mijn broertje wil PGR2 kopen, maar hij heeft een 360. das dus lastig. vraag: Is het mogelijk dat PGR2 nog 'backward compattible wordt' of niet? Sommige zeggen dat dat bij een aantal spellen nog gaat gebeuren. Ook zeggen sommige dat je via internet een code kan gebruiken, zodat je het weer wel kan spelen op de xbox 360. De kansen dat dat waar is zijn (lijkt mij) gering. Weet iemand of PGR2 binnenkort of ooit nog backward compattible wordt?
tuurlijk niet das marketing... nu moet je wel pgr 3 kopen want 2 kun je niet spelen... dat is bussiness...
Het is onbekend welke games bc gaan worden en wanneer .. het betekend eigenlijk dat we moeten afwachten.
oke, het is dus een kwestie van wachten zonder de mogelijkheid om van internet een code te krijgen (wat eigenlijk ook dikke onzin is)
bwa Ik weet niet wat je bedoelt met code maar je kan een bestand downloaden van xbox.com die je kan branden op cd en in je X360 kan steken. Voor het te updaten van elk beschikbare BC-game mja het makkelijkste is gewoon via live
Klopt ... Hij was misschien in de war... als je geen live hebt kan je namelijk wel een iso downloaden via xbox.com om toch bc games te kunnen spelen ... maar dat zijn dat is dezelfde update voor live. Dus als je een game niet kan spelen via de live update kan je hem ook niet spelen via die iso
Op xbox.com staat gewoon dat ze proberen alle spellen BC te krijgen. Maar ik heb er wel een hard hoofd in denk niet dat het gaat lukken. Denk ook dat marketing een rol speel maar het woord niet bevestigd door officiële bronnen. Als ik naar het technische aspect kijk kloppen er een aantal dingen niet. Zo is bijvoorbeeld POP SoT wel BC maar de overige delen van POP niet. Was Rainbowsix 3 eerst wel BC nu ineens niet meer en ga zo maar door.
ik heb aantal bladeren van dit topic gelezen, maar kan maar geen antwoord vinden op mijn vraag. hoop dat iemand van jullie er antwoord op kan geven: grand theft auto: trilogy staat ook op de bc lijst. kan je alle drie de versies dan spelen (3, vice city en san andreas?) want deel 3 staat niet op de lijst... daarnaast heb ik sowieso nog niet gehoord of san andreas trilogy versie goed werkt op de xbox360.. kan iemand hier uitsluitsel over geven?
en op dezelfde dag ontkracht door het team link http://gamerscoreblog.com/team/archive/2006/06/01/535135.aspx Oh blijkbaar een dubbel post van mij
Eeen hele zooi gasten waaronder ikzelf zit nog steeds met smart op een Links 2004 update te wachten. Hoe geil zou dat zijn als die op de 360 te spelen is.