1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    [sarcasme]heey goed idee man ik vondt die glimmende lade van mijn premuim pack helemaal niet, dat optische geluid output vindt ik ook maar niks, jah dat ga ik doen een N64 kopen, is er hier misschien een koper voor mijn Premium pack?[/sarcasme]
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is de instelling, allemaal muilen dicht of koop een n64.
    Vroeger speelde je buiten, was er ren je rot op tv of de fabeltjeskrant.
    Was dat allemaal beter dan.
    Tegenwoordig hoef je toch geen spelcomputer te maken die het geluid van een boeing 747 overtreft.
    Het enige wat ik nog mis zijn de stewardessen in het gangpad die de veiligheidsinstructies uitvoeren.
    Dus om kort samen te vatten je geeft 400 euro uit aan een spelcomputer, maar waar je tv zo hard moet zetten om nog wat te kunnen horen.
    Een machine hoeft niet muisstil te zijn, dat gaat niet.
    Maar dit is wel erg overdreven
     
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Welnee, gewoon geen 360 spellen spelen, die draaien zo hard... gewoon al je xbox 1...... onee dat kon niet dat was waar ook...

    hey als je nou een HDTV zou krijgen, waar je dus veel scherper beeld op zou hebben zou krijgen, maar de voeding bromde vreselijk door die enorme trafo die er in zat... dan zeur je daar toch ook niet over...
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    lees nou eens wat ik schrijf.
    Ik zeg toch net dat een machine niet muisstil hoeft te zijn.
    Mijn dual g5 2,7 ghz hoor je bijna helemaal niet.
    Heel af en toe slaat de fan aan maar dat is het.
    Dat vind ik normaal, het geluid van een cube, xbox, dreamcast dat vind ik ook normaal.
    Maar een 360 is echt overdreven.
     
  5. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    jah lees dan wat ik schrijf... ik zeg best maar ik vindt het nog steeds niet te luid...


    t ligt aan de prestatie die de box moet leveren..
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is al algemeen bekend. Wat ik hier lees zijn gewoon allemaal meningen. Hier heeft verder niemand wat aan. Als iemand een oplossing heeft hoor ik dit wel graag, maar dan wel in het juiste topic want hier gaat het om de BC ;)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maarja, er was door J Allard(Microsoft zelf) altijd gezegd geweest dat de xbox 360 minstens 2x zo stil was als xbox1,maarja, dat is toch wel niet waar...maar het geluid stoort me wel niet echt...
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprak vanmiddag iemand bij mijn lokale gamesstore, hij had Fable : The Lost Chapters gekocht (die had ie nog nie) om hem lekker op zijn X360 te kunnen spelen....maar hij kwam hem terug brengen want dit was dus niet mogelijk, de X360 draaide hem niet.

    Fable : The Lost Chapters stond toch op de lijst van spellen die vanaf dag 1 speelbaar zouden zijn ? Kan het dus toch voorkomen dat een spel wat op de lijst staat het niet doet bij iemand ? Wat moet zo iemand dan doen, zijn X360 laten nakijken of wat ? Ik vraag het omdat stel dat mij het ook overkomt (wat ik niet hoop natuurlijk), ik dan weet wat ik moet doen....

    Je gaat dan namelijk gauw denken dat de X360 een klein defect heeft, of heeft het er gewoon mee te maken dat de lijst niet klopt en voor die spellen later nog een patch komt ?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens inmiddels de volgende Xbox spellen op de X360 getest (aangesloten op een HDTV), en dit zijn mijn resultaten :

    - Halo 2 : Doet het goed.
    - Dead or Alive 3 : Doet het goed.
    - Tony Hawk's Underground 2 : Doet het goed.
    - SSX 3 : Doet het wel, maar niet in wide-screen, hapert regelmatig en saven is niet mogelijk.
    - Ninja Gaiden : Doet het wel, maar heeft veel last van framedrops (soms tot aan slowmotion toe)

    Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken. Is mijn X360 niet helemaal in orde ? Zijn de patches voor bovengenoemde games nog niet helemaal optimaal en komen er eventueel nog verbeteringen ? Of is de backwards compatibility misschien toch iets te hoog gegrepen van Microsoft ?

    Tis in mijn ogen een beetje vergelijkbaar met een SNES Emulator voor de PC, je games doen het wel en je kunt ze spelen....maar ze draaien niet zo optimaal als op het originele systeem waar ze voor bedoeld zijn. Ik ben nu in elk geval wel blij dat ik mijn originele Xbox niet weggedaan heb ;)

    Misschien een idee als iedereen hier een kort overzichtje plaatst van zijn testresultaten wat betreft Xbox games op de X360 ? Op die manier kunnen we materiaal vergelijken en elkaar op de hoogte houden van wat wel goed werkt, en wat (nog) niet goed werkt :)

    Ik heb nog wel wat meer spellen voor de Xbox die het nu op de X360 al zouden moeten doen, ik zal daarvan binnenkort mijn testresultaten plaatsen....
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Z3R0-P4R4DOX : ik denk niet dat er iets met je xbox 360 scheelt, de hele lijst is gewoon klote! En dat noemen ze dan backward compatible, ik ben toch wel teleurgesteld, ik vind de xbox 360 een geweldige machine,maarja, misschien had hij toch een 3-4tal maanden later moeten uitkomen...(vanwege zovelen defecte xbox360's, de backward compatible, het geluid een beetje,...)
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat kan je service van microsoft lekker afkraken boss....

    een maand voor de xbox in de winkel kwam zijn ze pas begonnen met het backwards compatible maken van oude spellen, dan vind ik het niet zo gek dat niet alles het doet....

    Gewoon heel makkelijk, houdt even bij met welke spellen je welke problemen ondervindt, maak daar een mooi lijstje van, dan openen we evt hier een topic op het forum speciaal daarvoor en dan ga ik de problemen wel even met de helpdesk doorpraten....

    in jezelf koppig op microsoft zeuren heeft geen zin, je moet ze het ze laten weten als er problemen zijn.... ze fixen het echt wel.

    >MAARJA DAN MOETEN ZE HET WEL HOREN< dus kom niet met het had gewoon al goed moeten zijn, stomme microsoft.... nu ga ik ze boycotten, dat is onzin..
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan geen enkele van mijn XBox games spelen. Had net Conflict: Clobal Storm en X-Men Legends II gekocht maar kan ze gewoon niet spelen :mad:
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak even een thread aan waar ik iedereen in vraag om zijn niet backwards compatible spellen neer te schrijven..
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude??? Microsoft beloofde dat die lijst volledig speelbaar ging zijn(en hebben nog bepaalde zaken beloofd, zoals xbox 360 is minstens 2x minder luid als xbox 1,wat totaal niet is,maar dat stoort mij helemaal niet, ben ik ook niet kwaad om,alleen om die uitspraak ben ik kwaad) , daarom ben ik kwaad! Dan heb ik toch het recht om daar kwaad om te zijn! Ik wil forza, ninja gaiden,...wel spelen he, splintercell staat niet tussen de lijst(binnekort)dus daar ben ik niet kwaad om! Damn man, wie is hier zielig, het is wel makkelijk voor jou he,om iedereen die een beetje kwaad is af te schrijven,...

    /Mod Hou je een beetje in wil je? -Goiz

    //edit; ik zie dat het is aangepast. Thanks.


    edit: ik begrijp echt wel wat je bedoelt, zeuren heeft echt geen zin, maar als ze beloven deze games met launch,... dan moet dat zo zijn, maarja het is niet zo, en het komt wel in orde, dat weet ik ook,maar zoals ik al zei, ik hoopte op die uitspraak, dat het waar is,daar mag ik dan toch wel wat kwaad voor zijn he...?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2005
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Puik plan :) Kan iedereen zijn ervaringen delen wat betreft spellen die het helemaal niet doen, of niet goed doen....
     
  17. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    pom pom pie dom, eh ik zie mij nergens afschrijven... ik zie mij alleen zeggen dat je niet alleen over microsoft moet klagen als je heel makkelijk met een telefoontje (of zet je spellen neer in de thread die ik ervoor heb gemaakt) om bij microsoft je beklag te doen.... maar in die thread hebben pas 2 mensen positief gereageerd op het uberhaupte openen ervan....

    Dat je het frustrerend vindt dat het allemaal nog niet kan terwijl het beloofd was heb ik alle begrip voor trouwens, maarja dat en dat geluid is dan ook wel het enige (volgens mij, of heb ik iets gemist) waar ze geen woord hebben gehouden.... laten we dat dan weer niet gaan opblazen...

    Ook een idee trouwens voor de creativelingen onder ons, je ventilator voeding loshalen en de koelstangen van de koelkast door je koelvinnen laten lopen... geluid opgelost (van de koeling dan) DVD drives heb ik er nog nooit een gehoord die stil was bij een hoog toerental..
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, je hebt niemand afgeschreven,mijn fout,maarja, ik geef toe, ik ben toch even pissig dat ik bepaalde games niet kan spelen op mijn xbox 360,allé, het is op zich niet zooo erg, mijn xbox staat er langs,maar forza wil ik toch heel graag op mijn xbox 360 spelen en halo 2 online enzo natuurlijk,maar dat moet lukken:).
    ps: voor de rest ben ik superenthousiast over de xbox 360 hoor, de controller is één van de beste controllers ooit gemaakt, design is super, interface is super,... alleen bepaalde dingen die me storen die gevolg zijn het van het gerush,maar over het algemeen heb ik niet te klagen, ik vind het wel erg dat er veel mensen met een slechte xbox zijn...
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik precies met je eens.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien een stomme vraag maar ik kan die thread van je ff zogauw nie vinden :{

    Zou je misschien ff een linkje kunnen plaatsen ? :9
    Ik zal ook mijn getestte Xbox games + resultaten dan zo snel mogelijk in die thread plaatsen, ter iedereens informatie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina