1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    San Andreas doet het bij mij ook niet :mad: hij wil wel updaten maar vervolgens geeft hij de melding dat ik op xbox.com/games moet kijken voor een update 1.2....

2. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    San andreas werkt bij mij wel. Maar al heb je de versie die in de TRIPLE pack zit. Die werkt nog niet. Vraag mij niet waarom want ik weet dat niet.

3. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we hebben het hier over deeltje 3:)
    En thanks

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Fardo's oplossingen geen van beide werkten nog maar een keer mijn probleem in de hoop dat iemand anders misschien weet wat er niet goed is:

NAT staat al op Open

Ik heb ook al geprobeert om de BC Update met een cd te instaleren maar toen las de 360 in het begin alle games als DVD's maar nu heb ik weer gewoon hetzelfde probleem als hierboven beschreven...

PROBLEEM OPGELOST!!!!
    Ik heb mijn oude account (van de gewone XBox) maar overgezet en daarmee kan ik wel XBox Games spelen... Wel stom dat ik met een Nieuwe Live Account dat niet kan maarja...

Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  5. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit nog gaat proberen?

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, Me! :)

Maar sorry, ben vrijdag naar zo'n groot huis gegaan (soort kampeer-boerderij) en daar tot gisteren gezeten.
    Daar dus nieuwjaar enz. gevierd en heb daar dus niet Splinter kunnen spelen.

Maar begin vandaag wel ofzo denk ik, komt goed in elk geval :p.

7. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okey ik ben namelijk wel benieuwd :)

8. Ferran Bell

Ferran Bell Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand ooit ninja gaiden gespeeld op de 360?
    Dat is soms niet te doen. De 360 kan dit blijkbaar niet aan. Als er een stuk of 4 vijanden op beeld verschijnen lijkt het net of ryu in bullettime gaat. En dat is soms knap irritant. Ook als je wilt lannen met een xbox360 en een gewone xbox met bijvoorbeeld halo, dan gooit die 360 het netwerk plat na een bepaalde tijd. Dat BW-gedoe werkt nog niet helemaal optimaal

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, serieus irritant!!! ik wilde de game nog eens uitspelen, dacht het op mijn xbox 360 te doen(normaal scherper beeld), maar het is gewoon onmogelijk!!! Haperingen, slows,... echt spijtig! En ik ga deze week nog farcry en brother in arms earned in blood binnenkrijgen,maarja, als ik deze games online wil spelen moet ik waarschijnlijk nog een hele tijd wachten, of ik moet een headset kopen voor mijn oude xbox, en op mijn oude xbox online gaan. Want met velen xbox games heeft de xbox 360 moeite om online mee te gaan...

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, wou vandaag ff Halo 2 spelen maar dat zat er niet in. Op het dashboard was ik binnen een paar tellen aangemeld en als ik in de game zat en wou op xboxlive kwam er direct testaan van TroubleShoot?. Of het komt dat ik nu silver heb i.p.v. gold anders weet ik het ook niet....

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met silver kun je niet online spelen!

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ow, dan is dat het :+. Donderdag gaat me broer naar de MM toe om ff zo'n kitje tehalen, 52,99 euro en hier bij de dixons en intertoys issie 59,99. Voor die 7 euro wacht ik wel ff 3 daagjes.

Wel raar dat er zo'n prijs verschil in zit...

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden probleem kan ik helaas over meepraten....

Dead or Alive 3 heeft dit ook lichtelijk, en zo zullen er echt nog wel meer spellen zijn die niet helemaal optimaal draaien.
    Nogmaals, tis voor de mensen die hun gewone Xbox weggedaan hebben te hopen dat dit allemaal nog komt, anders ben je toch mooi het sjaakje straks....

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Hey heeft imenad problemen met Splinter Cell 2 op de Xbox360.
    Ik wil hem strax mischien gaan kopen dus daarom wil ik weten of iemand problemen heeft met splintercell.

15. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    kan niemand een lijstje maken met welke games wel goed werken?

16. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, het lijkt ook nog eens een beetje van je xbox af te hangen,

en met een VGA kabel bijvoorbeeld werkt van de helft die normaal werkt nog een s de helft niet.

de BC lijst op xbox.nl zou up to date moeten zijn. daar kan je ook even kijken

17. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil fable graag op mijn 360 spelen. maar is natuurlijk zonde als ik hem koop en hij werkt niet

18. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell 2 geen probs mee (sp tot lvl 5 no problemo en multiplay niet getset)

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand of Half-Life 2 een beetje goed loopt op de Xbox 360? Ik wil em namelijk gaan kopen maar ik wil eerst weten hoe het zit met frame-drops etc...

20. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Vel Vet Dark
    dat vraag ik mij dus ook af, heb namelijk zo zin in die game :mad: :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina