1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan kan je toch ook gewoon even de Xbox aansluiten? :)
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een gezeur over dat B/C, weet haast wel zeker dat het grootste gedeelte van de mensen die er nu om vraagt het toch niet gaat gebruiken. Wie wil nu gotham 2 spelen als je deel drie al kunt spelen?
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm mm, juist even zitten lezen, sommige geven xbox 360 3 punten en ps3 0, best wel raar, zeker als het om geruchten en noem maar op gaat...:confused:
    Zo kan ik ook beginnen over ps3:
    blu-ray: 1 pluspunt
    volledig compatible: 1 pluspunt
    console alles erop en eraan met de launch(xbox 360 achteraf hd drive of mss blu-ray drive): 1 pluspunt
    2 tv's functie: 1 pluspunt
    ...
    Ik geef deze pluspunten niet, maar ik zeg maar, niet op geruchten,... een conclusie maken... en als er een discussie hiervan is, dan is die gewoon eindeloos...
    Beide consoles hebben hun voordelen, en noem maar op, je kiest voor je smaak(voor beide),...
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal het niet heel veel gebruiken, maar zeker aan het begin zou ik nog graag Halo2 willen spelen en PES4, wat ik toch nog steeds elke dag speel. Helaas zijn de Amerikanen niet zo gecharmeerd van voetbalspellen...
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle ook maar een beetje bekende spellen zullen we er wel op kunnen spelen alleen wat fardo al zei spellen zoals barbie world 2 die niet maar wat boeit dat voor mij zijn alleen de halo titels belangerijk
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, PES 5 zou voor mij ook heel prettig zijn.
    En jeps, Zilverpijl, Project G Racing 2 zal niemand meer spelen aangezien 3 er dan is.
    Maar Splinter Cell CT en HALO 2 zou ik nog wel spelen op de Xbox 360.
    En PES 5 wil ik ook ZEKER meteen kunnen spelen, dus ik hoop, aangezien die nieuw is, deze Backward Compitable is.
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwah, denk dat je nog maar weinig zin hebt in bijvoorbeeld Halo 2, als je straks Perfect Dark/Quake 4/COD2 kunt spelen en in een latere fase Halo 3 en Gears of War. En mocht je daar zin in hebben dan pak je toch gewoon je oude xbox weer? Ik koop mijn 360 om nieuwe games op te spelen, als dat oude spul er ook op kan is dat mooi meegenomen. Maar ik vind dat sommigen het hier te belangrijk maken.
     
  9. xalvo

    xalvo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    t is wel handig dat bc maar denk dat ik maar soms speel omdat ik nog alleen halo 2 heb:D en de rest van me spelen en xbox gepikt is dus ik heb er nix aan:mad:
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Zilverpijl

    Mijn Xbox heb ik al verkocht, dus oude games moet ik spelen op de Xbox 360.
    Tuurlijk, als ik eenmaal Gears of War en Ghost Recon 3 heb zal ik HALO 2 erniet zo gauw meer in doen neej.
    Maar PES 5 bijvoorbeeld, dit vind ik de BESTE FOOTIE. Maar deze komt niet in de Xbox 360 versie.
    Dus dan zou ik geen footie hebben, nu wordt dat hopelijk mogelijk.
    En jep, Backward Compitable is in het begin handig, maar na een half jaar stop je idd geen oude game meer in je Xbox 360 :)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geloof me Fifa is nu eindelijk volwassen geworden ... en PES komt ook naar de xbox 360 volgend jaar
     
  12. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die backwards compatible in de loop van de tijd wel wat verwatert... Als bijv. Halo 3 uitkomt of een andere opvolger van een game dan zou ik persoonlijk, in dit geval dan, geen Halo 2 meer gaan spelen. Of zijn er mensen die daar anders over denken?
     
  13. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Rainbow Six: 3 [2003] wordt ook nog gespeeld en dat Rainbow Six Lockdown [2005] al uit is.
     
  14. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is iets anders. Halo 2 heeft nog andere graphs, want die kwam op de xbox uit. Maar als Halo 3 uitkomt zou ik Halo 2 niet meer spelen. Dan zijn de Halo 2 graphs ook achterhaald, vind ik.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat weet ik wel zeker jah :).
    Als HALO 3 op de Xbox 360 er is, speelt NIEMAND Halo 2 meer op de Xbox 360 :).
    Gewoonweg, omdat iedereen dan natuurlijk de nieuwste game willen hebben, verder Rainbow Six heeft verschillende delen op de XBOX, dus je hoeft niet persé het nieuwe deel te kopen.
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn altijd wel mensen die het gewoon voor de gein nog een keer spelen
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof ik die oude crap games nog ga spelen zodra de 360 er is
     
  18. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    tsja wat vind jij niet crap he
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    en dit slaat op? :confused:
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd.. hoelang speelt hij al geen spellen meer want wat nu gemaakt word is toch allemaal troep joh..

    Elke keer als het over games voor de xbox gaat heb je t over crap..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina