1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Halo 2 heb ik ook veel last van framedrops vooral in close combat. Dan trekt ie het echt niet
     
  2. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, ik weet het het werkt klote, er zijn maar een paar spellen van de gene die BC zijn die ook werken met een VGA kabel....

    Maarja van mij had het hele BC niet eens gehoeven.. dus ik vindt het allemaal wel best wat er wel werkt, en ik probeer gewoon over alle fouten die ik tegenkom meteen MS te bellen zodat zij het ook te horen krijgen van de mensen..

    ik zie ze deze fora niet afspeuren naar wat er allemaal verkeerd is... dat zullen we toch echt zelf moeten melden
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In dit soort zaken laat je echt heel fel blijken dat je enorm pro xbox bent he:D. Hoeveel keer je al niet gezegd hebt dat Sony gezegd heeft dat ze niet volledig backward compatible gaan zijn...8) . In ieder geval, ik vind de backward compatible van xbox 360 veel te min! Niet qua aantal,maar qua fouten. Zo blijven veel games haperen, framedrops, vastlopers,... Tja, ik ben ook benieuwd of Sony een betere backward compatible gaat hebben...
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar heb je gelijk er werken misgien 5 games probleemloos en dat is echt jammer.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind xbox360 slecht bc zeker bij bepaalde games zoals forza zo'n framedrops..
     
  6. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de update snel uitkomt en dat ie dan veeeel heeft verbetert ( minstens 70 % van de fouten opgelost en nog een aantal goede games erbij!)
     
  7. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie hier allemaal problemen maar bij mij doet halo2 het perfect op de 360.. nergens last van
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb altijd gezegd dat ik mijn xbox blijf gebruiken voor de oude spellen ... maar de on-line ervaring van bijv. Halo 2 heb ik nog geen problemen mee gehad... maar ja ik speel nu ok bijna alleen xbox 360 spellen :eek:
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dat Trilogy pack van GTA, maar San Andreas werkt dus niet. Ik wordt vriendelijk verwezen naar de xbox.com/games website voor mogelijke updates. Maar de emulator is al bijgewerkt.

    Verder kom ik op de site ook tegen dat het Trilogy pack BC is.

    Doe ik nu iets fout?

    *roept herinneringen op aan "Windows XP is BC met win 95 en 98 software etc"
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    pes5 is wel helemaal bc hoorde ik.
    of klopt dit niet ?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net met de helpdesk van MS gesproken over dat GTA Trilogy Pack.

    Ze zeggen dat GTA San Andreas niet BC is, en dat ze de klacht al vaker hebben gehoord.

    - Waarom kan ik GTA III dan niet in 720p spelen zonder links en recht grote zwarte balken in beeld te krijgen?
    - Waarom start GTA SA niet eens op terwijl hij wel op de lijst staat?
    - Waarom werkt GTA VC wel naar behoren?

    Weet iemand wanneer v1.3 van de emulator uitkomt?
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    T werdt hier net ergens als nieuws gepost ik weet niet meer wie het schreef volgens mij Fardo.

    Over een enorme xboxlive update die ze af aan het ronden waren waar alle klachten die TNT ontvangen waren mee werden opgelost,,,

    en software voor het gebruik en integratie van de webcam aan het dashboard toevoegde..

    Edit/// gevonden was van Boss


     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou goed nieuws zijn!
     
  14. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    huh ps2 en psx maken gebruik van zelfde hardwaren en kaart? bedoel je van het zelfde merk dan? want de stap van ps naar ps2 was toch heeel erg groot op grafisch gebied. ik heb nooit een xbox gehad en zou graag gewoon wat exlusive games daarvan willen spelen. toch jammer dat dat gewoon slecht te doen is.
     
  15. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes5 geprobeerd op mn 360, alleen er staat dat ik iets moet updaten, waar en hoe kan ik dit doen ?
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik wil graag weer een keer Sega GT 2002 doen maar hij start niet op er staat dat hij niet BC is terwijl hij wel op de lijst staat van xbox.nl het is wel de pack versie zeg maar die je toendertijd bij je xbox kreeg samen met JSRF als ik de dvd erin doe gaat hij wel naar het menu waar ik kan kiezen voor SEGA GT of JSRF maar het spel zelf wil niet hoe komt dit

    oja @ Arjan vreemd dat GTA SA t bij jou niet doet want bij mij werkt hij gewoon heb wel de gewoone versie zeg maar niet de triologie box
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    EDIT: sorry dubbelpost
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo goed werkt de BC op de 360 niet hoor.
    Ik heb nu al een aantal games gehad die wel op de lijst staan, maar die niet of slecht werken.
    Ik heb ook bij games die wel werken gehad dat ik last had van flinke frame-drops.

    Ook vind ik het belachelijk dat games zoals PGR2, Conker (en andere grote games) niet worden ondersteund.

    Gelukkig word Barbie Horse Adventures Wild Horse Rescue wel ondersteund. :{
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag DOA Ultimate gekocht €19,50
    Thuis ontdekte ik pas dat de XBox360 deze game niet ondersteund.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    8) Woow,dat is wel minder, spijtige zaak...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina