1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, dat vind me vader niet zo leuk..:) Dan moet ze maar wachten todat ik een eigen pc heb. ik ben bijna 15 en kan er dan 1 kopen van me spaargeld en zij is 19 en heeft geen pc etc :D
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In die lijst staan zó veel titels die het bij mij gewoon niet doen. Van al mijn games werken alleen Halo 1 en 2. Fijn dat ik dan mag updaten, maar BC "out of the box" valt echt vies tegen.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, Ik heb halo 2 ook getest en dat werkt ook prima alhoewel vooral bij het trainings lvl dat je net begint testen.. dat die soldiers een beetje houterig lopen.
     
  4. Als je nou die 'b.c update' download op een harde schijf..
    Kan je daarmee dan op elke willekeurige xbox spelen waar je hem opklikt, of moet je hem persee downloaden met de xbox+hd waarop je wilt spelen?

    Weet iemand dat toevallig?
    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2006
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook hier problemen.
    Heb geen trilogy pack, gewoon de losse SA en het double pack.
    Had SA vandaag voor 22,50 bij play.com gekocht, doet hij het niet.
    Ik in alle staten naar MS bellen, gaan ze alleen een beetje mijn gegevens noteren... Zet het dan niet op de lijst |:-
    GTA 3 werkt trouwens wel gewoon goed maar heb geen HDtv.

    Maar hoe kan het dan dat bij de ene persoon GTA SA wel werkt en bij de andere niet?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft's David Reid heeft laten weten dat er geen nieuwe Xbox games met Backward Compatibility voor de Xbox 360 op de markt zullen komen tot en met maart. Het team dat alle Xbox games speelbaar maakt op de Xbox 360 is in januari op vakantie en start met 'prioriteitsgames' als iedereen terug van vakantie is.

    De term prioriteitsgames geeft al aan dat Microsoft hoogstwaarschijnlijk niet alle Xbox games van een Xbox 360 sticker gaat voorzien, wat gezien het momenteel nog niet al te grote aanbod aan Xbox 360 games toch zonde is.


    kweet niet of dit al gepost is.
    maar jongens tog dat ze in vakantie gaan als de games wat deftig draaien he
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik denk niet dat er veel games nog op de lijst komen te staan maar dat maakt mij ook niets uit want ik heb geen xbox games maar het is wel jammer voor diegene de graag hun xbox games op de xbox360 willen spelen.
     

  8. Krijg jij ook die boodschap van: Please match the region of the disc to the console?
     
  9. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig staat mijn trouwe xbox nog naast mijn 360. No problems at all!!!!

    *)
     
  10. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij speelt de losse GTA SA prima..
     
  11. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    @plasticman NL; ja!
    @WarriorSan; echt raar
     
  12. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    als halo2 het maar doet dan vind ik alles goed. Krijg deze week mijn HDD binnen die ik 3 weken geleden heb bestelt dus heb al heel lang geen halo2 meer gespeeld
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Vaag dan heeft toch iets met de region te maken maar dat is wel raar want wij zitten in dezelfde region code als de UK en de demo's van OXM 360 (UK) werken ook perfect bij mij. Tevens ik had het maar even getest maar een vriend van mij is gek van GTA en heeft GTA SA bijna weer opnieuw uitgespeeld op de Xbox 360 en hij heeft geen enkel probleem tot nu toe gehad en zegt dat het spel zelfs wat beter loopt dan op de Xbox..
     
  14. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    vreemd allemaal bij mij doet die t ook gewoon ik vind dat Metal Gear Solid 2 Bc moet worden en SEGA GT 2002 staa ook op die lijst maar die speelt ie ook niet af
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    @warriorsan: heb je jou gta sa bij een vriend in de 360 gedaan en toen deed hij het wel?
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik had laatst mijn GTA SA getest op mijn eigen Xbox 360 en liep prima. Die vriend van mij speelt zijn eigen GTA SA op zijn eigen Xbox 360 en die heeft het veel uitgebreider gespeeld en heeft to nu toe geen enkel probleem gehad. Hij vind zelfs dat GTA SA op de Xbox 360 beter loopt en er beter uitziet dan op de Xbox.
     

  17. Een collega van me heeft volgens mij hetzelfde probleem als jou.

    En zijn GTA speelde op mijn 360 wel prima, dus het zal toch ook aan de console's liggen denk ik.
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is morrowind eigenlijk bc? omdat ik heb hem nooit echt goed gespeeld, maar dat wil ik eigenlijk nog wel doen voordat oblivion komt. dus als hij bc is dan koop ik hem nog wel ff.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nope die is nog niet bc
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren Amped geprobeerd en had hier weer hetzelfde mee. De frame-rate was echt belabberd slecht.

    Ik vind echt dat Microsoft de BC beter niet had kunnen doen. Het werkt gewoon bizar slecht. Doe het goed of doe het niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina