Hmm nja goed, ik vind het hele backwards compatibility gebeuren tot nu toe behoorlijk tegenvallen....ik ben dan ook echt SUPER blij dat ik mijn gewone Xbox niet heb weggedaan. Maar ik heb geen plek om um aan te sluiten dus hij staat nou zolank bij m'n broertje
Goed om even terug te komen op mijn laatste post waarin ik spellen getest heb....ik heb een deel van diezelfde spellen opnieuw grondig getest en nog een paar nieuwe. Helaas moet ik tot de conclusie komen dat van de spellen die ik getest heb, eigenlijk ALLEEN Halo 2 en Tony Hawk's Underground 2 het doen "zoals ze het op de Xbox ook deden"....zonder enige gebreken en zoals het hoort dus.
- Halo 2 doet het dus goed
- Tony Hawk's Underground 2 ook
- Dead or Alive 3 draait wel, maar vaak last van vertragingen tijdens het spelen (slowmotion) waar dit op de originele Xbox dus niet was
- SSX3 draait ook, maar niet in wide-screen, hapert als de ziekte en ik kan niet saven
- Ninja Gaiden idem als Dead or Alive 3 dus
- Mortal Kombat : Deception staat ook op de lijst maar doet het helemaal NIET
- En sprak dus iemand van de week die zei dat Fable : The Lost Chapters het ook niet deed
Ik gebruik de component HD AV kabel die bij het Premium Pakket zat, op een HDTV dus. Spijtige zaak dat backwards compaitibility tot nu toe, sorry maar dat vind ik gewoon. Zoals ik al zei vergelijk het met een SNES Emulator voor je PC ofzo, je spellen doen het maar niet zoals ze het doen op de SNES zelf. Dit doet de PS2 dan wel weer een stuk beter met de PS1 spellen....
Goed het zal allemaal wel z'n redenen hebben hardwarematig, maar ik vind ook wel dat Microsoft hierin zijn beloftes waar moet kunnen maken. Dus zorgen dat de spellen die het niet, of niet naar behoren doen, gewoon zoveel mogelijk proberen te fiksen
"Waar maak je je druk om ? Je kunt je spellen toch ook op de originele Xbox blijven spelen"....Ja dat is ook zo, maar ze beloven backwards compatibility dus daar gaan mensen dan ook vanuit. Wat te denken van de peepz die misschien al wel hun originele Xbox hebben weggedaan omdat ze in de waan zijn dat de meeste van hun Xbox spellen het toch doen op de X360 straks ? Ja ze doen het, maar hoe vind ik een beetje jammer....
Klik om te vergroten...