1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Thread is alweer gesloten... dr werdt veel te veel in gespamd dat het niet nuttig zou zijn want de lijst op xbox.com zou zou goed up to date zijn......

    dan niet... komt wel weer een keer de mensen die er in spamden, hadden volgens mij niet eens een 360 zo te horen, anders wisten ze wel waar ik het over had..


    Dus bij deze, als je spellen hebt die in de lijst op xbox.com of nl of waar dan ook staan, PB mij dan even die info, samen met welke videokabel je gebruikt en wat precies je ondervonden probleem (evt oplossing) dan zal ik daar eens een lijst van gaan samenstellen, zodat ik een aardige openingslijst heb voor ik begin.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nja goed, ik vind het hele backwards compatibility gebeuren tot nu toe behoorlijk tegenvallen....ik ben dan ook echt SUPER blij dat ik mijn gewone Xbox niet heb weggedaan. Maar ik heb geen plek om um aan te sluiten dus hij staat nou zolank bij m'n broertje :)

    Goed om even terug te komen op mijn laatste post waarin ik spellen getest heb....ik heb een deel van diezelfde spellen opnieuw grondig getest en nog een paar nieuwe. Helaas moet ik tot de conclusie komen dat van de spellen die ik getest heb, eigenlijk ALLEEN Halo 2 en Tony Hawk's Underground 2 het doen "zoals ze het op de Xbox ook deden"....zonder enige gebreken en zoals het hoort dus.

    - Halo 2 doet het dus goed
    - Tony Hawk's Underground 2 ook
    - Dead or Alive 3 draait wel, maar vaak last van vertragingen tijdens het spelen (slowmotion) waar dit op de originele Xbox dus niet was
    - SSX3 draait ook, maar niet in wide-screen, hapert als de ziekte en ik kan niet saven
    - Ninja Gaiden idem als Dead or Alive 3 dus
    - Mortal Kombat : Deception staat ook op de lijst maar doet het helemaal NIET
    - En sprak dus iemand van de week die zei dat Fable : The Lost Chapters het ook niet deed

    Ik gebruik de component HD AV kabel die bij het Premium Pakket zat, op een HDTV dus. Spijtige zaak dat backwards compaitibility tot nu toe, sorry maar dat vind ik gewoon. Zoals ik al zei vergelijk het met een SNES Emulator voor je PC ofzo, je spellen doen het maar niet zoals ze het doen op de SNES zelf. Dit doet de PS2 dan wel weer een stuk beter met de PS1 spellen....

    Goed het zal allemaal wel z'n redenen hebben hardwarematig, maar ik vind ook wel dat Microsoft hierin zijn beloftes waar moet kunnen maken. Dus zorgen dat de spellen die het niet, of niet naar behoren doen, gewoon zoveel mogelijk proberen te fiksen :) "Waar maak je je druk om ? Je kunt je spellen toch ook op de originele Xbox blijven spelen"....Ja dat is ook zo, maar ze beloven backwards compatibility dus daar gaan mensen dan ook vanuit. Wat te denken van de peepz die misschien al wel hun originele Xbox hebben weggedaan omdat ze in de waan zijn dat de meeste van hun Xbox spellen het toch doen op de X360 straks ? Ja ze doen het, maar hoe vind ik een beetje jammer....
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jipppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    Tom Clancy's Ghost Recon™ 2
    Tom Clancy's Ghost Recon® 2 Summit Strike
    Tom Clancy's Rainbow Six® 3
    Tom Clancy's Rainbow Six® 3 Black Arrow™
    Tom Clancy's Splinter Cell®
    Tom Clancy's Splinter Cell® Chaos Theory™
    Tom Clancy's Splinter Cell® Pandora Tomorrow™

    zijn nu in amerika ook BC!!!!

    http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dat is wel klote, tja, ik kan alleen halo1 en halo 2 spelen. De rest kan ik nog niet spelen omdat ik geen xbox live heb, moet voor elk game nog zo een patch downloaden. Zo zou ik graag forza en ninja gaiden willen spelen(vooral forza,maar die werkt niet zegt iedereen, en ninja gaiden ook niet 100 procent volgens jou dus, best spijtig!!)...
    En er zijn natuurlijk nog games die ik wil spelen,maar die zijn voorlopig nog niet zoooo belangrijk:)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is heel leuk nieuws, maar als ze het "doen" en daarmee alles is gezegd zoals ik in mijn vorige post al aangaf....dan is dat toch jammer vind ik.

    Wat vind jij hiervan Fardo ? :) Jij hebt vrijwel overal een antwoord op, dus hierop vast ook wel :9
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah emulatorren geven vaak problemen ... ms heeft niet op alle systemen kunnen testen .. dus er komen vast wel fixjes .. ik gebruik de bc capabiltiteit nog niet echt ... Alleen voor Halo 2 en bij mij draait ie perfect. Echter ben ik blij dat ik nog steeds mijn oude xbox kan gebruiken
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, Halo 2 doet het bij mij ook perfect maar das nou net ene het spel wat me eerlijk gezegd niet zoveel kan schelen....speel um toch haast nooit :)

    Ik kan mijn oude Xbox wegens gebrek aan ruimte momenteel niet aansluiten dus die staat bij mijn broertje op z'n kamer (vindt ie niet erg natuurlijk :9), mja als ik dan een ouwe Xbox game fatsoenlijk wil spelen moet ik bij hem op z'n kamer gaan zitten. En dan speel ik niet op mijn eigen wide-screen TV, ook jammer natuurlijk :'-(
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je dit ook gezien fardo?
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    En gezien de sites van xbox in europa niet zo up to date worden gehouden, zal het nog wel ff duren voor we ergens achter komen.

    *Uit deze tekst van ze maak ik op dat de console nog gereleased moet worden......pffff
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat wil dit zeggen dat je hem niet kan gebruiken.
    Bij mij deed de eerste update een beetje raar.
    Ik deed de update toen kreeg ik na een tijdje de melding dat dit niet de goede regio was.
    Toen ging hij uit en starte weer op en kreeg toen de melding dat de cd niet te lezen was.
    Maar als je in het systeem kijkt dan zie je wel een hogere versie staan 2 en nog wat cijfertjes.
    En ik kan ook oude games spelen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat had ik ook gezien .. maar de europese release komt dan ook snel ..zoveel verschillen de games niet
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan dit kwaad voor je 360.
    Ik schrok me in ieder geval dood.
    Sjjjiiittt dacht ik nu is hij naar de kote
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke oude games kan je spelen? Nee dat kan volgens mij geen kwaad
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het, het zou voor mij een reden zijn om toch summit strike er nog bij te kopen...

    ik ben een beetje te koppig om te wachtten op Advanced war fighter
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou forza kon ik niet spelen fable en jade empire
    En dat zijn toch wel mijn favorieten
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza doet het bij mij wel, een beetje traag maar hij werkt wel (mits ik hem aan mijn tv hang en niet aan mijn VGA kabel..
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik hop toch echt dat dat probleem ook weer verholpen wordt! wan ik heb bijna een vga kabel! wat denken jullie zou dat ook nog opgelost worden?
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens iemand aan welke games gewerkt wordt om ze BC te maken??
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al bij de xbox helpdesk neergelegd (telefonische) en de medewerker verzekerde mij dat microsoft het zou oplossen.
     
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk allemaal heb ik begrepen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina