ehm wat is de ps2 slim een ps2 of geen ps2 ... als een console ps2 slim zijn eigen games niet afspeelt ... wat houd dan BC in?
///edit///(Verwijderd uit respect)///edit////
tasso heeft zelf de xbox 360 heilig verklaard... ik koop straks naast mijn xbox 360 ook een ps3 en een revolution ... maar ik ga niet mekkkeren ... kijk even naar de laatste 20 post van tasso .. en vraag je eens af waarom hij geen gamertag heeft?
het maakt niet uit dat er fanboys zijn
Sony heeft trouwens al bevestigd dat ze mogelijk geen bc gaan doen ... ... bron gdc 2005
NB de amerikaanse bc lijst verschilt niet erg ... de nedelandese lijst is vaak traag van aanpassen .. splinter cell was bc op de dag dat deze in amerika bc was
Ik vind het niet erg dat iemand kritiek heeft ... maar tasso neemt het vaak te persoonlijk op .. daar krijg ik gewoon kippen vel van ... geef ik kritiek ... dan is op eens uit het niets de xbox een godgeschenk ... de xbox is een console .. dat jij er meer van verwacht hebt ... dan is dat jouw probleem .. maar de heilige ps3 zal voor jouw dan ook een duivel zijn
NB sorry dat ik zo uit val ... normaal doe ik dat nooit ... maar tasso blaast alles erg op
@Tecnomic - op gdc dacht sony er nog over om geen geen bc support te gaan geven ... waar haal je 98% vandaan? (bron)
Laatst bewerkt: 21 dec 2005