1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonnoel

leonnoel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je nou de oude xbox "LIVE" games op de xbox 360 live spelen?

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, alleen moeten ze wel Backward Compatible, maar bijvoorbeeld Halo 2 en Forza zijn gewoon online te spelen, met de nodige BC foutjes, dat wel.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En SC:CT loopt met Co-op bij mij altijd vast. :'-(

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ofterwel het zuigt gewoon zwaar .

beetje jammer

5. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon xbox 1 spellen wilt spelen koop je een xbox en niet zeuren over BC.

6. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ondanks die bugs ziet het er op de 360 gewoon veel beter uit.
    Ja het is wel jammer van die bugs enzo maar niet ieder spel heefd daar last van :)

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon niks moeten beloven dan had niemand geklaagd.
    Maar iets beloven en dat het dan zwaar tegenvalt, logisch dat mensen dan gaan klagen.
    Buiten dat je kan beter oude xbox spelen op je oude xbox want de 360 spellen die er nu zijn, zijn nou niet echt geweldig.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  8. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    kan je conker op de 360 spelen?
    heb hem nog niet gevonden in de lijst, maar volgens mij is die nog oud ofzo, want het kan echt niet dat zo'n goede game niet op de 360 gaat :confused:

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen het is kloten dat niet alle spellen direct werken maar in de eerste instantie zou ie helemaal geen BC krijgen dit door de gebruikte hardware van de Xbox 360 ten opzichte van de hardware gebruikt in de Xbox. Ze doen het nu door middel van emulatie wat niet zo simpel is wat jullie 1,2,3 denken. Veel doen het al prima, sommige matig en veel nog niet..

De Xbox 360 is in feite nog maar net uit en normaal gesproken gaat een console gemiddeld 5 jaar mee. Bij de Xbox was dat wat korter maar PS/PS2 bijvoorbeeld al veel langer. Dus wie weet wat er binnen die jaren allemaal nog gebeurd op gebied van BC. Het team wat verantwoordelijk is voor BC is er nog steeds mee bezig en blijft er ook mee aan de gang. Hun doel is om zoveel mogelijk Xbox spellen BC te krijgen. Maar het emuleren verschilt weer bij spel voor spel en voor de ene spel gaat het wat makkelijker dan voor de andere. Omdat Halo 2 nog steeds het meest gespeelde spel op Xbox Live is was het de prioriteit van het BC Team om Halo 2 BC te maken. Toen de emulatie software klaar was bleek dat ook meerdere Xbox spellen konden draaien op de Xbox 360 (De een wat beter dan de ander) en dat is het resultaat van de lijst van nu. Zover ik gelezen heb zijn ze nu nog steeds bezig de spellen die nu al BC zijn te optimaliseren zodat deze allemaal goed lopen en ze zijn bezig met meerdere spellen BC te krijgen. De nieuwe update word verwacht in april maar is nog niet officieel bevestigd.

De hele doelstelling van BC is het emuleren van een "oudere" platform (Xbox) in software op een nieuwere platform (Xbox 360). De mensen die dus hier komen zeuren: "He ik net heb Black gekocht maar hij werkt niet op mijn Xbox 360 blablabla.." , "of zal DTM 3 ook direct werken op de Xbox 360" zijn niet goed wijs! De spellen zijn origineel voor de Xbox bedoeld en NIET voor de Xbox 360 dus speel ze op de Xbox i.p.v. hier te komen janken..

Hoogstwaarschijnlijk worden ze later BC op de Xbox 360 en dan is het mooi mee genomen maar misschien ook niet..._0/

10. Capt. Yokohama

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom hier niet janken, ik vraag het gewoon. :{
    d8 dat de lijst niet normaal werkte ofzo...(bij mij) |:-

11. Capt. Yokohama

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de dubbel post..

12. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Het was niet persoonlijk op jouw gericht maar op de 1001 mensen die elkeer dezelfde vragen stellen en zeuren dat BC zo k#t is.

13. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer 150 euro dan... Beetje zonde vind je niet?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me heeft GUN voor de Xbox en die mag ik ff lene kan ik dan die ook gwoon op 360 spele met achievments??

danku

16. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Jade Empire van iemand te leen,maar het beeld schokt nogal met mijn 360,deelt iemand anders deze ervaring,of is het mijn 360:'-(

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ligt aan de Backwards compatible van de console, het loopt voor geen ene meter

@N1c3sh1t
    nee, alleen bij de 360 versie :)

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat Pro Evolution 4 niet op de 360 werkt? Want de 360 zit alleen maar te miepen dat er misschien een update is, die downloade hij ook, alleen spelen ho maar.

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wachten dat er een nieuwe update uitkomt.

Wanner komt die uut?

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt helaas, PES 5 doet het wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina