1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben achteraf ook wel HEEL blij dat ik mijn oude Xbox niet heb weggedaan, dus als ik Xbox spellen op de beste manier wil spelen kan het gelukkig altijd nog :) Alleen wegens ruimtegebrek staat ie nu niet aangesloten, dus daarom had ik het mooier gevonden als de BC op de X360 beter was uitgewerkt.

Maar voor een deel heb je ook wel gelijk, een goed uitgewerkte BC is fijn maar niet de directe rede waarom je een nieuwe console koopt. Alleen je kamer gaat er zo vol van staan als je alle consoles van iedere generatie aangesloten wilt laten 8)

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Met dat laatste heb je absoluut gelijk, ik wou best dat mijn DC mijn Saturn games nog kon afspelen of mij N64 mijn SNES games, we moeten blij zijn dat Microsoft uberhaubt die functie heeft ingebouwd zou ik zeggen.
    En Microsoft heeft zelf een lijst hoorde ik waar ze bijhielden wat niet goed werkte dus wie weet binnenkort een update ervoor.
    Maar ik denk dat Microsoft ook zoiets heeft van: Waarom Xbox games kopen als je alleen een Xbox360 hebt of waarom die games op je 360 gamen als je nog een Xbox hebt, ze zien het meer als een bonus om in een hogere resolutie die games te spelen denk ik.

(trouwens, Halo2 op een DP100 Barco beamer ziet er erg gelikt uit, binnenkort een test op een scherm van 21 bij 9 meter hoop ik hehehe ;-))

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, tis mooi dat het erin zit dat absoluut. En het kunstje wat ie flikt door je games in hogere resolutie af te draaien hoor je me ook nie over klagen verder 8) Ik hoop idd wel dat er voor bepaalde titels nog wat verbetering te behalen valt. Dat ze ermee bezig zijn vind ik al een positief teken, dat geeft in ieder geval aan dat ze verbetering willen behalen en het niet willen laten voor wat het is :)

Nja ik ben er ff weg van, ff smoken :+

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ach zo lang je maar zelf de mogelijkheid hebt dat je die games kan doen is het mooi al is het jammer dat je voor de optimale prestatie je oude console nodig hebt maar de laatste plaats waarom men een Xbox360 heeft gekocht is denk ik vaak toch wel de Backwards Compatibility

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar :)

6. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet of de nieuwe dtm3 een patch krijgt om hem op de 360 te kunnen spelen? en wanneer komt er een nieuwe lijst?
    thnx.

7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand ervaring met SSX 3 ? hij staat wel op de lijst maar is t ook een beetje te spele aangezien k zit te denke om deze titel weer aan te schaffe ?

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De geruchten zijn , ergens in Maart !

9. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel top zijn als dtm racer 3 er tussen zal staan.

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    “Microsoft working on backward compatibility for Black”

Criterion’s Alex Ward has commented on the fact that both Black and Burnout Revenge are not backwards compatible. He says that Microsoft is in fact working on the games and that they’d “love it if you could play all of our titles right now on your 360″. The statement is made in this thread on the Gaming Age forums.

Jesus, you guys are seriously paranoid!
    This is just an effort to set the record straight.
    So many of you are attacking us, as developers, for being deficient in some way regarding backward compatibility.
    It is simply out of our hands.
    You are all so quick to jump to conspiracy theories about why things do or do not happen.
    It’s beyond laughable to me.
    You think we’re “evil” in some way because we’re about to release Burnout Revenge for 360 and the games don’t run on 360 right now - and that’s because of some evil masterplan!
    It’s not.
    We would love it if you could play all of our titles right now on your 360.
    But right now, you can’t. The MS guys are working on this, and they are going as fast as they can. Same with Black.
    So, please cut us, and them, some slack right now.
    I attempted to clear up the confusion and dispel the conspiracy theories.
    You can’t ask for fairer than that.Alex

11. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Edit: MS net gebeld probleem was bekend nu moet ik of op de ouwe xbox spele of wachten op de nieuwe update tis echt belachelijk

voor de mensen met problemen van GTA san andreas:

''Rockstar Games recently published several new editions of this game, including a triple pack re-release with a changed parental control rating. These new releases are not yet on the compatibility list.''

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  12. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Mensen die EUR 400,- voor een Xbox360 betalen om oude Xbox games te spelen dat is pas belachelijk. En begin nou niet meteen te schreeuwen "Ja maar Microsoft heeft me dit persoonlijk beloofd, en ik heb mijn Xbox360 juist gekocht om oude spelletjes te spelen". Er is al vanaf het begin aangegeven dat maar een aantal titels Backwards compatible worden.

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, mensen moeten blij zijn vind ik dat er überhaupt al titels te spelen zijn.
    Vergeet niet dat de PS2 ook beloofde alle games af te spelen van de PSOne maar ook niet bij elk spel feilloos werkt.

En uiteraard werkt Microsoft hard aan die compatibiliteitslijst voor de users maar je kan niet verwachten dat dat snel gaat, bij het ene spel is het nu eenmaal wat makkelijker dan bij het andere. Ik ben al blij dat Halo het tenminste goed doet erop :)

14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met SC Chaos Theory. Ten eerste gaat het al niet goed met het eerste laadscherm, 1 op de 2 keer loopt ie daar vrij vlak voor het einde vast en houdt ie op met alles, als dit gebeurt dan open ik de lade en sluit hem daarna weer waarna het spel het dan vaak wel weer goed doet. Nu wil ik graag Splinter Cell op Live spelen omdat dit me erg leuk lijkt, nu heb ik al eens Spy vs. Mercenary gespeeld maar met co-op heb ik ook een probleem. Als ik in een lobby zit en klaar ben om te starten dan begint ie met laden maar daar loopt ie halverwege altijd vast, dit is erg frustrerend en ik snap ook niet hoe dit kan want de CD is verder ook gewoon in orde. Iemand enig idee? :'-(

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    JA HOOR BC IS NIET GOED

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is je cd schoon?
    bij mij draait het spel vlekkeloos?

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ook online geen problemen? Ik heb het volgens mij alleen met co-op. :confused:

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook bij sc doet het haast nooit loopt altijd vast tijdens het laden van een level.

Weet iemand of het spel Mercenaries, Playground Of Destruction te spelen is op de 360?

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas niet, daarom verkoop ik 'm ook. Is wel jammer want dat was een erg leuk spel. :{

20. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol... De game die uitgekomen was voor de xbox is niet oud: Black
    . Maar ze werken aan Black om bc te worden.... Dat is de enige die ik heb gekocht..... Verder ga ik gewoon X360 titels kope

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina