1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen het bc verhaal is een grote flop.
    Gewoon je geld lekker in je zak houden
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza Motorsport kan ik niet naar custom soundtrack luisteren. Dat kan zeker met geen van de games die bc compatible zijn?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt daar zijn de oude spellen niet op gebouwd
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat ghost recon 2 summit strike goed werkt op de xbox 360, aangezien ik die volgende week heb(voorbereiden op :cool:...
     
  5. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, maarja zodra Advanced War Fighter op de deurmat valt denk dat de oude GR spellen niet veel meer op 360's gespeeld zullen worden....

    zelfde verhaal met eigenlijk alle spellen waar een nieuwe versie voor op de xbox 360 uit zal gaan komen...

    (tenzij die achterlijk veel slechter is, wat ik met niet voor kan stellen)
     
  6. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom werkt dit zo beroerd? met de ps2 kan je zonder moeite je psx spellen spelen. waarom kan dat niet met de 360?:confused:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ps2 en PSX maken gebruik van dezelfde hardware en grafische kaart ... de Xbox 360 maakt gebruik van andere hardware een andere grafische kaart en moet dus anders aangesproken worden ... Het is heel erg knap dat ze dit voor elkaar hebben gekregen!
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vraag me wel af of ze uiteindelijk de sommige games wel kunnen emuleren.
    bv forza motorsport speelt in standaard resolutie probleemloos af terwijl in HD dit nogal gemakkelijk blijft hangen.
    Ik vrees ervoor dat de X360 gewoon niet krachtig genoeg is om dit spel aan te kunnen in HD
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De xbox 360 is wel krachtig genoeg .. maar het aansturen van de emulatie software geet nog wat problemen ... het is heel erg lastig met emuleren .. we moeten gewoon even geduld hebben ... ik ben blij dat ik mijn oude xbox nog heb :)
     
  10. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha 360 niet krachtig genoeg... jij denkt zeker dat de 360 voor de xbox 1 is uitgekomen of niet?

    Heb je de hardware specs wel eens bekeken en vergeleken?


    tssss, grapjas
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ookal staat ie nu bij gebrek aan ruimte bij m'n broertje :cool:

    Maar goed, op de meeste spellen die ik op de Xbox leuk vond komen wel weer vervolgen op de X360. Nu ik DOA4 heb bijvoorbeeld, zul je mij niet meer horen vragen naar een patch voor DOA:U :)
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    exact je slaat de spijker op zijn kop
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Neemt niet weg dat ik het toch jammer vind dat ik voor de beste performance me toch min of meer verplicht voel om voor mijn oude Xbox games mijn Xbox aan te moeten sluiten....ik had de BC toch graag wat beter gezien maar goed, ik begrijp ook wel weer dat emuleren een lastige zaak is op de X360 :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het gewoon een hele slechte zaak van dat BC. Je mag toch wel verwachten dat je je oude games gewoon normaal kunt spelen. Nee dat is echt iets waar Microsoft mij behoorlijk in heeft teleurgesteld.
     
  15. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Don Juan, dan moet jij je even in de hardware verdiepen... als je flinke upgrades doet met een PC loop je ook vaak de kans dat je wat oudere spellen niet spelen kan..

    xbox 1 naar xbox 360 is hardware matig gewoon een te grote stap...
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan ook PS1 spellen op de PS3 spelen. Die heeft echt niet dezelfde hardware hoor 8)
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Onzin natuurlijk. De games zijn voor een groot deel nu half backwards compatible. Bij de een krijg je slecht geluid, de andere heeft framedrops. Gewoon slecht dus.

    Of je geeft als MS aan dat BC niet komt of je maakt het goed. Niet half, dan voel je je bekocht als consument. Niks met techniek te maken alles met marketing en communicatie.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De games die werken doen het redelijk hoor ... maar de bc is wel zeer goed gedaan .. ik ben benieuwd hoe goed de BC word van Sony

    Sony heeft al bevestigd dat de ps3 niet volledig bc is
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, idd, ja kan 5% niet spelen. Van de meer dan 1500 games...
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb gespeeld met:
    halflife 2 - framedrops gallore
    forza - geluid is dramatisch
    kotor II - duurt een kwartier voordat geluid en beeld synchroon loopt
    GTA san andreas - framedrops, slecht geluid
    RB6 BA - game werkt goed :eek:

    Kan toch echt niet met droge ogen beweren dat het goed werkt Fardo. Bovendien nu zeggen dat andere games nog BC worden slaat helemaal alles. WTF heb ik aan BC in 2007?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina