1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg jij...het ontwikkel team van de achter de Xbox 360 zegt tijdens de Major Nelson Podcast heel iets anders, ze voegde er aan toe dat wat Sony ook mag beweren ook hun PS3 hier niet toe in staat zal zijn.
    Volgens hun vergt 1080i aanzienelijk meer rekenkracht dan 720p...

2. choppah503

choppah503 GRUNN FC

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag ik zet em hier maar even neer.
    Als ik mijn HD formatteer dan gaat de Backwards compatible shit toch niet weg en misschien andere belangrijke shit ?

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

weet iemand ook of far cry instincts al backwards compatible is ?? :)

4. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Realtime renderen is iets heel anders dan upscalen en geloof mij dat de Xbox 360 in staat is om alle spellen zoals eerder aan gegeven weer te geven door middel van upscalen in 720p, 1080i beide met AA..

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee nog niet en het antwoord op je volgende vraag is ook nee ;)

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    En doom 3 en cronicles of riddick

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
  9. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    okee ik heb gezien op de lijst dat prince of persia sands of time wel op de 360 is te spelen maar is deel 2 en deel 3 ook te spelen want ide staan er dan weer niet op en zo niet weet iemand dat die er nog op komen.

ooh en ik vindt dat halo 2 niet draait op de 360 zo als het hoord hij laad heel veel mappen niet en hij zegt dat je veel mappen niet heb terwijl ikm gewoon alles heb gedownload.

thnx

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als die er niet op staan ... dan zijn ze nog niet te spelen

Bijna alle games komen er op ... je moet de lijst in de gaten te houden ...niemand weet wanneer de games er op komen te staan ... vermoedelijk komt de volgende update pas in ajnuari (daarnaom de 2 weken) omdat de vakantie periode in Amerika is begonnen

Je moet de mappen updates dan nog een keer downloaden .. mogelijk is er wat mis gegaan

Nogmaals:

Voor mensen met vragen... check deze lijst of een game BC is. Als de game er niet op staat of deel I wel en deel 2 niet ... dan is deel 1 wel speelbaar en de andere nog niet. Men weet helaas nog niet wanneer de volgende update komt en of jouw spel er dan bij zit. Check deze lijst regelmatig:

BC Lijst

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die lijst is nog steeds niet erg geweldig.
    Een bc lijst die nog steeds niet erg goed is.
    En een machine die je ook kan gebruiken als fohn.
    Kortom ik ben in ieder geval helemaal nog niet onder de indruk

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm fohn? ik weet dat sommoige mensen klagen over het geluid .. maar of ik ben doof of ik ben er aan gewend geraakt .. maar de xbox 360 is redelijk stil hoor.

Ik ben benieuwd of Sony de PS3 bc krijgt ... daar is het namelijk echt muis stil ... en als ie nou net zo goed is als de Slim PS2 ... welke niet eens alle PS2 kan afspelen dan ben ik zeker nog niet onder de indruk'

Ik ben erg odner de indruk van de BC mogelijkheden van de Xbox 360... vooral als je verstand hebt van software schrijven ... deze emulator is gewoon heel erg slim in elkaar gezet

Ik had persoonlijk niet verwacht dat men met de launch meer dan 200 games BC zouden hebben ... Ik dacht dat ze eerder een stuk of 10-20 games klaar hadden...

Als je nog steeds denkt dat het niet moeilijk is om een game bc te maken .. luister dan de 1 na laatste podcast van Major Nelson eens :)

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op fardo.
    Redelijk stil, ja als die uit staat.
    Als je een spel speelt dan moet je tv harder anders hoor je niks meer.
    Ja als je er niks in doet dan hoor je hem niet.
    Maar voor een boekenstandaard vindt ik hem net iets te duur.
    En begin aub niet over de ps3, daar heb ik nog niks van gezien.
    Voorlopig hebben die gasten van ms mij bc beloofd.
    Maar waar blijven de echte toppers.
    En heb je forza wel eens gespeeld bc, echt brilljant nnnnnooooppppp.
    En moeilijk om een spel bc te maken.
    Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken voordat ze een grote mond opzetten over de bc van de 360.

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    nou bij mij is die ook stil als ik een cd erin doe
    als je de xbox360 vergelijkt met een gemiddelde pc dan is de xbox360 egt heel erg stil

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vergelijk de 360 niet met een pc.
    Waarom zou ik dat doen, het is geen pc maar een gewone spelcomputer.
    En wat is stil in jullie ogen.
    Ik vind de oude xbox redelijk stil, de cube vind ik stil
    Weet je wel hoeveel mensen hierover klagen.
    Maar goed dit is niet de threat om hier veel over te schrijven.
    Anders krijg we weer op ons donder

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb persoonlijk weinig last van het geluid. Mijn xbox staat ook in een kastje dus dan word het geluid ook gedempt. Microsoft heeft BC gegeven en er komen steeds meer games bij .. als je in het begin van deze thread leest dan zie je dat sommige mensen klagen dat Splinter Cell en Ghost Recon nog niet BC waren.. Die zijn dat nu wel en ja er zijn nog problemen ... emuleren is niet makkelijk en zeker niet voor 2 totaal verschillende systemen .. dat heeft tijd nodig . MS had ook kunnen zeggen wij doen niet aan BC ... maar door dat de gamers gezegd hebben dat ze dit willen heeft MS geluisterd. Ik vind persoonlijk dat de meeste BC games redelijk draaien ... maar voor de xbox games blijf ik mijn xbox gebruiken .. gewoon omdat dit een old skool effect geeft. Tevens speel ik nu veel liever de nieuwe games .. Ik heb games als Halo 2 amper aangeraakt ... terwijl ik deze dagelijks speelde op mijn xbox.

Microsoft heeft nooit een grote mond opengetrokken over BC ... dat doen sommige mensen met een lolie in de mond en dan gaan huilen, omdat iemand anders een grotere lolie heeft.

Tevens maakt ms waar wat men beloofd heeft. De games zien er op de Xbox 360 er beter uit dan op de Xbox. Sony beloofde dat eerst ook (remember) ...

Maar goed dit is mijn persoonlijke mening (maar als ik jouw was zou ik deze podcast eens luisteren: http://www.major-nelson.com/2005blogcasts/mnr-12-11-05-154-afterlaunches-mp3.mp3 )

Tevens durf ik mijn handen wel in het vuur te steken dat sony nog veel meer problemen heeft met haar BC mogelijkheden

NB ik hoor erg weinig mensen klagen over het geluid ... een handje vol ja ... maar overdrijven is ook een vak

17. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Amen, Fardo.

En of het moeilijk is om een spel goed backwards compatible te maken...

Probeer het zelf zou ik zeggen...

ik heb alleen nog maar een paar bc spellen gespeeld omdat vrienden van me de 360 en zijn games nog niet hebben, laat verder maar zitten...dan ruk ik 1 van mijn xbox 1's wel uit de kast... daar zijn ze tenslotte voor gemaakt..

de 360 voor veel hogere qualiteit spellen

Sja bij mij staat de pc ook altijd tegelijkertijd met de xbox360 aan, en die heeft 3 8cm Fans... die maakt ook wel iets meer geluid dan de net wat meer toeren draaiende 2 6cm fans van de xbox..

en anders koop je een silent Fan en bouw je die in... of een andere dvd drive...

of je verkoopt je xbox, en wacht op de ps:p

18. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    de 360 voor veel hogere qualiteit spellen
    Nou dan ben ik benieuwd welke dat moge zijn.
    Toch niet pg3.
    Man wat een bout spel.
    Alles is veel te clean, en dan die laadtijden.
    Echt geweldig, en anders koop je een silent fan of een andere dvd drive en bouw je die in.
    Nee ze moeten zo'n apparaat gewoon goed maken.
    Zo'n geluid hoeft vandaag de dag toch niet meer.
    Of je verkoopt je xbox en koopt de ps.
    Nou als ik van te voren wist dat de 360 zo gammel in elkaar zat had ik dat achteraf beter kunne doen.
    Maar ook nu zie ik weer dat kritiek op de 360 niet mag.
    En dat voor de meeste onder jullie de 360 nog steeds een godsgeschenk is.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ... en tasso gaat weer hetzelfde liedje zingen :{

persoonlijk vind ik Kameo, King Kong en PDZ het beste spel ... andere hebben een andere mening.
    persoonlijkvind ik dat de xbox 360 niet te veel geluid maakt.
    persoonlijk vind ik het aanbod van de bc games goed.
    Persoonlijk vind ik de xbox 360 niet gammel.
    persoonlijk vind ik de oplossing van LLama.com goed voor 1 xbox 360 ... maar bij een massa produktie is dit lastig uit te voeren ...
    persoonlijk denk ik dat ms er rekening mee houd.
    Persoonlijk vind ik dat je een andere mening mag hebben
    Persoonlijk vind ik dat ik je mening mag bekritiseren en ontkrachten als ik iets anders waar neem
    persoonlijk heeft iedereen een mening

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    wow, jij vindteen hoop:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina