1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil GTA III zonder xboxLAG kunnen spelen!!!

Weet je wat ik nog jammer vindt, dat je niet One-on-One kan chatten in BC games..... dat zou pas leuk zijn..

en waarom kan je maar met 1 persoon tegelijk praten eigenlijk?

waarom niet bijvoorbeeld met 4 man ofzo.... dat kon bij de xbox ook...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De BC games kunnen helaas geen gebruik maken van de Guide button. Dit komt door dat de games niet geprogrammeerd zijn om deze aan te sturen. Als men deze funktie wel wilt gaan gebruiken dan moet men dat per spel gaan veranderen. Dit zou dan de uitgever van het spel moeten doen. Maar deze heeft daar geen mankracht voor, omdat de meeste ontwikkelaars al bezig zijn met een volgende game.

Je kan toch met meerdere mensen per kanaal spreken? Ik moet dat nog eens uit testen :eek: Mis de oude chat box soms nog

3. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    mij is het nooit gelukt, meerdere mensen op 1 kanaal..

maar waarom kan je de guide button dan uberhaupt gebruiken?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dan is dat niet mogelijk dus ...Het BC team werkt trouwens nog steeds aan de glitches .. dus bijvoorbeeld de traagheid van Ninja Gaiden en de foutjes in Forza. Maar het is gewoon heekl erg lastig om een xbox te emuleren.

Je kan trouwens de Guide Button vergelijken met de start knop van windows ... Onder windows kan je wel MS dos emuleren ... maar ms dos kan niet de start knop aansturen.

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me verstandig.
    Alleen niet mijn woorden gaan verdraaien.
    Ik heb nooit de 360 heilig verklaard, ik heb altijd mijn bedenkingen gehad.
    En die blijf ik nog steeds houden.
    Handig trouwens je progamma's eerst op je pc opnemen en dan bekijken via je 360.
    Misschien is een harddisrekorder een idee.
    En nu ga ik geen woorden meer aan je besteden, zonde van mijn tijd

6. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dan wel waar Windows op draait?

DOS, alles loopt op dos....

dus dos doet alles voor windows, windows in gewoon een plaatje die het wat meer user friendly maakt... en zodat je niet alle commands meer hoeft in te tikken..

7. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Negeren: Het niet meer weergeven van berichten van deze gerbruiker.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het was een voorbeeld ;) ... ik bedoelde dus dat het niet mogelijk is om van uit dos je start knop te besturen ... Slecht voorbeeld ik weet het, maar ik kon niet snel iets anders bedenken .. Als een programma niet weet dat een bepaalde funktie niet bestaad ... kan hij deze ook niet aan sturen .. daarom gaan er ook nooit Achievemnets komen voor oude xbox spellen

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    De voorgangers van games waarvan op korte termijn een vervolg op komt zijn nog steeds niet BC. Echt flauw. Ik wil DOA en Topspin spelen.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat komt niet, omdat ze het niet willen. Maar het BC maken van games heeft tijd nodig helaas. We kunnen jammer genoeg pas volgend jaar een nieuwe update verwachten, omdat de mensen van MS nu vakantie hebben

11. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik baal wel behoorlijk van die BC. Bijna elke game speelt niet of slechter op mijn xbox, geloof me ik ben super blij met mijn 360 maar ik zou toch nog wel heel graag zien dat ze Forza normaal speelbaar maken ipv van deze enorm lage frame rate en dat fifa2005 het gewoon gaat doen. Kijk dat halo het goed doet fijn, maar is niet mijn favo game...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ze weten de problemen en ze zijn er mee bezig. Het probleem komt door dat de hardware van de xbox en de xbox 360 zo verschillen .. de xbox games zijn ontwikkeld om perfect te draaien op de hardware van de xbox .. om dit te emuleren moet de xbox 360 net doen of hij dezelfde hardware heeft

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor mensen met vragen... check deze lijst of een game BC is. Als de game er niet op staat of deel I wel en deel 2 niet ... dan is deel 1 wel speelbaar en de andere nog niet. Men weet helaas nog niet wanneer de volgende update komt en of jouw spel er dan bij zit. Check deze lijst regelmatig:

BC Lijst

Ik zet hem nog een keer neer raakt een beetje onder gesneeuwd na de discussie :)

14. choppah503

choppah503 GRUNN FC

Leuk Bevonden:
    0
    nog mar een keer dan :

Even een vraag ik zet em hier maar even neer.
    Als ik mijn HD formatteer dan gaat de Backwards compatible shit toch niet weg en misschien andere belangrijke shit ?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    HD formatteer? Je kan je HD niet Fromatteren :eek: ... alleen wat bestanden weggooien ... de BC zit in een speciale cache van mb .. vandaar dat je ipv 20 GB 13 GB te besteden hebt ... dus 13 GB voor content en 7 GB gebruikt de Xbox 360 zelf

16. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij mij nog 2x dezelfde filmpjes van bijna 500Mb derop staan ene heb ik er vanaf geflikkerd :)

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  17. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel HDD formatteren hoor:eek: .

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euh hoe dan? Waar je wel rekening mee moet houden is dat je dan wel Hexic kwijt bent ... waarom wil je hdd formateren?

19. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, in het menu ga je naar system. Dan Memory en bij Hard Drive druk je op Y, dan kan je formatteren.

20. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Bij de tab settings (weet ik het hoe die heet) staat storage device. Moet je daarna naar je HDD gaan en dan Y drukken. En dan staat er format.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina