zo iemand die dan gaat zitten jennen en het vuurtje een beetje opstoken.
    Sorry ik zal het ook nooit meer doen.
    Dat beloof ik, en nu maar hopen dat sinterklaas nog langs komt.
    Ondanks dat ik zo stout ben geweest

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @tasso - wat heeft deze opmerkingen met BC te maken ... misschien kan je dit posten in xbox vs ps3 of wie heeft deze gereserveerd topic

@Burnfout - klopt .. deze staan al op de hardeschijf

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, klopt. Ik had er over heen gelezen.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je toevallig ook of ze dit uit gaan breiden? De patches die uitkomen steeds op de harde schijf zetten?? Ik koop de 360 pas in februari denk ik, staan er dan al meer patches op de schijf, of blijft het bij deze 3 en wordt het voor de rest gewoon downloaden?

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ohja, ik heb nog niks gelezen over de Halo 2 multiplayer maps. Staan die al op de hdd of kun je gewoon weer de disc gebruiken om ze te installeren?

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Je bedoelt die NIEUWE?
    Die je later hebt gedownload op je HDD van je Xbox?

Deze zullen meaby al op de HDD staan van de Xbox 360, of je zult ze opnieuw moeten downloaden.

OP je Halo 2 disc staan ze in elk geval niet meteen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina