1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nieuws! Nu maar hopen dat Conker: Live & Reloaded er bij zit!
     
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    een fatsoenlijke forza BC zou fijn zijn
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    weet ook iemand of gta: triple pack goed werkt als bc?
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Erg leuk, heb ik gisteren Midtown Madness 3 op de kop weten te tikken voor een zacht prijsje (omdat ik deze altijd nog eens wilde spelen) ondersteund de 360 hem (nog) niet :thumbs:.
     
  5. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    is die nog steeds niet relaxed dan? ik las bij de vorige dat ze hem opgepoetst hadden. (heb 'm zelf niet)
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ze toch nog door gaan met de BC, want ik speel nog vaak genoeg oude xbox games op mijn 360. Maar ik kan nog niet alle titels spelen ...
     
  7. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Morrowind erbij zit, ik wil kijken of ik die nog leuk vind nadat ik Oblivion heb uitgespeeld. Aangezien m'n oude Xbox het niet meer doet...
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht, het spreekt toch voor zich dat je je oude xbox niet zomaar weggooit als je een 360 hebt. eigen schuld dikke bult voor degenen die nu veel spellen niet kunnen spelen.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel redelijk dom dat ik m'n Xbox 1 heb verkocht :'-(
     
  10. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat nou als je oude Xbox stuk gaat? Momenteel zijn oude Xboxen nog volop te koop voor een zacht prijsje maar dat houdt ook een keer op. Bovendien vind ik draadloze controllers wel fijn en die heb ik bij mijn oude Xbox niet.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, zojuist Brothers in Arms 1 gekocht.. Echt super cheap blijkt dat spel niet te werken voor de Xbox360. Nja, heb geen zin om m'n crystal uit de kast te halen. Dus breng em maar terug:+. Tenzij iemand het wel voor elkaar heeft gekregen om die game te kunnen spelen.
     
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel graag weer GTA:confused:A gaan spelen, maar dan op mijn xbox360. Hoef ik hier verder niks voor te downloaden oid? Kan ik hem dus gewoon meteen spelen als ik hem in de 360 stop?
    (nee, ik heb niet de moeite genomen om 'iets' door te lezen)
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij downloadt dan altijd via Xbox Live een patch voor dat spel indien die beschikbaar is, indien je geen Xbox Live hebt kan je een iso downloaden van de officiele Xbox site van een disc waarop alle patches staan.
    Verder staat ook op de officiele Xbox site een lijst van games die backwards compatible zijn, volgens mij is GTA SA dat wel maar je moet dan dus toch die patch eerst even downloaden :) gebeurt via Xbox Live automatisch dan trouwens :)
     
  14. Bowy3r

    Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staan die patches? heb je een precieze link ervan?
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Een precieze link weet ik helaas niet, ik heb zelf Xbox Live dus ik kan je daar niet mee helpen maar even zoeken op de site daar zou ik zeggen:)
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ty
     
  17. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die link inmiddels al gevonden, want mij is het niet gelukt.

    Ik ben wel de amerikaanse versie tegen gekomen, maar ik weet niet of dat bruikbaar is.
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij sommige games heb ik 2 van die randen aan de zijkanten weet iemadn hoe ik dit weg kan krijgen?? dat is bijv bij Jade Empire maar dat heb ik bijv niet bij Red Dead Revolver.


    ik hoop wel dat er binnenkort weer een nieuwe update komt voor xbox games, want ik wil bepaalde spllen weer online spelen want ik heb dus geen Live meer op m'n oude xbox.

    Deze staan hoog op m'n verlanglijstje

    UC1
    UC2
    Serious Sam 2
    Shenmue II
    Conker
    Doom III
    Deze moeten gewoon backwards compatible zijn...
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  19. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het gta: triple pack gehaald, deze spellen doen het allemaal! gta III loopt niet helemaal soepel en vice city sloot ie een keer zomaar af. maar dat afsluiten kan ook komen doordat mijn update van dashboard eerst heel erg crappy werkte.... ondertussen is het beter en zie ik die foutmeldingen niet meer!
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze snel weer met een nieuwe BC update komen. PES 4 mag van mij nog wel, en Conker zeker.. Verder hoop ik nog op Fatal Frame/Project Zero, maar dat zal wel niet gebeuren ;) /Edit: Fifa 2003 zit er ook niet in of wel? :+
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina