1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    O jij hebt je ps3 al omdat je dat zo zeker weet.
    Ik denk dat de ps3 met de bc net zo'n ramp wordt als de 360
     
  2. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, dat ik je droom moet verstoren maar op de PS3 speel je PS1 en PS2 spellen voornamelijk door softwarematige en deels door hardwarematige emulatie. Het voordeel van Sony is dat ze ook gebruik kunnen maken van hardwarematige emulatie waardoor meer spellen makelijker BC worden. Maar ze hebben op de GDC aangegeven dat PS1 en PS2 games gelimiteerd zullen worden alleen voor spellen die geslaagd zijn voor Sony's TRC richtlijnen (Technical Requirements Criteria) er zijn percentages aangegeven van 50% maar ook tot 85% van alle PS1 en PS2 games. Maar ik ben sceptischer geworden omdat Sony zowel voor de lancering van de PS1 en PS2 dingen hebben beweerd die later nooit zijn uitgekomen. Dus denk echt maar niet dat elk spel BC wordt op de PS3!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :eek: nooit verwacht dit van jou te horen ... maar door dat Sony idd ook gebruik kan maken van H?W matige emulatie zullen ze meerdere games kunnen emuleren (eerste run)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik denk eerlijk gezegd ook dat Sony met patches om de zoveel tijd gaat komen(zoals Fardo ook denkt). Allé, ik denk dat ps3 online ook groots gaat zijn. En dan kan je patches onmogelijk vermijden(er moeten gewoon updates zijn). Ik hoop natuurlijk dat het aantal patches heel weinig gaat zijn,maar toch, ik denk dat het onvermijdelijk is...
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ben nog niet zo'n enorme eikel.
    Maar met sony heb ik echt helemaal niks, ja een psp waar ik een hoop problemen mee heb gehad en de service van sony is echt bagger.
    Wat dat betreft heeft ms dat beter voor elkaar.
    Ik ga vanaf vandaag mijn leven beteren fardo en zal niet meer zo zeiken
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Een O-) uit de hemel?

    Weet je wat ik echt naar vond... ik liep laatst een winkel in en toen zag ik dat ze Lemmings !1! voor de PSP hadden :eek: ... toen brak mijn hart....:'-(
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik ook, mijn god wat een verslaving weer
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha echt een geweldig spel, gelukkig heb ik hem alweer voor mijn pc... anders had ik toch eens een PSP gekocht ben ik bang...

    Maar nu het een spel is voor de PSP zal hij helaas niet als Arcade komen voor de 360... al lijkt lemmings met echt klote met een joystick... of met alleen toetsenbord... nee doe mij voor lemmings maar een muis...
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste is er nog nooit gezegd dat lemmings naar XBLA komt en omdat ie op de psp uit komt kan ie niet meer voor XBLA uitkomen:confused: 8)
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Had ik niet achter je gezocht zeker niet wanneer je de 360 alleen maar af zat te kraken en er ook nog speciaal een nieuwe thread voor moest maken 8)
     
  11. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb in principe ninja gaiden black goed draaiend, maar er verschijnen toch om de 5 a 6 sec. frametroubles.(het lijkt wel geprogrammeerd)
    heb de update via een cd-tje van Microsoft gebruikt...zou die wel up to date zijn?

    hmmm

    edit;

    het lag aan de update!
    heb zelf een nieuwe gedownload, gebrand en in mn xb0x360 gedaan, resultaat:

    Ninja Gaiden Black op een resolutie van 480p! goddelijk!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke van honderd threats bedoel je.
    Nee ms had ook een grote mond met het bc verhaal en dat blijkt nu een grote flop te zijn.
    En sony staat altijd bekend om hun grote bek maar eerst zien dan geloven net zoals met ms
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou sorry dit ben ik dus niet met je eens MS is altijd heel open geweest over BC op de Xbox 360. Toen ze aankondigde dat de Xbox 360 BC kreeg hebben ze direct gezegd dat het moeilijk zal worden dit door de hardware van de Xbox 360 en ook omdat ze Xbox hardware softwarematig moeten emuleren wat zeker niet zo makkelijk is en veel moeilijker is dan de veel oudere PS2 hardware emuleren en de PS3 kan ook gebruik maken van hardware emulatie. En ze hebben ook direct gezegd dat er bij de lancering maar een handje vol Xbox 1 spellen BC zouden worden wat later veel meer bleek te zijn. Er zijn nu eenmaal veel mensen die blijkbaar wat tegen MS hebben maar als je een beetje wat van MS weet dan weet je dat ze altijd heel open zijn met hun plannen / doelen, ook doen wat ze zeggen en een gigantisch goede service hebben..Allemaal dingen waar Sony nog wat van kan leren.._0/

    Let maar op Sony Hype machine de PS3, tuurlijk wordt het een mooi apparaat en ik ga hem ook kopen net als de PS1 en PS2 maar grof van de mensen denkt nu al dat de PS3 3x keer zo mooi word als de Xbox 360, elk PS1 en PS2 spel BC wordt etc. <- dit is als voorbeeld maar je snapt wel wat ik ermee bedoel te zeggen en hoe komt dat? Wanneer de PS3 uitkomt zullen er toch veel mensen worden terleur gesteld, iniedergeval niet krijgen wat ze verwachten. Ik was zwaar Sony fan maar ben toch meerdere keren terleur gesteld door hun beloftes en slechte service..denk aan de PS2 lanceer hype met hun mooie demo's over de emotion chip, elk spel 5.1 surround sound, HDD, online service etc. nou iedereen weet hoe het is gegaan..Doe mij maar MS!_O_
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Yeah right! Eerst beloven ze dat ze maandelijks patches uit zullen brengen voor de games en vervolgens gaat een groep personeel van MS op vakantie waarbij we dus 3 maanden moeten wachten op een nieuwe patch. Sony vertoont idd vaak slap gelul, maar MS kan er absoluut ook wat van.
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in ik moet bijv soms mercaneries nog op mijn oude xbox doen maar ik heb er niet zo veel problemen mee want ik gebruik mijn oude xbox nog voor lan halo 2/fci :p
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk volgens mij lul jij slap want dat heeft MS nooit gezegd..

    Het zal vast wel eens eerder geplaatst zijn maar voor de mensen die willen lezen over de BC van Xbox 360:

    http://blogs.msdn.com/xboxteam/articles/On_Backwards_Compatibility.aspx
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    MS heeft de BC op dit moment gewoon slecht voor elkaar. Lees anders even de BC special van IGN die waren er niet echt bepaald over te spreken. Bij Half Life 2 had je alleen maar last van haperingen.....
     
  18. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je zelf wel de spellen getest die BC zijn want na de laatste update lopen bij mij de Xbox spellen die ik heb (en dat zijn er redelijk wat) echt goed, framerate + geluid..Ik ben eigenlijk zeer te vreden. Half-life 2 heb ik zelf niet dus daar kan ik niet over oordelen.

    Alle Xbox 1 spellen die nu BC zijn en iets aan mankeert kun je gewoon hier lezen (ik zie geen Half-life 2):

    http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitysupportissues.htm
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop dat iemand voor half 1 kan reageren.
    Splinter Cell Chaos Theory is Backwards compatible nu lees ik dat er aardig wat problemen zijn met de co-op dat boeit me niet zo. Maar hoe zit het met de Versus mode? Doet die het wel gewoon goed/normaal?

    Thanks.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blijkbaar heb jij de framedrops niet gezien toen je een PS1 spel op je PS2 speelde...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina