1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjorn1983

Bjorn1983 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeit natuurlijk ook allemaal niet zo. Maar het zou fijn zijn als deze ook BC zou worden, is toch een veel gespeeld spel waarvan je zou verwachten dat ze hem BC maken. Jammer dat het niet gebeurd is

2. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    BC moet je zien als een extraatje en niet als de hoofdreden waarom de Xbox360 is gemaakt. Als je zo graag Xbox games wil spelen zet je toch gewoon je Xbox aan.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens.
    Maar toch vind ik het slecht. Ze beloven BC, maar later blijkt dat dit niet voor alle games zal gelden.
    Ik heb hier vrede mee, aangezien de Xbox spellen, die IK nog speel, Wél BC zijn :).

Echter zullen er games zijn voor mensen die NIET BC zijn. En is dan heel vervelend dat je ze niet kan spelen.
    Als je dan ook nog eens je Xbox hebt verkocht, net als ik, zit je met een spel te kijken dat je niet meer kan gebruiken.

Ook zeg ik, dat je de Xbox spellen, nu niet meer langer dan één jaar zal spelen, maar toch.
    (dat denk ik dan :))

Dus beetje een dubbel gevoel houd je er aan over.

4. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de nieuwe update...
    heb de xbox verkocht, maar wil toch pgr2 weer spelen, pgr3 kan ik namelijk niet echt blij van worden

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    De grote Update?
    Denk dat deze niet gaat komen voor PGR 2 als BC.
    Mensen kopen nu namelijk PGR 3 omdat Pgr2 niet te spelen is!
    Zitten wat marketing gedachten achter denk ik :).

Maar je vind Pgr 2 beter als Pgr 3?

6. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind pgr2 echt STUKKEN beter

De enige verbetering vindt ik eigenlijk die in-car cam, en de lambo's

Pgr2
    - het is moeilijker, pgr3 is echt voor sissy's
    - het spel uitspelen met 1 auto is echt belachelijk, zo maak je helemaal geen kennis met alle auto's uit het spel, die klasse indeling was veel beter
    - De hele competitie die er in pgr2 was is weg, pgr3 op xboxlive is echt verneukt. Bij pgr2 kwam je steeds online, om zo in rank te stijgen en dit kon je met je vrienden doen. De online career is slecht, iedereen zit te rammen om maar eerste te komen. En playtime...ja je kunt met je vrienden racen, maar t gaat nergens om (kudos bijv, zoals in 2).
    - er zijn geen race tijden aan t eind van de race. Je kunt niet zien hoeveel kudos de andere spelers hebben...

...ik ben eigenlijk nog helemaal niet uitgepraat hierover, maar ik ga nu al teveel off-topic...
    pgr2 was gewoon superieur (vooral online
    ) en dat is door pgr3 flink verpest...

7. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0

Ik vind dat je hier een aantal goeie punten noemt, het is echt zeker te makkelijk, ik kocht vrij in t begin al een a klasse auto, en daar rij ik gewoon alle races mee uit. Ik ben eerst begonnen op zilver, want als ik uitging van pgr2 was dat een mooie uitdaging om alles eens te verkennen, maar dit is zooo makkelijk, soms lijkt t wel of ze op je wachten ofzo. Online ben ik er nog niet zoveel mee bezig geweest, maar dat vond ik wel goed in elkaar zitten.
    Zeker een misser zijn de rondetijden van je (cpu) tegenstanders na een race, ik zou ook graag eens zien hoe snel, of hoeveel kudos ze hebben gehaald.
    Misschien dat microsoft de mainstream gamers nog meer wou aanspreken door het niveau lager te leggen, maar ik als ervaren pgr rijder en jij ook zijn hier natuurlijk niet blij mee.
    Ik heb zojuist even pgr1, 2 en 3 vergeleken, met steeds dezelfde auto. Ik nam de Ferrari F50 in alle versies, maar wat me opviel is dat die auto steeds stabieler op de weg komt te liggen, zo erg dat hij in deel 3 gewoon met lijm op de grond lijkt te zitten. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk, dat desondanks de brede achterbanden en de misschien wel perfecte gewichtsverdeling van deze auto, ik hem niet even in hoge toeren spinnend de bocht door kan krijgen, althans met moeite.

Verder is dit een hele leuke discussie, er zijn namelijk vast wel mensen die het niet eens met ons zijn, maar laten we die dan vervolgen in het PGR 3 topic....
    PGR 3 Topic

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het is door hun uitgegeven dat is wat anders maar idd zelfs dan is het schandalig, evenals Sudeki dat nog niet BC is, hopenlijk komt daar snel verandering in.

9. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    He ik ben van plan fifa street 2 (voor de xbox) te kopen. Hoe groot is de kans dat ik dit spel ook direct op de 360 kan spelen? Dit zijn namelijk spellen die uitkomen na de release van de 360. Mogelijk dat firma's als EA al rekening houden met dit probleem???

10. daandegekste

daandegekste Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren die update op cd gebrand en in me 360 gestopt en dat werkt allemaal nu, spellen als San Andreas en Ninja Gaiden, maar als ik bv. Brothers in Arms er in doe dan zegt hij dat ik weer een nieuwe update moet downloaden. Versie 1.2 ofzo. Kan iemand mij vertellen of ik die ook al op cd kan branden?

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met 1.2 wordt de huidige BC versie bedoelt !
    Krijg de zelfde melding met DOA Ultimate.

Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  12. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan ze dat nog veranderen dat je weet? Want ik heb gisteren SA gekocht, door gebrek aan releases voor de 360, maar hij start inderdaad niet. Weet iemand wanneer er weer een b/c update komt?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Geruchten zijn er genoeg , alleen M$ weet je de juiste datum.

14. pnx

pnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of 50 cent bulletproof werkt op de 360? of werkt helemaal niks , wat niet op de lijst staat?

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Die lijst is er niet voor niets :).
    Dus wat er niet opstaat, is ook niet BC.

Kans dat er steeds meer spellen bij komen, dus even afwachten!

*Welkom trouwens..._0/

16. pnx

pnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok... dus nieuwe spellen die gaan uitkomen werken ook niet... best wel gaar gedaan door microsoft. Ik wilde ook nog conker halen maar ja, dat gaat ook niet. Dan maar hopen dat er snel een nieuwe update komt.

[EDIT] Damn, ik kreeg net Ninja Gaiden binnen. Ik had die gekocht want die staat gewoon op de lijst, maar het spel blijft gewoon hangen bij de xbox logo... kan iemand me please helpen?

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    weet iemand of Operation Flashpoint Elite nog BC wordt?

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    DTM3 en Midnight Club 3: Dub Edition ( Remix ) werken die op de xbox 360?

Kan iemand mij hier antwoord op geven? Want ik kan het nergens vinden, en ik weet het ook niet:mad:

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  20. pnx

pnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb het probleem kunnen oplossen door me 360 op 60Hz te zetten, nu werkt Ninja Gaiden wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina