1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is fardo.
    Kritiek mag je nu eenmaal niet hebben.
    En als je dat wel hebt, ben je zielig en weet je niet waar je over praat.
    Maar fardo ik ben blij voor je dat jij zo ongeloofelijk blij bent met de 360.
    En als je toch niet tevreden bent dan maak je er een paar vleugels aan.
    Begin je toch gewoon een chartermaatschappij de boeing heb je al.
    Of een kapperszaak, wat dacht je daar van.
    Nee de 360 is multi inzetbaar

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Sja tasso, de 360's zijn nog steeds schaars... dus waarschijnlijk kun je je aanschafprijs er nog wel voor terugkrijgen als je er niet blij mee bent....

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt hij dan dat hij er niet blij mee is? ;)

4. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    haha neej, je hebt gelijk volgens mij heeft tasso dat roze strikje dat er origineel omheen zat er nog omheen zitten... gewoon omdat het zo schattig is..

maarja dan gaat je DVD lade niet goed meer open....

of wikkelt hij heb 's nachts lekker in een dekentje zodat hij geen kou vat.... en dan vergeten er af te halen als hij hem aanzet..... lekkere stoffige boel daarbinnen////

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat bedoel ik dus.
    Jezus eindelijk iemand die het snapt.
    Ik heb gewoon wat punten opgenoemd waar ik mezelf aan irriteer.
    Maar wat krijg je dan voor antwoorden, dan verkoop je hem toch gewoon.
    Dus als je ergens kritiek op hebt moet je hem maar gewoon verkopen.
    Ik heb van te voren al gezegd dat ik zo mijn bedenkingen had over de 360.
    En jammer genoeg zijn die allemaal uitgekomen.

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, je neemt het iets te persoonlijk op :cool:

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Kijk echt weer een antwoord van een 3 jarige, die net zijn naam kan schrijven.
    Geef normaal antwoord of speel lekker verder in je box

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef tasso gelijk.
    Denk er ff bij na dat een forum is om je mening te geven en om eventueel een dicussie aan te gaan. Het is niet bedoeld om mensen te gaan afzeiken. Als jij ergens niet mee eens bent zeg je dat gewoon en zeg je waarom, net zoals tasso doet. Owjah, als je je mening geeft moet je natuurlijk ook kritiek kunnen verdragen ;)

Zullen we nu weer ontopic gaan?

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar wat jij vind hoeven anderen natuurlijk niet te vinden maar ik ben het wel met je eens dat als je een spel speelt het geluid aardig op een stofzuiger lijkt. Ik ben er ook ondertussen aangewend maar hij maakt duidelijk meer kabaal dan de Xbox. Ik heb ergens een keer een lijst gezien van apparten waarvan ze het geluidsniveau hadden gemeten en de Xbox 360 stond op de een na laatste plek alleen een oude koelkast maakte meer geluid en de slim versie van de PS2 stond op de eerste plek.

@Fardo,

Ik heb het al eerder in deze thread aangegeven omdat mensen de verkeerde BC lijst bekijken maar de lijst die jij adviseerd is de BC lijst voor Amerika (NTSC). Er zijn namelijk verschillende BC lijsten. Het verschil zit hem niet alleen in NTSC, PAL maar ook de regio's (Regio code 1,2 etc.)

Dit is de exacte lijst voor ons (In de amerikaanse lijst staan iets meer spellen):

http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  10. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    juist vrede op aard het is kerst

JONGENS DENK AAN DE KERSTGEDACHTEN DE KERSTGEDACHTEN JONGENS DENK ER AAN.

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Fardo
    Ook al heb ik een xbox360 dan moet ik toch wat rechtzetten :) , de ps2 slimline speelt alleen een paar ps2 games niet af en dat zijn er maar 5-6. Verder maakt de xbox360 wel degelijk een herrie wat soms best stoort. En tenslotte vergeet niet dat de ps3 backwards compatible gaat worden dus hij speelt dan ook nog ps games van de vorige generaties af, dus de ps1 en ps2. En ook al kwamen er "geruchten" over dat de ps3 niet volledig backwards compatible gaat worden, maar dan nog zal het wel voor 98 procent zijn. Petje af dus voor sony ;)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm wat is de ps2 slim een ps2 of geen ps2 ... als een console ps2 slim zijn eigen games niet afspeelt ... wat houd dan BC in?

///edit///(Verwijderd uit respect)///edit////

tasso heeft zelf de xbox 360 heilig verklaard... ik koop straks naast mijn xbox 360 ook een ps3 en een revolution ... maar ik ga niet mekkkeren ... kijk even naar de laatste 20 post van tasso .. en vraag je eens af waarom hij geen gamertag heeft?

het maakt niet uit dat er fanboys zijn

Sony heeft trouwens al bevestigd dat ze mogelijk geen bc gaan doen ... ... bron gdc 2005

NB de amerikaanse bc lijst verschilt niet erg ... de nedelandese lijst is vaak traag van aanpassen .. splinter cell was bc op de dag dat deze in amerika bc was

Ik vind het niet erg dat iemand kritiek heeft ... maar tasso neemt het vaak te persoonlijk op .. daar krijg ik gewoon kippen vel van ... geef ik kritiek ... dan is op eens uit het niets de xbox een godgeschenk ... de xbox is een console .. dat jij er meer van verwacht hebt ... dan is dat jouw probleem .. maar de heilige ps3 zal voor jouw dan ook een duivel zijn

NB sorry dat ik zo uit val ... normaal doe ik dat nooit ... maar tasso blaast alles erg op

@Tecnomic - op gdc dacht sony er nog over om geen geen bc support te gaan geven ... waar haal je 98% vandaan? (bron)

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, hier wordt gewoon teveel gelult, ontopic please!!!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Goed boss

Welke games mis je nog?

Ik mis Unreal Champioship en de Mechassaut series

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil Riddick nog wel eens uitspelen,maarja, kan ik evengoed op mijn xbox,maar toch. En welke mis ik dan nog, mechassault 2 zou ik online nog wel eens willen spelen. En voor de rest, tja, Fable, forza,... werkt allemaal, dus voorlopig ben ik toch bijhoorlijk blij,alleen werkt forza niet zo als het moet bij mij op mijn xbox360, best wel klote. En misschien dat ik doom 3 nog wel eens wil spelen,maar dat is niet zo belangrijk voor mij, ben toch niet zoo voor dat game...

16. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Ik, kan mijn naam gewoon spellen hoor; lemming.... he shit weer die 3 vergeten en vergeten CAPS aan te zetten, shit je hebt toch gelijk tasso...

ik ga maar weer bij mijn moeder huilen omdat mijn xbox (bijna)perfect werkt.....

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Nog 1 ding wil ik hier over zeggen.
    Beste fardo, een fanboy is een term voor een 3 jarige.
    Wat is een fanboy, waarschijnlijk weet je het zelf ook niet eens.
    Laat ik je het nog 1 keer zeggen ik zit niet vast aan een merk.
    Ik neem het vaak te persoonlijk op.
    Haaallllloooooo als ik kritiek op de geweldige 360 heb wie begint er dan gelijk te mekkeren.
    Ik dacht een zekere fardo.
    Wie heeft het nou weer over de ps3, ik zie het als een zwakte als je ineens weer over een andere console begint.
    Ik ga er echt niks meer over zeggen.
    Maar eerst naar jezelf kijken voordat je ander mensen vind mekkeren en lastig vindt, omdat ze kritiek hebben
    Ik ga je toch ook niet aanvallen dat ik je het prototype van een bal vindt.
    Met een biertje in je hand, want dat is voor de meeste ballen heel belangrijk.
    Dat doe ik toch ook niet.
    Dus voordat je mensen uitscheldt voor schaap, zou het je sieren als je eerst eens nadenkt.
    Ik heb jouw ook nooit beledigt.

18. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt hij zelf...... Wat zeur je dan?

Dan is dat toch jou mening.....Dan hoef je daar toch met niemand over in discussie te gaan....?

Fardo heeft altijd al gezegd dat als hij het met een afkraak reden niet eens is dat hij hem dan wil ontkrachten....(heeft ook voor microsoft gewerkt toch?).....

(laat me raden: lemming gebruikt te veel .....pppp...uu...nnn...t.j..e..es..........)

Shit he schrijf ik weer mn naam verkeerd.....(t is dat jij weet waar de QUOTE knop zit he)

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook doorslaan.
    En inderdaad ik neem het vaak te persoonlijk op.
    Maar wat fardo hier zegt slaat echt helemaal nergens op.
    Ik heb hem persoonlijk ook nooit aangevallen, moet hij bij mij in ieder geval niet gaan beginnen over dat schapen beter mekkeren.
    Dat is voor mij een teken van zwakte, als je niet meer weet wat je moet lullen.
    En wat is ontkrachten, de mijne maakt geen geluid klaar.
    De bc is echt goed, klaar.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Tasso bedankt voor het compliment :) - Ik was inderdaad een beetje geiriteerd aan je manier van overdreven ...- Ik laat je voortaan met rust. Mijn exuses voor mijn geblaat en dat ik je persoonlijk aan viel ...Maar ik zeg er nog maar 1 ding over. Jij hebt zelf de Xbox 360 heilig verklaard. De Xbox 360 is niets meer dan een console. Leuk maar meer ook niet. Ik heb de Xbox 360 niet gekocht voor BC. Dat is wel een leuke bijkomstigheid, maar ik heb liever nieuwe spellen. Tevens vind ik de functionaliteiten gewoon erg handig. Mijn video recorder heb ik eindelijk de deur uitgegooid en ik neem nu al mijn tv programma's op mijn pc op en ik bekijk ze nu via mijn xbox 360. De xbox 360 is daarom voor mij iets meer dan een console, maar dat betekend niet dat ik geen kritiek heb. Het kan altijd beter. Maar voorlopig wil ik geen woorden meer aan jou besteden. dus ik heb besloten je te negeren. Zo lopen we elkaar niet meer in de weg

@L3MMING - Ik heb niet bij ms gewerkt hoor

Zullen we het nu weer over Backwards Compatabiliteit hebben? Ik ben benieuwd wanneer games als Mech Assault en Unreal Championship BC worden. Dit waren mijn eerste Live games en heb ze tijdens de beta test echt grijs gespeeld ... Ridick zou ik trouwens ook graag teruig willen zien ... maar zoals ik al eerder zei heb ik de oude xbox games amper aangeraakt

Voor de mensen die geintresseerd zijn in het waarom Barbie wel bc is en Doom 3 of Far Cry nog niet is. Heb ik hier een leuke suggestie luister de podcast van Major Nelson. In deze podcast had hij een gesprek met iemand van het BC team en dan word het je ook duidelijk dat sommige nieuwe features niet werken en waarom het zo lastig is om een game BC te maken: http://www.major-nelson.com/2005blogcasts/mnr-12-11-05-154-afterlaunches-mp3.mp3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina