mwa, die ventilatoren storen mij absoluut niet, het is echt een beest van een console..
Die gemodde powerpc's maken ook een aardige bak herrie om alles koel te houden, t hoort bij kracht vindt ik...
als je Halo 2 speelt draaien ze trouwens op een veel lager toerental dan als je bijvoorbeeld PDZ speelt...
wel grappig...
en om nou te gaan klagen over software problemen vindt ik echt belachelijk, dat update microsoft echt ZSM...
Die resolutie kan geen probleem zijn voor een VGA monitor, als ik namelijk gewoon een 360 spel opstart vanaf mijn dashboard, start die gelijk op, als ik een xbox 1 spel in mijn 360 gooi, dan reset hij eerst mijn monitor op de goede resolutie... dat doen de andere niet VGA compatible spellen dus nog niet... dat zal het probleem zijn, maarja daar moet je dan ook een aardig script voor schrijven per spel, dat de resolutie even verzet wordt en je monitor daar op gereset wordt..
Dat de VGA kabel nog niet optimaal ondersteund wordt, sja hoeveel zouden hem hier alleen maar gebruiken 5 man ofzo? toen waren ze namelijk al weer uitverkocht...
Standaard AV heeft natuurlijk hoogste Prio, dan HDTV (component) daarna pas VGA...
Laatst bewerkt: 7 dec 2005